Stránka 1 z 1

pomoc s generálkou 1.9D (AEF) Pha, SČK

Napsal: 20 srp 2024, 13:25
od Behemot
Potřeboval bych píchnout s generálkou tohodle žihadla (LOL) Jelikož bych časem rád měl v cajku všecky, tak pravděpodobně budu v budoucnu dělat eště druhej, rád bych si to aspoň vošahal a je mi jasný, že většina se s tím srát ani nechce, takže by to mohl být win-win :) . Prakticky všecko co je potřeba na tom dělat, tak je v dílenské příručce, jenže je nutná spousta různejch přípravků na aretaci kde čeho a nic z toho nemám.

Zatím sem se spolehl na ženckou a jako obvykle, je to debilní prolhaná :rant: :rant: , takže mám druhej tejden felinu s motorem vzadu…jeden garážník co by mi s tím asi nakonec píchnul je bohužel na dovolené. Musí to pryč ASAP (fakt by to hodně pomohlo nejpozdějš ve čtvrtek ráno, ať to mám prázdný na akci, vopravdu se mi nechce jezdit s tím 2000 km :baby: ), je tu nekdo, případně doporučí nekoho ochotnýho, kdo je schopnej si to šoupnout na paletu nekam do rohu? Zatím bych z toho zdemontoval čerpadlo a vstřiky a ty dal na repasi, rozebírat se to může začít třeba příští tejden.

Re: pomoc s generálkou 1.9D (AEF) Pha, SČK

Napsal: 26 srp 2024, 11:17
od roman1648
Jakých konkrétně přípravků je třeba na tento kolovrat ?? Co je vlastně s tím motorem co hodláš opravovat ?
Ono to takto úplně nefunguje že si něco usmyslíš,někam zavoláš,jasně pane dovezte to,zítra ráno jdeme na to a za dva dny to bude hotové :roll:
Jenom když se to rozmašlí a blok se odveze do brusírny tak tam bude ležet dva týdny než se na to dostanou, to samo hlava pár dní, navíc teď když má plno lidí ještě dovolené, asi nezbude než ho z auta zase vyhodit a počkat ;)

Re: pomoc s generálkou 1.9D (AEF) Pha, SČK

Napsal: 26 srp 2024, 11:42
od Behemot
příspěvěk se zápornou informační hodnotou, vypadá to, že si nic jako generálku nikdy nedělal, tak nechápu, proč máš potřebu vypisovat? jako to jsou všichni úplně na palici že si jako myslí, že motory, jejichž výroba skončila okolo roku 2001, budou všecky fungovat perfektně navěky, aniž by na to kdokoli sáhnul? eště sem nepotkal jedinej, kde by neco nechcalo, nerachtalo, nehulilo to jak kolomotíva apod., takže si to chcu, surprise surprise, udělat kompletně úplně všecko tak, aby to mělo následně parametry novýho motoru co sjel z linky a šlapalo to aspoň dalších 5-10 let bez nutnosti neco furt pytlíkovat právě proto, že na to každej sere a pak se tam co dva roky neco sype

přípravky namátkou (VAG) MP1-311, MP 1-300-302, MP 1-215-216, MP 1-310, MP 1-207-208, MP1-104, MP1-107, kleště na kruhy, měřák komprese atd., to eště nejsu ani v polovině příručky

esli seš takovej ten obvyklej sundavač hlavy, krásný, ale co takle třeba změřit (a případně přebrousit) kliku, vačku, změřit vůle drážek v pístu, průměr válce, zabrousit/vyměnit a změřit ventily, sedla, vodítka…to jako nic? :? :kol111:

Re: pomoc s generálkou 1.9D (AEF) Pha, SČK

Napsal: 26 srp 2024, 12:08
od roman1648
Kamaráde,važ slova, já se vyučil na motorech 1.5D/1.6D/1.9D/TD ( Golf I II,III apod )tak sakra vím o čem mluvím,ano, přípravky uvedené v dílenské příručce jsou fajn ale kvůli jednomu motoru si je asi pořizovat všechny nebudeš, to že 30 let starý motor bude vyšvihaný,to bude, na tom se shodneme, po demontáži prostě změřit a vizuálně posoudit stav jednotlivých dílů a pak se rozhodnout co s tím dál,jak moc je třeba jít do hloubky, za mě nové písty +0,50 ,staré můžeš měřit jak chceš ale stejně změříš prd,to samý válce,měřit šupitem už dneska nikdo neumíte a tříboďák taky nikdo nemá, nechat přehonovat a srovnat blok, to samý klikovka,šály,ojniční šály,axiály,pouzdra v ojnicích,olejový čerpadlo,hlavu nechat udělat někomu komplet vč. nových ventilů,vodítek,gufírek,usadit novou vačku jestli bude třeba,hydrauliky,sadu těsnění - i když je ten motor starý,mají na to sady VR,Elring, pečlivě poskládat a je to ;)