Stránka 1 z 1

Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.

Napsal: 06 led 2024, 21:04
od martin.n
Ahoj,rád bych se zeptal nemáte někdo zkušenost se spárováním čerpadla po výměně motoru,je tam čerpadlo Delphi se 3 konektory,žádný klasický stop ventil,shodné jako na vymontovaném motoru,jedna se o 1.9 D Peugeot partner r.v. 2003. Všem předem děkuji.

Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.

Napsal: 07 led 2024, 08:17
od Tomas.cz
Jeden konektor je na potenciometr páky plynu, další na regulátor počátku vstřiku - dole na čerpadle a třetí je právě na stop ventil který je pod krytem na trhací šrouby na hlavě čerpadla. Tzn. mělo by stačit stop ventily prohodit mezi sebou a nebo koupit variantu jen na + po zapnutí klíčku a je to.

Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.

Napsal: 07 led 2024, 14:38
od hansdob
Kdysi jsem to řešil jen kryt pryč a připojit na 15.

Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.

Napsal: 07 led 2024, 14:50
od martin.n
Je tam tohle čerpadlo.Ten kryt se dá tedy nějak sundat? Tenhle ventil má 3 vodiče,a komunikuje nějak i s jednotkou.

Re: Spárování čerpadla Delphi po výměně motoru.

Napsal: 07 led 2024, 14:54
od martin.n
Je ještě nějaký způsob mimo přehození samotných ventilů? :lol: