Insignia A 2.0 CDTI neprosla merenim emisi (kourivost) /auto ale vubec nekouri/
Napsal: 03 bře 2024, 20:40
Zdravim chtel by jsem se optat jestli nekdo resil podobny problem s motory CDTI .
Mame Insignii A 2010 euro5. Zena jela na STK a vyhodili ji z emisi/ kourivost limit je 0,25 a oni namerili 2.0 .
Auto jsem jel projet poradne jsem mu nalozil do kopce pred tim jsem tam nalil vif .Ale vubec to nekouri ani pri zatahu do kopce ani ,kdyz to vyturuju do cervenyho pole na volnobeh proste ani naznak cernyho koure. Je to automat a ridi to zena tak ze ten motor se do otacek moc nehoni. Je mozny ze ,kdyz ten trubka na stk delal mereni emisi tak do toho pristroje tim jak tam týra motor vypustil vsechny usazeniny z katu dpf a vejfukove soustavy ? Pač me nejde do hlavy jak auto ktery vubec nekouri muze mit namereny tak vysoky hodnoty .Da se nejak predejit namereni tak vysokych hodnot ? Nehodlam menit pulku v pohode funkcniho auta jen kuli birokratum .
Mame Insignii A 2010 euro5. Zena jela na STK a vyhodili ji z emisi/ kourivost limit je 0,25 a oni namerili 2.0 .
Auto jsem jel projet poradne jsem mu nalozil do kopce pred tim jsem tam nalil vif .Ale vubec to nekouri ani pri zatahu do kopce ani ,kdyz to vyturuju do cervenyho pole na volnobeh proste ani naznak cernyho koure. Je to automat a ridi to zena tak ze ten motor se do otacek moc nehoni. Je mozny ze ,kdyz ten trubka na stk delal mereni emisi tak do toho pristroje tim jak tam týra motor vypustil vsechny usazeniny z katu dpf a vejfukove soustavy ? Pač me nejde do hlavy jak auto ktery vubec nekouri muze mit namereny tak vysoky hodnoty .Da se nejak predejit namereni tak vysokych hodnot ? Nehodlam menit pulku v pohode funkcniho auta jen kuli birokratum .