2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Moderátoři: šulda, Moderátoři
2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Kluci jak je to s ventilem N18 u Superbu 2, 2,0 TDi CR 103Kw CFFB? Je součástí celého EGR? je to ta černá platová část? Díky
Vypisují se chyby 4891 a 4892 a auto jede v nouzáku....díky
Vypisují se chyby 4891 a 4892 a auto jede v nouzáku....díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Ano, je to komplet s chladičem spalin. Teoreticky z toho jde vypreparovat jen egr a chladič nechat starý. Ale někdy se stává že egr odejde protože z netěsného chladiče na něj jde chladící kapalina, pak ti za pár měsíců zdechne zase, tudíž je to lepší vyměnit komplet když na to máš držet záruku. A je to pěkný oser. Ted ho akorát budu měnit a nacenil jsem to 16000, jen ten díl origo stojí 10500. Druhej zákoš si to nechal udělat v autorizáku protože na 4x4 mu to nikdo udělat nechtěl a byl v tom 30000 rovných
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Přátelská cena
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS 6.5, Delphi 2015.R3
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Přesně tak, dát nový komplet, buď origo nebo co funguje je Borg Warner, pokud hodlá zákazník plakat, tak si neměl kupovat takový auto,bohužel,ty za to nemůžeš
Je to celkem dost šroubování,celkem nerad to dělám a čtyřkolka samozřejmě složitější no čímž více za práci ale zmiňovaných 30tis se mi zdá fakt přehnané...
Je to celkem dost šroubování,celkem nerad to dělám a čtyřkolka samozřejmě složitější no čímž více za práci ale zmiňovaných 30tis se mi zdá fakt přehnané...
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Autorizák no, tam to za levno dělat nebudou. Ale fakt frajer nesehnal nikoho kdo by to udělal.
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Jirko lidem se prostě nechce, to je celý , každej by nejraději měnil oleje,kotouče,max tlumiče a nazdar,jak je něco složitějšího, každý říká že nemá čas,posloucháme to pořád, auto dojede,brzdy nový že svítí na 100 metrů,tlumiče,ramena ale na hlavu že teď nemá čas tak to vezu vám...
Posledně jsem to dělal na Tiguanu taky ve čtyřkole a zase nic tak hroznýho to nebylo,jeden ježek v kleci takovej svarek co drží rozvodovku k bloku motoru mě nasral jak tam byl zamotanej ale jinak to celkem šlo no....ono nejde každej den za hodinu vydělat 10tisíc
Posledně jsem to dělal na Tiguanu taky ve čtyřkole a zase nic tak hroznýho to nebylo,jeden ježek v kleci takovej svarek co drží rozvodovku k bloku motoru mě nasral jak tam byl zamotanej ale jinak to celkem šlo no....ono nejde každej den za hodinu vydělat 10tisíc
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Proto taky spousta lidí když je přezouvací období bouchá gumy protože to jde rychle a ostatní práce se odkládá.
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Ale to není o tom že se lidem nechce, ale o tom že to je na hovno placený, za to může hlavně trh který je nesmyslně pokroucený maržema na dílech, takže pak např. na brzdách je 4x vyšší hodinovka než na hlavě. No a logicky pokud servis dělám jako práci a pro peníze, tak chci dělat dobře placenou práci a ne tu za kterou dostanu almužnu. Takže když někdo vozí auto na olej a brzdy někam jinam, tak nemám důvod se mu tady jebat s hlavou...a nebo když jo, tak ale at mi zaplatí stejně jako platí někomu jinýmu za ty brzdy...
Re: 2,0 TDi CR CFFB - ventil N18
Zlatá slova no, teď jsem dělal hlavu na jedné vykopávce OI, dojelo to tak nějak že to doskákalo na 3 válce, hulilo to atd, sundala se hlava, píst jeden utavenej, turbo vůle jak prase...takže co s tím ? Opravit
Repase hlavy vč. vodítek ( najeto 414tis.km )
Repase turba výměnnou
Všechny vstřiky KO, jeden kde byl utavený píst tekl proudem
Ukroutil jsem trubku mazání turba, klasika
Těsnění,šrouby,hydrauliky,píst,rozvoďák aspoň,vstřiky startší z vraku - za repas původních mi řekli 14tis ( prý už nejsou díly na to ) ????!!Olej,nemrzka,přepadový hadičky,podtlaky komplet sežraný tak nový atd atd
Jsem s materiálem na auto v hodnotě 10tis někde kolem 20tis tak nevím co mu říct za práci...
Repase hlavy vč. vodítek ( najeto 414tis.km )
Repase turba výměnnou
Všechny vstřiky KO, jeden kde byl utavený píst tekl proudem
Ukroutil jsem trubku mazání turba, klasika
Těsnění,šrouby,hydrauliky,píst,rozvoďák aspoň,vstřiky startší z vraku - za repas původních mi řekli 14tis ( prý už nejsou díly na to ) ????!!Olej,nemrzka,přepadový hadičky,podtlaky komplet sežraný tak nový atd atd
Jsem s materiálem na auto v hodnotě 10tis někde kolem 20tis tak nevím co mu říct za práci...