Mel jsem několikráte lídl přežije 2-3 roky a nefunguje volící zapínací tlačítko no k nim jsem mel bosch C3 a C7 ( dopadli stejně) nejhorší že vždy když akutně potřeba a je vikend 8 večer no a tak co máte vy kdo vyzkoušené?
Poměr cena výkon ( jsem ochoten korunu za funkční pustit) ale ne aby to bylo jako lidlbosch ( lidl nesral ale bosch zklamal)
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Pokud nevíš, co je volt a co je ampér, tak si kup zas nějakou takovou chytrost, cos naházel do koše. Pokud trošku víš, co děláš, tak do dvou tisíc seženeš laboratorní zdroj 30V/10A a máš desetkrát více možností než s jednoúčelovou nabíječkou.
Tu Bosch C3 mám snad 7rokov. Je pravda že v nej odišiel mikrospínač na plošáku ale inak bez problemov funguje. Tie mikrospínače som menil aj na iných kusoch C3 C7 ked to niekto priniesol asi nejaká seriová vada.
popozeraj niečo od CTEK
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Já to nepoužívám. Hafo let mám modelářské nabíječky a nabíjím s nima i auto.
Strašná výhoda je, že vidím kolik Ah si ta baterka vzala, tak vím jak moc byla vybitá.
mám asi 9 nabíječek, nejlepší jsou staré komunistické , těma nabíjím mrtvé baterky, novějšíma se podle mě mrtvý aku nabíjet nesmí jedině když už má tak kapacitu 50% +, a serou se, mám jen jen proto že byly třeba v autě které jsem vrakoval,
hansdob zabrouzdej na bazaru ku si nějakou občejnou komunistickou 6 12, jedna nebo čtři diody, žádný tyristor a podobné
vychytávky´,
nebo si udělej mám nezmara nějaké trafo co se používalo v ZDŠ v chemii tak před 60 ti lety, , kondenzátor z vyhozené zářivky trubicové, jedna silná dioda, připneš nabije i mrtvolu, leze z toho furt 3,5 A, kondík mám mezi nulákem a fází, když jji dám na !50 Ah, OK
Hele nevím, co si myslíš, že chytrá nabíječka dělá, když jí dáš nějakej program, ale věř mi, že čeká jen na nějakou úroveň napětí při nějakým nabíjecím proudu, což na lab. zdroji nastavíš během pěti vteřin a můžeš jít spát.
Tuším že teď je nějaká C-tek one, která se jen připojí a nic se mačkat nemusí. Podle návodu ani nemusíš přemýšlet kterou svorku kam. Ona si to sama rozhodne
Umí toho víc, ale to se ovládá přes mobil. Tím by odpadli starosti s mikrospínačem.
dnes mi tu přistály dva mrtvé aku, zapojím takovou tu digitální a blikala a nic, pak tyristorovou vyletěla pojistka, pak boš a pořád jen cvakala proudová ochrana,
dám nabíječku výroba asi v době V.I.Lenina, doklad o repasu potvrzený hákovým křížem WM, hučí bzučí jede, a za půl hodiny dám druhou a chyhtla i ta digitální ukazuje 25% kapacity,
ted uvidíme která zvítězí oba aku 45 Ah felda a kango
Mildo ta elektronická kontroluje stav baterky a hluboko vybitu vyhodnotí jak špatnu. Tiež používam transformátorovu tu ju trochu oživím a potom dám elektronicku.
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE