Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze - asi vyřešeno
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze - asi vyřešeno
Kluci problém...tátovi na jeho milovaném Tiguanu začíná problém....řešil to tu už někdo v jiném vlákně, ale bez odpovědi...je to 2012 1,4TSi 160 koní najeto cca 50tis km......zůstává pedál spojky seknutý u podlahy....a nejde řadit....nohou jde silou vrátit zpátky...ale problém se zhoršuje....musí se to vyřešit....co s tím, co tam selhává? Vystavovací spojkové ložisko? Takže převodovka dolů a vyměnit?
Naposledy upravil(a) OťasTDi dne 14 zář 2024, 07:11, celkem upraveno 1 x.
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Brouzdám tady po fóru a narazil jsem na téma, kde měl někdo problém a byl to vychozený díl viz foto 1K0 721 357 C nemůže to být stejný případ?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Obhlidnout a hlavne odvzdusnit. Pouzivej prosim nejdriv selsky rozum a pak se ptat. To muze byt milion duvodu,proc.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
On je fakt mechanicky jakoby seknutý..... zůstane u podlahy a silou se musí vrátit....jak by tohle udělalo zavzdušnění?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
- martinsidlo
- Aktivista
- Příspěvky: 5022
- Registrován: 06 pro 2009, 15:24
- Bydliště: Praha 5
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Tak ponoř hlavu k pedalu a koukej.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
No to je právě problém protože auto je táty.... bydlí jinde.... když se mu to stane, tak někde ve městě....on tam s tím zápasí a když přijede domů, tak už to chodí..... já když za ním přijedu a zkouším to, tak samozřejmě se to nestane
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Fakt nikdo neřešil přesně tohle? Na internetu občas narážím, že se to děje i u jiných koncernovych aut....tak jestli někdo máte konkrétní zkušenost, napište
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Mě, respektive manželce se to stávalo u mojí O 2. Jenže ona s tím autem najela za rok max. 400km, já 35tkm a nikdy se mi to nestalo.
Člověk se pořád učí.
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Táta je důchodce.....taky sváteční jezdec
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Ja myslim že bude u pedalu v haji spojkovej váleček sice sem to na turanu ješte neřešil ale na par jiných vozech ano
Škoda Octávie Combi 1.9 TDI 81KW
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Není to touran ale tiguan.... prosím věděl bys číslo dílu a co obnáší výměna..... díky
A ještě kdybych měnil ten spojkový váleček, zda rovnou vyměnit i ten bílý mezikus....jak náročná je výměna a jakékoliv postřehy - kdo to už dělal napište. Díky
A ještě kdybych měnil ten spojkový váleček, zda rovnou vyměnit i ten bílý mezikus....jak náročná je výměna a jakékoliv postřehy - kdo to už dělal napište. Díky
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
je to to same co octavia 2, nie je to nic co by normalny mechos nezvladol, problem byva najcastejsie prave vo valci pri pedali
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 10445.html
postup najdes v DP skoda co tu tiez niekde najdes
https://www.skoda-diely.sk/nahradny-die ... 10445.html
postup najdes v DP skoda co tu tiez niekde najdes
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Díky, půjdu do toho...díval jsem se na to a vypadá to proveditelně https://www.youtube.com/watch?v=SFHYJD6xlDA&t=300s
Ještě jakou značku kromě originálu? Valeo? nějaká záludnost tam tedy není? četl jsem, že někomu se po výměně lámala ta platová tyčka mezi pedálem a válcem.....a asi raději vyměnit i ten bílý bazmek, že....odsávačku na kapalinu....a brzdovku....tuším, že DOT4?
Ještě jakou značku kromě originálu? Valeo? nějaká záludnost tam tedy není? četl jsem, že někomu se po výměně lámala ta platová tyčka mezi pedálem a válcem.....a asi raději vyměnit i ten bílý bazmek, že....odsávačku na kapalinu....a brzdovku....tuším, že DOT4?
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
Promiň že se ti montují do tématu. Ale jak je na tom to TSI v tiguanu? To je předpokládám ještě ea111 že? Udělat rozvody a ok? Kámoš to chce koupit ženě, ta jezdí 10km tam a 10 zpátky, navíc se bojí šlápnout na plyn tak nafta vyloženě nevhodná. Já mám v o3 ea211 a lepší motor jsem.nepotkal, ale v tiguanu jsem čest neměl.
Jinak já montují tyto válce Sachs a problém není, odvzdušňuju to z vrchu z nádobky, když je potřeba to kolega ještě našlápne. Celou tu konzoli drží 3 matičky m8, dávej bacha když budeš odpojovat trubičku, ráda z ní spadne gumička a nebo zůstane ve válečku a strašně blbě se hledá a ještě hůř shání.
Až budeš mít tu konzoli venku tak už je to brnkačka. Váleček je na bajonet a ta bílá kostka pomocí dvou šroubováků odjistit, zpátky cvak cvak a můžeš to montovat zpátky do auta. Kdysi jsem ten válec měnil na O2 na autě, šlo to ale byl neskutečný oser se trefit tou bílou volovinou do pedálu. Od té doby tři matičky a je to na stole.
Jinak já montují tyto válce Sachs a problém není, odvzdušňuju to z vrchu z nádobky, když je potřeba to kolega ještě našlápne. Celou tu konzoli drží 3 matičky m8, dávej bacha když budeš odpojovat trubičku, ráda z ní spadne gumička a nebo zůstane ve válečku a strašně blbě se hledá a ještě hůř shání.
Až budeš mít tu konzoli venku tak už je to brnkačka. Váleček je na bajonet a ta bílá kostka pomocí dvou šroubováků odjistit, zpátky cvak cvak a můžeš to montovat zpátky do auta. Kdysi jsem ten válec měnil na O2 na autě, šlo to ale byl neskutečný oser se trefit tou bílou volovinou do pedálu. Od té doby tři matičky a je to na stole.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Tiguan 1,4TSi zůstává pedál spojky na podlaze
A ta gumička je na spoji té trubičky, co jde dopředu ke spojce a toho válečku? Nebo o jakou se jedná? Objednat pro sichr tedy do předu nejde?
No on má CAVD..... má to řetězy a víš..... já asi nemůžu ten motor objektivně posoudit.... protože táta s ním najezdí tak 1500km ročně....je to důchodce a to mají ještě C3.... takže to má spíš jako takového mazlíka....ale problémy s tím nemá.... jenže on má najeto 45 tis km.....byl jsem tady v servisu si nechat naplnit klimu.....a tenhle motor tam měli vydaný ze Scirocca....majitel servisu mi ukazoval, jak to má vydařený nikasil..... jenže to mohlo být ze zanedbané výměny olejů..... těžko říct....ono to nejezdí špatně, ale zase má to vcelku velkou spotřebu.....tedy alespoň v tom Tiguanu..... já bych asi bral klasické 1,4 TSi jenom s turbem....kdybych si mohl vybrat, tak ten 110 kw
No on má CAVD..... má to řetězy a víš..... já asi nemůžu ten motor objektivně posoudit.... protože táta s ním najezdí tak 1500km ročně....je to důchodce a to mají ještě C3.... takže to má spíš jako takového mazlíka....ale problémy s tím nemá.... jenže on má najeto 45 tis km.....byl jsem tady v servisu si nechat naplnit klimu.....a tenhle motor tam měli vydaný ze Scirocca....majitel servisu mi ukazoval, jak to má vydařený nikasil..... jenže to mohlo být ze zanedbané výměny olejů..... těžko říct....ono to nejezdí špatně, ale zase má to vcelku velkou spotřebu.....tedy alespoň v tom Tiguanu..... já bych asi bral klasické 1,4 TSi jenom s turbem....kdybych si mohl vybrat, tak ten 110 kw
Škoda Octavia 3 Combi 1,6 TDi CR 81kw CXXB, r.v. 2017 + Škoda Rapid 1,2 TSi CBZA rv 2013...VCDS MAX, VIS Online, Delphi 2020.23