Problém při studeném startu

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
koča
Přispěvovatel
Příspěvky: 55
Odpovědi: 0
Registrován: 09 pro 2006, 18:41
Bydliště: Břeclav

Problém při studeném startu

Příspěvek od koča »

Jde o G3 Tdi motor AHU. Mám problém! Ted jak začala zima tak po žhavení chci nastartovat a probliknou mě kontrolky.Vymaže se čas a ujeté KM. Baterka je OK. Jinak auto startuje našup! Nebude špatné nějaké relé? Nemuže někdo poradit!
flint
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2007, 10:26

Příspěvek od flint »

Mam asi ten isty problem na OC 1 1.9TDi AHF 81kW. Bateria je v poriadku, ale obcas sa stane ze po zhasnuti kontroliek vobec netoci starter, len cosi cvakne a odpoji (asi) prud. Vymaze pamat. Potom to chvilu nejde vobec, parkrat sa mi to podarilo natocit pomocou startovacich kablov z inej baterie v inom aute. Odkedy sa to zacalo stava sa aj ze pocas chodu motora hlavne za studena a pri nizkych otackach (napr.jazda v zapche) mi vypne radio, znizi sa intenzita svetiel aj osvetlenia palubovky a po case sa rozsvietia kontrolky ABS a airbagov. Trapim sa s tym uz asi mesiac, v pondelok sa na to ma pozriet autoelektrikar, ktoreho mi odporucil kamarat. Potom dam vediet co zistil.
Predstavte si to ticho, keby ľudia vraveli len to, čo vedia.
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Odpovědi: 0
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

buď kontakty na baterce nebo horší baterka
Marek77
Aktivista
Příspěvky: 10336
Odpovědi: 0
Registrován: 05 úno 2007, 21:58
Bydliště: Vysočina

Příspěvek od Marek77 »

Spínací cívka startéru (pokud se ozve jen cvaknutí, ale startér se netočí).

Někdy to dělá i kontaktová část spínací skříňky (pokud se neozve nic).
Mégane Grandtour II 1,5dCi 78kW (*2008)
Scénic III 1,4TCe 96kW (*2012)
Master IV 2,3dCi 132kW (*2020)
flint
Nováček
Příspěvky: 9
Odpovědi: 0
Registrován: 25 říj 2007, 10:26

Příspěvek od flint »

Takze neskoro, ale predsa. Nemal som cas ozvat sa skor. Autoelektrikar zistil preruseny vodic pri malom konektore na vedeni od alternatora ku riadiacej jednotke (asi). Ten konektor je 4 vodicovy a je v priestore medzi baterkou a alternatorom. Ked som mal ten problem nevsimol som si ze mi vobec nesvieti kontrolka dobijania (pako) a alternator nedobijal baterku. Po premosteni konektora je vsetko OK. Takze ak mozem poradit odkontroluj ci po zapnuti kluca svieti kontrolka dobijania.
Predstavte si to ticho, keby ľudia vraveli len to, čo vedia.
Petr98
Přispěvovatel
Příspěvky: 665
Odpovědi: 0
Registrován: 15 kvě 2007, 10:29
Bydliště: Řepiště
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Petr98 »

baterka
Golf IV Long,TDI- ARL,H&R, K&N, RS Brakes, 60mm stainless exhaust, Alu 18" 202PS - minulost
Thalia na litačku okolo chalupy
Pug 206, 1.6 16V automat
Škoda 1000 MB. 1964- 31 kW
Škoda 1000 MBG, 1967 38kW
Škoda 1000 MBX- shanim
737428559
Romulus
Přispěvovatel
Příspěvky: 103
Odpovědi: 0
Registrován: 25 srp 2007, 12:18
Bydliště: praha

Příspěvek od Romulus »

Petr98 píše:baterka
Jo jo já před tejdnem to samý výměna baterky a klid. Ted to ještě trochu čoudí pár vteřin po startu tak asi žhavky a budou starty jak za mlada :D :D :D
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“