Stránka 1 z 1

Jsem v koncich - palubni pocitac a udaje

Napsal: 16 dub 2006, 11:50
od dalik
Zdravim,
tak jsem vymenil budiky z duvodu nefunkcnich rucicek, a kdyz uz jsem shanel nove, tak zrovna s pal. pocitacem. Sehnal jsem uplne nove (serie 034G) namontoval packu od steracu, prokabeloval, prizpusobil, naucil klice atd. Vse funguje, akorat na pal. poc. se okamzita spotreba pohybuje kolem 51 litru a prumerna ukazuje 99,9 L. Po vyresetovani se pri jizde prumerna spotreba plynule zvysuje az do 99,9.
Jde o Oktavii 1.6 55kW rok vyroby 99
nakodovano mam 02142
napada nekoho neco?

Dalsi problem - na palubnim pocitaci neni poloha pro vnejsi teplotu, ale na displeji symbol st.C. je. Da se to nejak povolit?

Diky vsem za rady. Dalik

Napsal: 16 dub 2006, 13:35
od MKTech
Obávám se jedné věci a to té že nemáš v autě ještě CAN a budíky co jsi tam dal si berou data po CANu. Jinak rozchodit to je nereálné díky tomu že by jsi musel vyměnit motorovou elektriku s RJ motoru která can podporuje. Pokud by jsi to chtěl 100% tak vyměnit RJ ABS a Airbagů. Samo že vše překáblovat díky jiným konektorům.

Napsal: 16 dub 2006, 14:33
od dalik
Abs nemam... Nicmene budiky jsou stejny typ jako jsem mel, akorat jsou s pal pc.
Ted ´me jeste napadla jedna vec - hledim na pin-out budiku a nasel jsem jeste pin c. 32 (zeleny konektor) - popis: 32-MFA-ukazatel spotreby. Co je to za pin? Ma byt nekam zapojeny? Ostatni piny s oznacenim MFA jsem zapojil - byly to jen privody k pacce na ovladani pal. pc.
Nemate nekdo prosim po ruce schema, kam zapojit ten pin 32?
Diky Dalik

Napsal: 16 dub 2006, 16:39
od maniacdewil
tak to mam stejnej problem ,pruměrna 51l,okamžita kolísá kolem 51l,na vagu spotřeba ukazuje normal jinak všechno na MFA funguje,nefungují airb. (DTS rozhraní datove komunikace bez komunikace),nefunguje ESP (DTS řídící jednotka bez komunikace) a ted co se stalo. auto G IV 1.4 16v AKQ r.v.98' byl chudej výmněna komplet el. z 00'(nevím jakej měsíc) komplet s jednotkama ,motor puvodni, častečna uprava mot .el.(ta s barevnyma štekrama)se starou to nechtělo chytit tak jsem tam dal tu co patřila k te interierove ale byla z jinyho motoru ,jinak vše na autě funguje 100% mimo uvedenych vecí . A ted babo rad co s tim :(

Napsal: 16 dub 2006, 18:24
od dalik
Treba bude nekdo vedet... co kodovani? co ten pin 32? a co venkovni teplota, nesla by nejak povolit? Diky za kazdy napad :-)

Napsal: 16 dub 2006, 19:37
od ghoust
dalik píše:Treba bude nekdo vedet... co kodovani? co ten pin 32? a co venkovni teplota, nesla by nejak povolit? Diky za kazdy napad :-)
pro venkovni teplotu si musis prvni pripojit teplotni cidlo, kdyz ho pripojis mnelo by to normalne zacit ukazovat

Napsal: 16 dub 2006, 19:57
od dalik
ghoust píše:
dalik píše:Treba bude nekdo vedet... co kodovani? co ten pin 32? a co venkovni teplota, nesla by nejak povolit? Diky za kazdy napad :-)
pro venkovni teplotu si musis prvni pripojit teplotni cidlo, kdyz ho pripojis mnelo by to normalne zacit ukazovat
No to jsem praveze zkousel, pripojil jsem cidlo a nic :-(

Napsal: 16 dub 2006, 20:53
od pepik
skus zapojit to cidlo teploty a odpojit a zapojit bateriku auta melo bi to makat a na ten pin na zapojeni skusim kouknout-

Napsal: 16 dub 2006, 21:27
od ghoust
ono to chvili trva nez to najede ma to hysterezi

Napsal: 16 dub 2006, 22:53
od dalik
ghoust píše:ono to chvili trva nez to najede ma to hysterezi
??? nerozumim? mam to nejak zapnout a pockat? vysvetli mi to podrobneji prosim, dik

Napsal: 17 dub 2006, 07:18
od ghoust
po zapnuti klicku to trva tak minutu dve nez to ukazuje spravne

Napsal: 17 dub 2006, 15:39
od dalik
Dekuji vsem za rady, uz vse funguje jak ma. Chyba byla zpusobena chybejicim propojem mezi budiky (pin 32) a rj motoru - maniacdewile zkontroluj to na tom Golfu, je to tim. Venkovni teplota uz taky funguje, presne dle rady zapojit cidlo a odpojit a pripojit baterku.
Diky.

Napsal: 17 dub 2006, 18:55
od maniacdewil
tak co mam teda zkontrolovat? kde jsi koukal na pinout budiku mam koukat na budiky nebo zastrcku a ten pin32 kam zapojit na mot.jednotce,dik (hm)

Napsal: 17 dub 2006, 19:49
od dalik
No nevim jak je tu Golfa, u Oktavky je to pin 32 na zelenem konektru na budicich, a je propojeny s pinem c.2 na oranzovem konektoru na delici stene mezi motorem a kabinou, a z tama pokracuje dale na pin 18 v ridici jednotce. Tak je to u oktavie, jak je to u Golfa netusim, ale jelikoz je to koncern, mohlo by to byt podobny.