Prehrievanie Passat B6
Napsal: 09 kvě 2024, 12:51
125kw, CBBB, chip, DPF EGR OFF
Zdravim, mam dlhodoby problem s mojim passatom, prednedávnom sa mi priehrial na dialnici, 15 minut po naštartovani auto netopilo a hned sa prehrievalo..povedal som si, že to je 100% tesnenie pod hlavou, zastavil som, preštartoval a auto začalo zazračne topiť a teplotu vody držalo v pohode na 90, podotykam pri konstatnej jazde 170+, cca 500km dlhy usek
Dal som prečistiť celu chladiacu sustavu(bol tam velky bordel), vymeneny vymennik atd, myslel som si ze problem je vyrieseny lenze po mesiaci znovu trošku kopec na dialnici a hned teplota vody 110, olej 135, uchladil som to a domov som šiel velmi pomaly aby som to zase neprehrial
Spravili sme bypass na egr chladic, vymenene rozvody, vymeneny olej.. problem je v tom že voda sa nestráca ale aj pri kludnejsej jazde sa vie olej zohriat na cca 112 stupnov a pri mensom kopci aj na 125 čo je podla mna vela, voda drzi 90, avsak keby som autu nakladal tak by som ho razdva prehrial
Kde by mohol byt problem? Termostat? Hlava? Chladic oleja mozno? Dakujem za kazdu odpoved
Zdravim, mam dlhodoby problem s mojim passatom, prednedávnom sa mi priehrial na dialnici, 15 minut po naštartovani auto netopilo a hned sa prehrievalo..povedal som si, že to je 100% tesnenie pod hlavou, zastavil som, preštartoval a auto začalo zazračne topiť a teplotu vody držalo v pohode na 90, podotykam pri konstatnej jazde 170+, cca 500km dlhy usek
Dal som prečistiť celu chladiacu sustavu(bol tam velky bordel), vymeneny vymennik atd, myslel som si ze problem je vyrieseny lenze po mesiaci znovu trošku kopec na dialnici a hned teplota vody 110, olej 135, uchladil som to a domov som šiel velmi pomaly aby som to zase neprehrial
Spravili sme bypass na egr chladic, vymenene rozvody, vymeneny olej.. problem je v tom že voda sa nestráca ale aj pri kludnejsej jazde sa vie olej zohriat na cca 112 stupnov a pri mensom kopci aj na 125 čo je podla mna vela, voda drzi 90, avsak keby som autu nakladal tak by som ho razdva prehrial
Kde by mohol byt problem? Termostat? Hlava? Chladic oleja mozno? Dakujem za kazdu odpoved