O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2009, 11:34

O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od Ruda 1 »

Všechny zdravím. OI, rv. 2000, 66kw, 330 000km. Před 4 lety jsem dělal poprvé zadní brzdy, kromě lanek ručky. Použil jsem komponenty TRW. Teď, po ujetí cca 30 000 se mě objevila mastnota na pravém kole. Po otevření, které šlo hladce, jsem našel pravou půlku válečku jakoby povypadlou, gumička byla skříplá, kapalina unikala. Ptám se zkušenějších, jak se to mohlo stát?Kde se tam mohla vzít ta mezera, že se gumička dostala z válečku ven. Jestli jsem někde udělal chybu, abych ji neopakoval. Všem děkuji. Ruda
Naposledy upravil(a) šulda dne 26 črc 2023, 20:09, celkem upraveno 2 x.
Důvod: Úprava názvu tématu.
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10340
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Re: Vypadlý váleček

Příspěvek od Marek77 »

To těžko říct, když to člověk nevidí. Ale pokud ten váleček rozměrově souhlasí a patří do této brzdy, pak muselo dojít k nějakému pochybení při montáži.

Fotka by nebyla?
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
tiguan2
Přispěvovatel
Příspěvky: 845
Odpovědi: 0
Registrován: 21 lis 2011, 20:04
Bydliště: ZR-Vysočina

Re: Vypadlý váleček

Příspěvek od tiguan2 »

Viděl bych to na vyjetý buben který ma už větší rozměr tedy průměr.
Bora 1.9 TDI 85KW 6q,čip, AJM--minulost
Rapid 1.6 TDI 85 kw
Audi Q5 125KW 6q manual
Scala 1.6 Tdi 85kw rv22
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 5057
Odpovědi: 0
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od martinsidlo »

Kombinace vyjetého bubnu a sjeté pakny. Nové to vyřeší s novým br.prasátkem.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od roman1648 »

Přesně tak buben už je tak "projetý" že když brzdíš prase vyjede tolik že pístek vypadne (noteeth)
Nový buben stojí 700 což mi nepřijde taková katastrofa ;)
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2009, 11:34

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od Ruda 1 »

Díky za odpovědi. Je pravda, že jsem před těmi 4mi lety strhnul nepatrnou hranku. Teď má buben, vlastně oba dva 230,5 mm. Jestli je pravda, že do 231.5 je to ještě v pořádku, jsem ještě v normě. Klidně koupím nový buben, když to napraví. Ale nějak mě to neštymuje, zvlášť když druhá strana je v pořádku. Fotka mě nenapadla, nejsem v tom zrovna dobrý. Vím jen, že moc nebrzdila ručka na tomto kole, po rozebrání jsem našel nefunkční lanko. Zdraví Ruda
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33634
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od slovacek.milos »

mne se to echce ani cist mam voyagerIII zadna hranka na bubnu, pakny nove, za prachovkou vlhko a novy vlecek vyadl pistek
Ruda 1
Přispěvovatel
Příspěvky: 195
Odpovědi: 0
Registrován: 01 črc 2009, 11:34

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od Ruda 1 »

Zdravím. Tak na konec - složil jsem obě nové zadní brzdy včetně lanek, bubny ponechal. Půl mm opotřebení se mě nezdá problém. Jinak jsem na té straně a vyjeté pakně našel ještě úplně obroušené ty kulaté kluzné nacvakávací plošky. Uvidíme. Díky za odpovědí a žijte zdravě. Ruda
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20288
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: O I r.v. 2000 66kW zadní brzdy, vypadlý váleček

Příspěvek od roman1648 »

Jojo, ty plastíky po kterých to jakože chodí vždycky dát nový,jak je to sedřený,pakna spadne pod to a je problém
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“