Diagnostika hlásí následující:
000135 - Palivo; systémový tlak/tlak Rail
P0087 - 000 - príliš nízký - Sporadická
info o závadì:
Stav závad: 00100000
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Poèítadlo resetù: 255
Kilometry: 381737 km
Indikace èasu: 0
Datum: 2063.14.31
Èas: 16:24:09
Palivový filtr je měněný, požadovaný a skutečný tlak v kanálu 106 je skoro totožný. Napadá mě možný problém čerpadla v nádrži, anebo vstřiky - lze toto přes diag zkontrolovat (tlaky, množství paliva...)? Na internetu jsem našel kanály 103 a 231, to u mě není. Je nějaká možnost, anebo jen barometr na hadici v nízkotlaké větvi?
Při studených startech dost skáčou otáčky, motor už jednou chcípnul. Mohlo by toto souviset? Pokud by bylo špatné nízkotlaké čerpadlo, dokázalo by vysokotlaké vygenerovat tlak dle požadavku?
Superb II 1.8 TSi CDAA 2010 - Porucha palivové soustavy
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Superb II 1.8 TSi CDAA 2010 - Porucha palivové soustavy
Zmer tlak paliva budíkem, na těch tsi dělaly dost problémy s volnobehem ty magnety na nastavovačích vaček
Re: Superb II 1.8 TSi CDAA 2010 - Porucha palivové soustavy
Diagnosticky teda nejde čerpadlo zkontrolovat, stejně tak vstřiky...?
O elektromagnetickém ventilu nastavovače vačky jsem uvažoval, ale když jsem koukal do měřených hodnot, tak při studeném startu se to tvářilo ok, viz grafy: Hlavně je ale divné, že se to děje jen u studeného motoru - motor se třese, skáčou otáčky, píská jako lodní píšťala. Jakmile se zahřeje, tak je vše ok, startuje bez problémů...
Respektive jedná se o fázi zahřívání katalyzátoru - těch několik desítek sekund po startu se zvýšenýma otáčkama. Pak to víceméně přejde.
O elektromagnetickém ventilu nastavovače vačky jsem uvažoval, ale když jsem koukal do měřených hodnot, tak při studeném startu se to tvářilo ok, viz grafy: Hlavně je ale divné, že se to děje jen u studeného motoru - motor se třese, skáčou otáčky, píská jako lodní píšťala. Jakmile se zahřeje, tak je vše ok, startuje bez problémů...
Respektive jedná se o fázi zahřívání katalyzátoru - těch několik desítek sekund po startu se zvýšenýma otáčkama. Pak to víceméně přejde.