A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

Dobrý den, neměl by někdo prosím kompletní zapojeni podtlakových hadic u 2,5TDI BDG 120kw? všude vidím jenom na AWY a to je 114kw a má tam jenom jeden ventil, ja mám vedle N75 ještě ten druhý na egr, za každou pomoc moc děkuji. :) :)
Naposledy upravil(a) šulda dne 01 bře 2024, 23:34, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od passion »

1 - Vacuum line
From mechanical exhaust gas recirculation valve to exhaust gas recirculation valve -N18-
2 - Exhaust gas recirculation valve
3 - To charge pressure control solenoid valve -N75-.
4 - To air filter
Only installed with engine codes AFB, AKN, BAU and BDH
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - Exhauster pump
8 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - To vacuum reservoir
In wheel housing
10 - Electrohydraulic engine mounting solenoid valve -N398-
11 - To engine mountings
BDG.png
BDG.png (62.8 KiB) Zobrazeno 275 x
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od passion »

1 - Vacuum line
From charge pressure control solenoid valve -N75- to charge pressure control vacuum unit
2 - To air filter
3 - Charge pressure control solenoid valve -N75-
4 - To non-return valve
5 - Non-return valve
Installation position (light/dark sides): as shown in figure
6 - Brake servo
7 - To vacuum pump
8 - To exhaust gas recirculation valve -N18-
9 - Vacuum unit for charge pressure control
10 - Air filter
BDG2.png
BDG2.png (40.01 KiB) Zobrazeno 274 x
Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

ano, tyhle schémata mám děkuji, ale ty ventily mám oba na jedné straně tak to si mám v hlavě popřehazovat tak aby to sedělo ? Na to není přímo schéma? díky za odpověd :D
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od passion »

V akom aute to máš?
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od trhac »

A6 c5 o vlákno víš řeší proč nemá výkon
passion
Přispěvovatel
Příspěvky: 722
Registrován: 03 úno 2006, 08:04

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od passion »

1 - To breather connection at air cleaner housing
2 - Vacuum hose
To vacuum reservoir/exhauster pump
3 - Vacuum hose
From solenoid valve for charge pressure control -N75- to vacuum unit for charge pressure control
4 - Brake servo
5 - Vacuum reservoir
Fitting location: in front left wheel housing beneath liner
6 - Non-return valve
Note installation position (light side/dark side) - as shown in illustration
7 - Exhauster pump
8 - To variable intake manifold flap change-over valve -N239-
9 - Vacuum hose
From EGR valve -N18- to mechanical EGR valve
10 - Solenoid valve for charge pressure control -N75-
11 - Exhaust gas recirculation valve -N18-
BDGaudi.png
BDGaudi.png (56.76 KiB) Zobrazeno 266 x
Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

jojo toto je ono děkuji moc nějak to zkusim, ano řeším výkon a nikdo mi nic neporadil, takže zkouším tohle jestli nebude chyba v podtlaku někde :)
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od trhac »

A tlačí to turbo vubec v reálu?nemáš diravou nejakou tlakovou hadici?
Uživatelský avatar
šulda
Moderátor
Příspěvky: 1366
Registrován: 18 dub 2010, 15:20
Bydliště: Jemnice

Re: Zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od šulda »

passion píše: 01 bře 2024, 18:51 V akom aute to máš?
Napsat základ je "velikej" problém pro spoustu lidí. Ale o vlákno víš ti sem fláknou.
Člověk se pořád učí.
Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

@trhac nic děravého není dnes jsem to komplet kontroloval, turbo tlačí, na diag žádná chyba podtlaky zapojeny dobře...

je to jakoby do 2,5k otaček v pohodě pak motor změní zvuk a vykon 0.. a vic to nejede už jsem si celkem dost bezradnej, jedine co mě napadá jestli nejsou skočené rozvody? to by ale vypadalo jinak ne?
Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

logy mám, jestli se v tom víc vyznáš rád pošlu :)
trhac
Přispěvovatel
Příspěvky: 653
Registrován: 15 lis 2011, 20:43

Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od trhac »

Těm logum právě moc nerozumím. Ale co znamená že to změní zvuk a nejede to? Není už třeba vadný čerpadlo že by byl zadrenej predsuvnik. To by pak mohlo jako vic chrochtat a nebo mrknout na ty roz ody ale to zas potřebuješ přípravky na aretovani. Jak to startuje teplý a studený?
Podirec21
Sběrač informací
Příspěvky: 35
Registrován: 13 říj 2023, 11:19

Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od Podirec21 »

startuje dobře, jak za studena tak za tepla, jen studenej motor je trošku vyskakanej nic extra.
Uživatelský avatar
martinsidlo
Aktivista
Příspěvky: 4644
Registrován: 06 pro 2009, 15:24
Bydliště: Praha 5

Re: A6 c5 zapojení podtlaku - 2,5l BDG

Příspěvek od martinsidlo »

Jak turbo tlaci a tlak nedosazen ? To si protireci.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,740tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
OI Combi TDi ASZ (TDI FUN 186Ps,415Nm)brzdy 312 x 280 chlazené
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“