Řeším tu teďka problém se svým autem. Udělal jsem si komplet rozvody INA, motor jsem si dal na přípravky, vše jsem vyměnil, povolil vačkové kolo, abych mohl napnout řemen (motor furt zaaretován). Když jsem vyjížděl z dílny, motor mi připadal, že klepe (stál cca 3-4dny, takže třeba jen nebyly dotlačené hydroštely, nebo jsem taky poslouchal to, co tam vůbec není, znáte to když třeba uděláte nějakou zásadnější opravu). Auto jsem dal na VCDS a kouknul na synchronizaci vačky, bylo tam -2,5. Nastavil jsem to na hodnotu 0 a auto špatně startovalo a přestalo táhnout.
Synchronizaci jsem zase hodil zpátky na -2,5 jako to bylo před tím, starty podstatně lepší ale auto pořád nejede tak, jako před rozvody. Je tam dělaný chip, dělal jsem si log z kanálů 3,8,11 a téměř se shodují s tím, jak byly před rozvody. Napadlo mě ještě čistě teoreticky, zda by to nemohla být váha vzduchu, na zahřátém motoru skáčou hodnoty na volnoběh od 405mg/zdvih až 435mg/zdvih (povoleno ve vagu je max 300mg/zdvih). Po odpojení váhy auto jede stejně ale nafukuje se o trochu dýl.
Někdo ještě nějaké nápady po čem jít? Nejede vyloženě v nouzi ale je to znát, že jede míň, než před tím.
Předem děkuji moc za odpovědi
