Stránka 1 z 1

Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 12:08
od Vici
Jsem nějakou dobu sháněl Superba Edition 100 2,5 BDG 120kW automat v rozumné stavu. Sehnal jsem - ale auto majiteli jelo, chcíplo a nejede - zřejmě kaput čerpadlo - závada 01318 - řídící jednotka pro vstřikovací čerpadlo 49-10 žádná komunikace. (noteeth)

2,5ky šly bohužel mimo mně - moc o nich nevím.

Tipuju že umřela jednotka čerpadla.

Jak to nejjednodušeji zprovozním, abych to dovezl 30km domů (případně odtah) a pak po ose na evidenčku... ?

Pak bych asi rád koupit origo nové čerpadlo - dá se ještě někde koupit za dobře?

Předem díky za pomoc

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 14:07
od hansdob
Nezprovozníš nijak než výměnou čerpadla. ( pokud je opravdu vadné)


Čerpadlo repasovat jen u BOSCH ( cena bude ovšem převyšovat cenu vozu) pro svou 2,5tdi V6 jsem repas nechal udělat někde kdesi opava/ostrava ( prostě klasika dovoz polsko) od zacatku nefungovalo guferem přisavalo vzduch. Tehdy kolem 20000kč reklamace neuznana odeslaní do bosch …. Nerepasovatelné ( nerentabilní ) hridel pod měrnou obal poškozen ….kdybych dal repasovat hned moje asi bych usetril a repas by proběhl ( to se nikdy nedovím) koupil jsem za granat nové a mam klid.

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 14:09
od hansdob
Čerpadlo musíš mít se stejným písmenem na konci nebo adekvatní náhradou.

Pokud by jsi chtel jiný musis upravit SW

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 14:35
od slovacek.milos
já dával nějak švančar ostrava opava kravaře
777 24 04 26, byl jednou problém řj ko bez komunikace, reklamece ok ochota vyřízeno snad do týdne, jinak všechny čerpadla ok, dá se sehnat repas i za desítku ale chce to recenze, neblbější oprava je jen výměna tyristoru ale tam řj komuniku závada předsuvník, jeden z sk opravuje i za litr ale závada se časem opakuje ,

přítáhneš 30 km na laně, předek do servisní polohy, očmáráš kola, vytáhneš čerpadlo pošleš na repas namontuješ a jedeš ;)

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 16:32
od Vici
Hansdob : na kolik vyjde nové ?

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 20 pro 2024, 19:26
od trhac
Nový čerpadlo sem sháněl do své a6 v roce 2018 a stalo 100..peknej hnus.repasy byly 20 a víš. A na vymontovani nemusíš sundavat předek. Nebo aspoň na té šestce nemusel ale to bude ten sup stejnej

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 21 pro 2024, 23:14
od hansdob
Kvůli čerpadlu není nutno dávat ani servisní polohu předku.


Nové jsem koupil kolem 50.

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 21 pro 2024, 23:29
od hansdob
Pohledal jsem. Stalo 67352

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 22 pro 2024, 10:53
od trhac
No i to převyšuje cenu auta..

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 22 pro 2024, 11:34
od Vici
70 to je rána, ale asi to dává smysl pokud to člověk chce...

Dá se zaměnit AKE čerpadlo na BDG motor? Kamarádovi zbylo repasované z Kravař... auto s AKE mu umřelo

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 22 pro 2024, 12:28
od passion
Pred nákupom by som preveril kabeláž, prípadne dorábaný alarm/immo, tajný vypínač...

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 23 pro 2024, 10:27
od hansdob
Vici vždyt odpověď na tuto otázku máš hned v mé druhé odpovědi.

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 07 bře 2025, 13:40
od Vici
Dlužím řešení. Problém byl nakonec jinde. Až byla po dovozu odtahem ke mně šance dát dobrou baterku tak startér ani neotočil motorem. Po říznutí drážkového řemene motor naskočil jako nový = něco blokuje drážkovaný řemen a tím pádem motor. Takže až bude čas to rozdělat a rovnou udělat rozvody, které někdo "dělal 30tkm nazpět" ...
Na baterku jsem dojel na evidenčku a zpět v pohodě a bez problémů :-D .

Co vše u takové 2,5ky s 300tkm na tachometru (snad by mohlo i odpovídat, ale kdo ví ) udělat v rámci akce rozvody a podobně, aby to zas nějakou dobu spolehlivě jezdilo?
Komplet rozvody (origo X pumpu už mám koupenou)+ termostat + všechny kladky drážkovaného řemene.... + ? 2,5ky moc neznám - taky u nás to nebyl zrovna obvyklý motor

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 08 bře 2025, 07:52
od geo
Pokud jde tiše tak bych dál do motoru nedoubal pokud cvaká tak víka dolu a omrknout vačky hydra.Nevím jak je to staré ale pokud je ještě plstěnej separátor oleje tak hned zaměnit za novej at ti to nevytlačí gufera.

Re: Mrtvá 2,5 TDI

Napsal: 08 bře 2025, 11:10
od hansdob
Alternator a starter ( kvuli obojimu pakec )
Za mne kontrola vršku ja bych udelal i rolny a hydra

Retizek cerpadla alespoň

Pretesnit motor

Kontrola svodu at nepohřbíš turbo/motor

Jen 300 neverim ale pokud ano jsi štastny.

A pak doufat ze bude pohoda