Dobrý den, jakožto nový uživatel, který prošel historii fóra křížem krážem a získal cenné informace, musím přec zatížit tento web o další téma k vytvoření jakéhosi sumáře. V kostce shrnu.
Mám S1 2.5 TDI 120 kW v automatu. Auto jezdilo a vonělo, načež bylo napadeno partou těch, co se chtěli povozit bez mého vědomí a souhlasu. Spínačka off + odpojený kroužek pod volantem. Na budíkách od té doby řve ABS, prokluz a bliká vykřičník. Jednotka ABS vyresetovaná - kódování 00000 a WSC 00000 a k tomu dvě chyby v paměti ohledně chybného kódování a nenastavení senzoru úhlu nazočení. Do toho se asi za týden pokazila převodovka. Auto jelo za studena, za tepla tam nešla 3. Převodovku jsem nechal vyměnit za vědomě funkční, ale aktuálně na maxíku svítí PRND a auto jen couvá. Mám nyní několik dotazů.
1) jak v případě tiptronicu je důležitá funkce ABS?
2) podle jiných vláken zde na fóru budu schopen nakódovat jednotku ABS, ale stačí mi na to modrý kabel KKL?
3) automat funguje, ale jakoby nevěděl, co po něm chci - projdu kabeláž pod kobercem u spolujezdce, zkusím prohodit jednotku a budu měnit elektroniku pod voličem, protože nefunguje dlouho manuální režim. Je ještě něco na co bych měl dát pozor?
4) mechanici mi tvrdí, že jednotky se musí spolu spárovat. Já vždycky kódoval a hotovo. Je to zjevně jedno a totéž?
Připojím kdyžtak screeny z Vagu. Bohužel auto nemám u sebe, ale ještě u mechoše a na místě se ho budu pokoušet zprovozňovat, abych odjel, tak sem vše potřebné kdyžtak dopíšu.
Děkuji
S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
1+3 ABS nenutné pro tiptronic pokud po výměně nejede je chyba zřejmě v převodovce nebyl by jsi první ani poslední.
2 ABS na S1 padlo na 0 zajímavé spíše se to děje na novějších než tady no vypočítat dle brzd a výbavy správné kódování a znovu nakodovat volant až potom ( myslím ze se projedeš a bude to Ok) pokud kroužek pod volantem bude OK. A na toto ti modrý KKL bude stačit.
Položka 4 nechápu otazku.
2 ABS na S1 padlo na 0 zajímavé spíše se to děje na novějších než tady no vypočítat dle brzd a výbavy správné kódování a znovu nakodovat volant až potom ( myslím ze se projedeš a bude to Ok) pokud kroužek pod volantem bude OK. A na toto ti modrý KKL bude stačit.
Položka 4 nechápu otazku.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Díky za reakci. Ta převodovka v předchozím Superbu normálně jela. Auto zdechlo na čerpadle. Tady najednou nejede.
Položka 4 souvisí s tím, co tvrdí mechanik. Tvrdí, že převodovka, která se tam teď namontovala si nerozumí z řídící jednotkou automatu a motoru a proto je v nouzáku a že se musí do řj motoru uložit jiný kód neboco.
Já mám ale dojem, že tady jenom musí sedět kódování a už to musí jet. Takhle stejně padala do nouzáku i ta stará vadná.
Položka 4 souvisí s tím, co tvrdí mechanik. Tvrdí, že převodovka, která se tam teď namontovala si nerozumí z řídící jednotkou automatu a motoru a proto je v nouzáku a že se musí do řj motoru uložit jiný kód neboco.
Já mám ale dojem, že tady jenom musí sedět kódování a už to musí jet. Takhle stejně padala do nouzáku i ta stará vadná.
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Kód převodovky byl stejný?
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Kód převodovky je stejný (FAD). Do nouzáku padá na chybě 17100 - senzor vstupních otáček - nesmyslný signál. Furt do kola. Ještě udělám na místě test převodovky, jestli to nevyháže něco víc. S autem se dá pohnout max po parkovišti cca 5 km/h. Jakmile tam dá dvojku, hned je nouzák. D i R tam jdou úplně lehce - auto necukne, ale plynule jde do tahu. Když ale spadne do noizáku, tak kope.
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Řekl bych že je po ní.
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: S1 2.5 TDI (BDG), 5A (FAD) - ABS, automat K.O.
Jj, to si myslim také. Takže třetí převodovku... to ke výkon.