Dunění
Moderátoři: šulda, Moderátoři
- Patrik Tile
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 16 úno 2007, 22:47
- Bydliště: Praha
Dunění
Zdravim
.Mam A4 quattro avant.Loni sem měl sedana quattro se stejnym motorem a když se jelo pod 1600 otaček tak auto ve vnitř neskutečně dunělo.Myslel jsem že to byl problem jen tohodle auta a neni,dela to i avant.Asi to bude běžny u tohodle typu.Je to opravdu nepříjemny,neřešil to někdo?Nepomohlo by třeba odstranit poslední dva tlumiče vyfuku?Pokud to jde od něj.Dik za napady.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Patrik Tile
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 16 úno 2007, 22:47
- Bydliště: Praha
jukni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=18202 mě to dělalo to samé a dělal to silentblok na převodovce,kde chyběli dva šrouby
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
To není z mé hlavy,před chvilkou jsem to tu zahlídl .....To pafka: Vím, že o přestavbě na 6q jsme se spolu bavili a měl jsem možnost to i vidět, když jsem tam byl pro sedačky.
Mít v autě šest rychlostí, navíc originál, je jistě nejvhodnější řešení problému. Jenže mám dojem, že zatímco "jedničky" měly pět kvaltů velmi krátkých, "dvojky" mají naopak těch šest kvaltů příšerně dlouhých. Vezmeme-li v úvahu, že motory TDi by neměly pracovat pod 2000 rpm (zejména na těžkou rychlost jako je pětka či šestka), musel bych šestku řadit až někde kolem 105 - 110 km/h, což je pro jízdu mimo dálnici nevyužitelné.
To jsou ovšem věci, které by se daly přehlédnout a řešit to tak, že mimo obec využívat pět rychlostí a tu šestku s sebou vozit skutečně pro případy jízdy po rychlostních komunikacích. Spíš mě odrazuje ta náročnost přestavby, především setrvačník a spojka. Ačkoli - proč vlastně musí být jiný setrvačník a spojka??? To s původními díly nejde spasovat.
Mít v autě šest rychlostí, navíc originál, je jistě nejvhodnější řešení problému. Jenže mám dojem, že zatímco "jedničky" měly pět kvaltů velmi krátkých, "dvojky" mají naopak těch šest kvaltů příšerně dlouhých. Vezmeme-li v úvahu, že motory TDi by neměly pracovat pod 2000 rpm (zejména na těžkou rychlost jako je pětka či šestka), musel bych šestku řadit až někde kolem 105 - 110 km/h, což je pro jízdu mimo dálnici nevyužitelné.
To jsou ovšem věci, které by se daly přehlédnout a řešit to tak, že mimo obec využívat pět rychlostí a tu šestku s sebou vozit skutečně pro případy jízdy po rychlostních komunikacích. Spíš mě odrazuje ta náročnost přestavby, především setrvačník a spojka. Ačkoli - proč vlastně musí být jiný setrvačník a spojka??? To s původními díly nejde spasovat.
- Patrik Tile
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 108
- Registrován: 16 úno 2007, 22:47
- Bydliště: Praha
Neřikam že to rad nerostočim ale při normalní jízdě po městě je snad normalní jezdit kolem 1500ot. od toho je to diesel.A když jedu 50 tak mít 2000ot. se mi zdá moc,ale stejně mi nic jinyho nezbide protože když přeřadim tak to začne dunit jak krava.Dik za info kouknu na ty silenbloky.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
