Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Ahoj všem.
Jelikož už si opravdu nevím rady, zkusím to tady.
Lupu jsem používal.
Našel nějaké řešení ale než za to zas budu utrácet chci se ujistit, tak se předem omlouvám že zakládám nové téma.
Slavné topení u Passatu B6. (Passat B6 2.0TDI 103kw 2007)
Obě klapky (v158 a v159) vyměněny.
Radiátor topení vyměněn.
Přídavné čerpadlo na vodu vyměněno.
Voda nemizí.
Bublinky nejsou.
Pod autem flek není.
Teď když začlo být chladněji a začlo se topit, přestalo jít teplo u spolujezdce.
Nejdřív to dělalo u řidiče (chyba klapky v158 na diag) ta se vyměnila a dobrý.
Pak přestal topit spolujezdec ale chyba žádná, takže přišel na řadu radiátor.
Nebyl tam originál takže už ho někdo měnil.
Vyměnil jsem ho a začlo to topit.
Po cca půlroce to topit přestalo a vyběhla chyba klapky v159, vyměnil jsem ale pořád netopí (diag čistá)
I před výměnou radiátoru bylo slyšel z palubky při sešlápnutí plynu voda (viz. video) ale po výměně mi přijde že je to víc slyšet - i když jsme celý systém propláchli (voda čistá) a odvzdušnili.
Video: https://youtube.com/shorts/AYWjyl21gOU
Radiátor není originál.
Je možný že by radiátor opět odešel ?
Napadlo mě ho vyndat zkusit ho připojit "obráceně" abych mohl zkontrolovat jestli topí celý ale než se do toho zas pustím tak si nechám poradit (jestli tam třeba ještě není nějaká klapka nebo něco co jsem přehlídnul)
Našel jsem tady kontakt na pána z Prahy co je mění ale chci se ujistit že to bude opravdu tím (když by tu byl někdo z Plzeňského kraje klidně dojedu a zaplatím)
Díky všem.
Jelikož už si opravdu nevím rady, zkusím to tady.
Lupu jsem používal.
Našel nějaké řešení ale než za to zas budu utrácet chci se ujistit, tak se předem omlouvám že zakládám nové téma.
Slavné topení u Passatu B6. (Passat B6 2.0TDI 103kw 2007)
Obě klapky (v158 a v159) vyměněny.
Radiátor topení vyměněn.
Přídavné čerpadlo na vodu vyměněno.
Voda nemizí.
Bublinky nejsou.
Pod autem flek není.
Teď když začlo být chladněji a začlo se topit, přestalo jít teplo u spolujezdce.
Nejdřív to dělalo u řidiče (chyba klapky v158 na diag) ta se vyměnila a dobrý.
Pak přestal topit spolujezdec ale chyba žádná, takže přišel na řadu radiátor.
Nebyl tam originál takže už ho někdo měnil.
Vyměnil jsem ho a začlo to topit.
Po cca půlroce to topit přestalo a vyběhla chyba klapky v159, vyměnil jsem ale pořád netopí (diag čistá)
I před výměnou radiátoru bylo slyšel z palubky při sešlápnutí plynu voda (viz. video) ale po výměně mi přijde že je to víc slyšet - i když jsme celý systém propláchli (voda čistá) a odvzdušnili.
Video: https://youtube.com/shorts/AYWjyl21gOU
Radiátor není originál.
Je možný že by radiátor opět odešel ?
Napadlo mě ho vyndat zkusit ho připojit "obráceně" abych mohl zkontrolovat jestli topí celý ale než se do toho zas pustím tak si nechám poradit (jestli tam třeba ještě není nějaká klapka nebo něco co jsem přehlídnul)
Našel jsem tady kontakt na pána z Prahy co je mění ale chci se ujistit že to bude opravdu tím (když by tu byl někdo z Plzeňského kraje klidně dojedu a zaplatím)
Díky všem.
- Přílohy
-
- Snímek obrazovky 2024-11-20 165625.png (258.1 KiB) Zobrazeno 2254 x
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1267
- Registrován: 17 bře 2007, 17:56
- Bydliště: Námestovo, Orava
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
a urobili ste zakladne nastavenie? nikde o tom nepises 

Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Propláchnul bych ho obráceně na autě. Chladící je čistá?
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
taky se k tomu přikláním,
měl jsem tu ted pasata a vyhazoval sem tam závadu motorku pravé klapky a šel jen studený,
základní nastavení vcds klapka se zadává za chvilku ok a topí to, de to i regulovat, nevím jak to přesně funguje ale asi řj počítá otáčky motorku a pokud komutátor zajiskří nesmyslný signál a skočí tam závada že je motorek KO, časem se to seřízení asi dojebe
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Taky jsem to řešil, radiátor je opět v hajzlu. Privod do něho je z levé části, kde je výstup k řídíči ( protor to u něj topi) pak až to vede ke spolujezdci- tím myslím teplou vodu, ale protože ten chladič má díky zaneseni sníženy protok média, tak na pravou část, kde je výstup pro vzduch spolujezdce už to má.maly vykon. Vymenis radiator a tyden to topí. Někdo nalil do okruhu nějaký bazmek na utěsnění chladiče.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1695
- Registrován: 03 črc 2006, 17:22
- Bydliště: Ústí nad Labem
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
A ještě štěstí, že jde vyměnit bez vydání palubky, i když to je taky voser.
Kdo říkal, že diesel patří jenom do traktora, tak určitě nikdy nejel v TDi.
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
VW Passat 96kW Highline, soft od RudisTDic,
Golf I Cabrio r.v. 1982 motor 1,6 GTi s dabl karbec
-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
u toho VW mám celkem štěstí, do voseru nejdu, nový radiátor samozřejmě ničím nenahradíš, koupím v kelly fajrajt na čistění napojím se v motorvém prostoru na radiátor, čerpadlo na vrtačku z číny sem tam zapnu a někdy i až za tři dny v průhledných hadicích putuje bordel a mám vyhráno, proplachují v opačném směru než je provozní, vcds nastavení klapek, naposledy to zabralo i kldyž motorek pravé klapky vykazoval trvalou závadu že je KO, topí a de i štelovat
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Jo,ty utěsňováky to miluju, když někdo přijede s tím že to netopí a v okruhu je hnědá kaše,víš s čím máš tu čest, sice někdo vyřešil prolínající chladič ale že zabije topení to už neřeší... 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Naposledy upravil(a) slovacek.milos dne 03 pro 2024, 16:00, celkem upraveno 1 x.
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Já používám klasiku čistič pračky ad vodního kamene a kyselinu citronovou,roztok v horké vodě naleju vytaženými hadicemi do radiátoru a většinou to pomůže,nebo se to aspoň zlepší o 50%, pokud je to ale beton,nepomůže nic,ty novější auta mají v radiátoru dírečky jak na špendlík,je to ucpaný raz dva
Ono je to těžký,nedávno dojel passat snad 2018 že před prodejem bazarníci nechali měnili chladič že se jim nezdál,chtěl změřit "fridex" ( klasika bylo to bouchlý asi od srnky,v deklu byly ještě chuchvalce chlupů ) a v expanzce kapalina ano,ale čirá,zlehka do růžova,říkám si do prdele to je nějaký divný,tak měřák,nic,zkouška prstem na jazyk,nic,voda, ten debil co to dělal mu asi bylo líto 300 korun za nemrzku tak tam nalil vodu,to by se jeden posral...
Ono je to těžký,nedávno dojel passat snad 2018 že před prodejem bazarníci nechali měnili chladič že se jim nezdál,chtěl změřit "fridex" ( klasika bylo to bouchlý asi od srnky,v deklu byly ještě chuchvalce chlupů ) a v expanzce kapalina ano,ale čirá,zlehka do růžova,říkám si do prdele to je nějaký divný,tak měřák,nic,zkouška prstem na jazyk,nic,voda, ten debil co to dělal mu asi bylo líto 300 korun za nemrzku tak tam nalil vodu,to by se jeden posral...

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
roman1648 píše: ↑03 pro 2024, 16:00 Já používám klasiku čistič pračky ad vodního kamene a kyselinu citronovou,roztok v horké vodě
mno sem se ted díval tak muj osvědčený přípravek v kel už nemají všechno je od liguimoly, tak taky budu příště experimentovat, já sem jednou dal taky na pračku, trochu pomohlo, zkusil jsem pak trošku kyselinu solnou stáli při mně všichni svatí, neprožrala se ven, radiátor horký vzduch, nedopočuju, v minulosti jsem se s kyselinou solnou prožral ven, prfektně zabrala na jednom japonci ale tam byl měděný radiátor,
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
To je ono, ty materiály, ten papírohliník je prostě na prd 

-
- Aktivista
- Příspěvky: 33574
- Registrován: 23 pro 2007, 12:51
- Bydliště: Strážnice
Odpovědi: 0
Re: Passat B6 po výměně radíátoru stále netopí u spolujezdce.
Základní nastavení samozřejmě děláno
Teď se nám stalo že to začlo topit jak blázen hned po startu a ujetí cca 500m
Motor byl samozřejmě studený tak už to nechápu.
Zkusím klapku vyndat a manuálně zatahat za táhlo to mě nenapadlo když jsem to měl rozebrané.
Když to nezabere zkusím znovu propláchnout (opačným směrem) a pak kdyžtak vyměnit znovu radiátor.
Díky všem!

Teď se nám stalo že to začlo topit jak blázen hned po startu a ujetí cca 500m

Motor byl samozřejmě studený tak už to nechápu.
Zkusím klapku vyndat a manuálně zatahat za táhlo to mě nenapadlo když jsem to měl rozebrané.
Když to nezabere zkusím znovu propláchnout (opačným směrem) a pak kdyžtak vyměnit znovu radiátor.
Díky všem!