Dunění

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Dunění

Příspěvek od Patrik Tile »

Zdravim :) .Mam A4 quattro avant.Loni sem měl sedana quattro se stejnym motorem a když se jelo pod 1600 otaček tak auto ve vnitř neskutečně dunělo.Myslel jsem že to byl problem jen tohodle auta a neni,dela to i avant.Asi to bude běžny u tohodle typu.Je to opravdu nepříjemny,neřešil to někdo?Nepomohlo by třeba odstranit poslední dva tlumiče vyfuku?Pokud to jde od něj.Dik za napady.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Asi by bylo lepší podřadit. :roll:
Uživatelský avatar
chucky
Přispěvovatel
Příspěvky: 739
Registrován: 26 led 2006, 15:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Zlín
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chucky »

jestli moc duní, zkontroluj silentbloky
vw passat tdi pd 180ps/420nm
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Podřadit je hezka věc,ale jed po rovince a mít přes dva tisíce otaček se mi zda docela moc. Zkontrolovat silenbloky jestli nejsou přímo utržený?Nebo jen volny?A jak je zkoušíte kromě vizualní kontroly?Dik moc.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
váha
Aktivista
Příspěvky: 3887
Registrován: 09 bře 2006, 14:34
Odpovědi: 0
Bydliště: královehradecký kraj

Příspěvek od váha »

jukni sem http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=18202 mě to dělalo to samé a dělal to silentblok na převodovce,kde chyběli dva šrouby
Escalade EXT 6.2 AWD flexfuel
pepa.b
Sběrač informací
Příspěvky: 33
Registrován: 29 zář 2007, 16:56
Odpovědi: 0

Příspěvek od pepa.b »

To není z mé hlavy,před chvilkou jsem to tu zahlídl .....To pafka: Vím, že o přestavbě na 6q jsme se spolu bavili a měl jsem možnost to i vidět, když jsem tam byl pro sedačky.
Mít v autě šest rychlostí, navíc originál, je jistě nejvhodnější řešení problému. Jenže mám dojem, že zatímco "jedničky" měly pět kvaltů velmi krátkých, "dvojky" mají naopak těch šest kvaltů příšerně dlouhých. Vezmeme-li v úvahu, že motory TDi by neměly pracovat pod 2000 rpm (zejména na těžkou rychlost jako je pětka či šestka), musel bych šestku řadit až někde kolem 105 - 110 km/h, což je pro jízdu mimo dálnici nevyužitelné.
To jsou ovšem věci, které by se daly přehlédnout a řešit to tak, že mimo obec využívat pět rychlostí a tu šestku s sebou vozit skutečně pro případy jízdy po rychlostních komunikacích. Spíš mě odrazuje ta náročnost přestavby, především setrvačník a spojka. Ačkoli - proč vlastně musí být jiný setrvačník a spojka??? To s původními díly nejde spasovat.
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

T není traktor aby se stim jezdilo do 2000ot (LOL)
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Uživatelský avatar
Patrik Tile
Přispěvovatel
Příspěvky: 108
Registrován: 16 úno 2007, 22:47
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Patrik Tile »

Neřikam že to rad nerostočim ale při normalní jízdě po městě je snad normalní jezdit kolem 1500ot. od toho je to diesel.A když jedu 50 tak mít 2000ot. se mi zdá moc,ale stejně mi nic jinyho nezbide protože když přeřadim tak to začne dunit jak krava.Dik za info kouknu na ty silenbloky.
Audi A4 AVANT,81KW,quattro,Chip by diesel-technik
tuner
Aktivista
Příspěvky: 2767
Registrován: 24 led 2006, 11:32
Odpovědi: 0
Bydliště: Carlow (IRL), nebo skoro Brno

Příspěvek od tuner »

To není silentblokama ale podtočenym motorem
G2,r88,mTDI,4x4,přev.ASD,ABS/EDS,Digifiz,klima, moped Honda VTR
A4,r99, 2,5TDI, AFB, 670t.km
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“