Nazdar hosi. Poradte prosim...nebo to zapalim.
5008 , 1.6hdi , 84kw , r.v.2013 tekli zpatecky na vstrikach,tak dali novy. Taky dali railovy cerpadlo a vstriky...ovsem pouzity. To vsechno se odehralo prede mnou. Nevim o tom nic. Motor pada do nouzaku,sviti kontrolka motoru. Pise to jedinou chybu: vysoky tlak paliva v railu. Na volnobeh je ocekavanej tlak v railu cca 300 baru a skutecnej lita od 250 do 800 baru. Dal jsem novy cidlo a regulator. K hovnu. Tlak kolisa min,ale kolisa. Hdi neznam,nedelam...tak prosim o radu. Diky moc.
1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: 1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
Přepadovky origo nebo nějaká druhoška, bacha na to,neorigo je za 400, origo za 600 a funguje...
https://mlparts.cz/originalni-dil-psa-1574hx
Proč se měnilo to čerpalo a vstřiky ? Tady to moc neodchází zase..
https://mlparts.cz/originalni-dil-psa-1574hx
Proč se měnilo to čerpalo a vstřiky ? Tady to moc neodchází zase..
Re: 1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
Proc se menilo cerpadlo a vstriky uz nejsem schopen se dozvedet. Majitelka sama nevi. Tak jsem vyndal vstriky a odvezl je na test. Tam mi rekli to samy co ty. Cerpadla u tohoto motoru se neserou. Prej i regulatory drzej. V patek si jedu pro vstriky,tak budu vedet o neco vic. Dekuju ti.
Re: 1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
Tak jak to dopadlo ?
Re: 1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
Kolego promin,ze jsem neodpovedel. Telefon se mi nejak odhlasil z Dieselpower a neposlalo mi to upozorneni,ze jsi reagoval.
Takze: zacinal jsem bejt v koncich. Cerpadlo a vstriky ok+regulator a cidlo vysokyho tlaku novy. Beze zmeny. Dochazely mi napady. Tak abych mel jistotu,ze nafta jde do cerpadla cista nahradil jsem cast ty jejich cerny plastovy trubky co vede z filtru pruhlednou hadickou. Nastartuju a jedou tam bubliny. Predelal jsem jednu koncovku na filtru. Ten O krouzek uvnitr byl v jednom miste placatej a ne kulatej. Jinou koncovku jsem nemel...jinou trubku taky ne,tak jsem to uriznul a dopojil k filtru hadickou a dvouma sponkama. Prace na par minut. Bubliny pryc...nouzak pryc. Opraveno. Dal bych si par facek! Lezel jsem v tom hodiny...pristup na hovno a vysledek nula. Stacilo zkontrolovat vedeni nafty.
Takze: zacinal jsem bejt v koncich. Cerpadlo a vstriky ok+regulator a cidlo vysokyho tlaku novy. Beze zmeny. Dochazely mi napady. Tak abych mel jistotu,ze nafta jde do cerpadla cista nahradil jsem cast ty jejich cerny plastovy trubky co vede z filtru pruhlednou hadickou. Nastartuju a jedou tam bubliny. Predelal jsem jednu koncovku na filtru. Ten O krouzek uvnitr byl v jednom miste placatej a ne kulatej. Jinou koncovku jsem nemel...jinou trubku taky ne,tak jsem to uriznul a dopojil k filtru hadickou a dvouma sponkama. Prace na par minut. Bubliny pryc...nouzak pryc. Opraveno. Dal bych si par facek! Lezel jsem v tom hodiny...pristup na hovno a vysledek nula. Stacilo zkontrolovat vedeni nafty.
Re: 1.6hdi , 84kw , vysoky tlak paliva-porad v nouzi
No, někdy to tak je, máš to na očích,řešíš 10 věcí okolo a základ člověka netrkne 
