2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Zdarec
Přišly první mrazíky. Motor se ohřeje, protože najede příhřev od bufíku. Bufík chvíli běží, po 30min přestane, teplota motoru jde dolů. Teplota oleje spadne k 70°C, teplota chl. kapaliny někam k 55°C (podle budíku). A to je to po cca 40km jízdy (viz foto)
Předpokládam, že na tomhle motoru je termostat za altíkem, kde se musí vyndat půl auta, že?
Trpíte někdo stejným problémem? Obecně se tyhle motory zahřívají blbě, ale tohle už mi přijde trochu moc. Ale teplo mi je, tak to moc neřešim..
Přišly první mrazíky. Motor se ohřeje, protože najede příhřev od bufíku. Bufík chvíli běží, po 30min přestane, teplota motoru jde dolů. Teplota oleje spadne k 70°C, teplota chl. kapaliny někam k 55°C (podle budíku). A to je to po cca 40km jízdy (viz foto)
Předpokládam, že na tomhle motoru je termostat za altíkem, kde se musí vyndat půl auta, že?
Trpíte někdo stejným problémem? Obecně se tyhle motory zahřívají blbě, ale tohle už mi přijde trochu moc. Ale teplo mi je, tak to moc neřešim..
- Přílohy
-
- 1000010940-01.jpeg (520.43 KiB) Zobrazeno 2302 x
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Mám S2 2.0 TDI 125kw CFGB a taktéž, auto zahřeju na 90° při teplotě -1 až někde po 15km. Po 30km mi při jízdě z kopce spadne o dvě čárky teplota na budíku, tak je to jasný.
Zajímavé je, že mi, jak se ochladilo, začalo sporadicky téct to dvoubřité těsnění co je na té trubce nasunuté v termostatu.
Co vím, tak je to tam stejně na hovno jako na mým, ale co sem slyšel, tak to není žádná hrůza. O víkendu jdu na to, tak uvidíme jak to půjde.
Zajímavé je, že mi, jak se ochladilo, začalo sporadicky téct to dvoubřité těsnění co je na té trubce nasunuté v termostatu.
Co vím, tak je to tam stejně na hovno jako na mým, ale co sem slyšel, tak to není žádná hrůza. O víkendu jdu na to, tak uvidíme jak to půjde.
S2 CFGB DSG
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Mám v plánu dělat rozvody, někdy kolem Vánoc, ale nevim jestli se mi chce ještě jebat s termostatem... Když už to ale budu mít rozhozený, tak bych to zvážil
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Když bude vypuštěná voda tak bych to určitě udělal.
S2 CFGB DSG
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Není to ten typ, kde rád odchází termostat na dsg?
Oct asv 2000, DieselPower
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Pokud to termostat na dsg má.Loni sem měl stejnej problém jízda z kopce a teplota šla dolů. Termostat u dsg nemám a ten za altíkem to vyřešil a teplota drží. Dal sem Mahle
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Mám manuál, takže zbývá jen jeden.. bohužel
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Ano ten za altíkem. Ale dá se to vpohodě udělat .sou horší případy
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Dneska jsem se do toho pustil... Ven to šlo, ale dostat ten termostat na tu trubku s tím gumovým dvoubřitovym krouzkem... Ten kroužek se furt smeká... Vzdal jsem to, budu pokračovat zítra...
Máte na to nějakej fígl nebo musím udělat všechny pokusy než to vyjde?
Máte na to nějakej fígl nebo musím udělat všechny pokusy než to vyjde?
S2 CFGB DSG
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
no hlavně ten kroužek dát novej, bývá rozežnanej a naboptnalej od oleje, pak to bud nejde nandat, nebo to chčije.
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Přesněš tak,novej kroužek a namáznout pořádně,používám mazadlo co je na obouvání pneu
není to nic moc práce,ano,jsou horší, ale i mnohem lepší,třeba termostat na PD nebo rotačce
není to nic moc práce,ano,jsou horší, ale i mnohem lepší,třeba termostat na PD nebo rotačce
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Přesně tak, mazl sem to, s tou trubkou si šroubovákem couvnul kousek doprava a šlo to. Až to budu dělat příště tak budu už vědět co a jak asi.
Každopádně je to mazec. 8 stupňů venku, auto dva dny stalo před barákem a po 4 km jízdy 90 na budíku. Předtím se ohřálo tak za 12 km při obdobné teplotě.
Každopádně je to mazec. 8 stupňů venku, auto dva dny stalo před barákem a po 4 km jízdy 90 na budíku. Předtím se ohřálo tak za 12 km při obdobné teplotě.
S2 CFGB DSG
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Když mně se do toho tak nechce, právě kvůli tomu, že nad debilním termostatem strávim 2 dny a ještě budu nasranej až něco urvu
Re: 2.0 TDi 103kW, CFHC teplota - termostat
Já sem to dělal 2 dny, protože sem se tomu věnoval když byla chvíle času. Dohromady tak 4,5 hodiny se vším všudy.
S2 CFGB DSG