VW Crafter 2017 nouzový režim -regulace
Napsal: 24 srp 2024, 18:28
Závadá se objevuje delší dobu , crafter opravovan jiních servisech bezz výsledku.
VW Crafrter 2017 2,0cr 103kw kod daua
Popis závady - co to jsem ja zatim zjistil
vozidlo padá náhodně do nouzáku i při volnoběhu i akceleraci . opkavání zavad po 0-max 3km.
crafter má menší výkon celkově
při nouzáku vyskakuji chyby kolem regulace turba
-regulace vzpříčena
-rozsah regulace
-snímač polohy regulace
co jsem zjištěno mnou:
-podtlak naměřen 0.8-0.9 ,hadičky drží podtlak
-n75 vyměnen
-regulace chodí volně
-ovladač snímače přehozen z předchozího turba (podtlak drží ,volty nabíhají postupně)
-dráty od snímače do jednotky v pořadku -u jednotky zpětný signal 0,6-3,9
-nastavení snimače naslená adptace turba
-na test zaslepený egr (beze změny)
než crafter dojel ke mě tak byl měněn v jiném servisu
snímač tlaku turba
turbo originál garett
po druhé repas flexamiauto
Jelikož turbo jsem nemontoval tak jsem se rozhodl je vymontovat( a i rozdělat druhé turbo)
- u obouch kusů jsou turbíny jsou v pořádku
-svody v pořádku
-naklapění volné a nezdeformované
-to co se měnilo první garett je regulace lehce tužší ale vlivem vodního kamene(asi hystoricky problém s vodou)
-dale zjištěno odstraněné dpf (nevím z jakého důvodu)
- po demontování ve druhým vyfukovým kanále zjištěn lehce olej ,ale jen u jednoho ventilu na valec!!? to je taky otázka?
VW Crafrter 2017 2,0cr 103kw kod daua
Popis závady - co to jsem ja zatim zjistil
vozidlo padá náhodně do nouzáku i při volnoběhu i akceleraci . opkavání zavad po 0-max 3km.
crafter má menší výkon celkově
při nouzáku vyskakuji chyby kolem regulace turba
-regulace vzpříčena
-rozsah regulace
-snímač polohy regulace
co jsem zjištěno mnou:
-podtlak naměřen 0.8-0.9 ,hadičky drží podtlak
-n75 vyměnen
-regulace chodí volně
-ovladač snímače přehozen z předchozího turba (podtlak drží ,volty nabíhají postupně)
-dráty od snímače do jednotky v pořadku -u jednotky zpětný signal 0,6-3,9
-nastavení snimače naslená adptace turba
-na test zaslepený egr (beze změny)
než crafter dojel ke mě tak byl měněn v jiném servisu
snímač tlaku turba
turbo originál garett
po druhé repas flexamiauto
Jelikož turbo jsem nemontoval tak jsem se rozhodl je vymontovat( a i rozdělat druhé turbo)
- u obouch kusů jsou turbíny jsou v pořádku
-svody v pořádku
-naklapění volné a nezdeformované
-to co se měnilo první garett je regulace lehce tužší ale vlivem vodního kamene(asi hystoricky problém s vodou)
-dale zjištěno odstraněné dpf (nevím z jakého důvodu)
- po demontování ve druhým vyfukovým kanále zjištěn lehce olej ,ale jen u jednoho ventilu na valec!!? to je taky otázka?