Caravelle BPC nazor/zkusenost

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
JeníkRS
Aktivista
Příspěvky: 3517
Odpovědi: 0
Registrován: 11 lis 2010, 20:24
Bydliště: PRAHA - ve svém

Caravelle BPC nazor/zkusenost

Příspěvek od JeníkRS »

Ahoj. Mam dotaz jak jsou na motory BPC? Momentalne najeto 391xxx. Udelany vstriky, ale jak je na tom hlava a valce nevim no. Tak jestli to jeste neco vydrzi, nebo se to vybleje za 14-dni :D
-Superb 2 combi 2011 CFFB+MVolesko. Eibach -4cm 19"Aneto
Ex-Octavia I combi 2004 1.9TDi ASV+MVolesko. Puky TT, Mam/Egr/Kat off, xenony, 288mm, Eibach -4cm, triplling on, 17"Spider
-Derbi Atlantis 2T
Zacatky: Tipo,Clio,BX,Felicia,Fabia
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Caravelle BPC nazor/zkusenost

Příspěvek od slovacek.milos »

https://www.bing.com/ck/a?!&&p=36b8137f ... xlLw&ntb=1

pokud se o motor staráš a nepleteš si pedál spojky s plynem a nejde ti z motora zvuk ako keby padal kovový regál dole schodmi tak slouží. já mám problematický motor který se cca 40 - 45 tisíc potká a fachčí k mé spokojenosti
Uživatelský avatar
roman1648
Aktivista
Příspěvky: 20291
Odpovědi: 0
Registrován: 18 zář 2009, 06:57
Bydliště: Vysočina

Re: Caravelle BPC nazor/zkusenost

Příspěvek od roman1648 »

400tis.km už může být u tohoto motoru dost pokud je blok i hlava původní, jednou jsem něco podobného zachraňoval,vyloupaný tvrdochrom ve válcích, tak rozborka,nechat vyvložkovat blok,nové písty,jinou vyvložkovanou hlavu,šrouby,šály,ložiska,setrvák,no co se dalo stálo to na moje poměry celkem bakuli peněz, asi půl roku to jezdilo jak vítr a pak praskla klika za druhou ojnicí, dodnes nechápu proč... :roll:
slovacek.milos
Aktivista
Příspěvky: 33641
Odpovědi: 0
Registrován: 23 pro 2007, 12:51
Bydliště: Strážnice

Re: Caravelle BPC nazor/zkusenost

Příspěvek od slovacek.milos »

roman1648 píše: 07 úno 2025, 11:22 stálo to na moje poměry celkem bakuli peněz, asi půl roku to jezdilo jak vítr a pak praskla klika za druhou ojnicí, dodnes nechápu proč...
......................................................................................................................................................................................................................................................................
já celkem chápu, vysrat se na to , tady v okolí jsme se usnesli na úspěšnosti 40%

tak třeba za komunistů žigul po GO klika zvlášt v bloku, ojnice s pístama venku složené, pak přeskládáno, hráli jsme se stím jak s děckem, brusič prověřený, tak půl roku prasklí klika, na š 105 nám praskla klika, na fáčku se nám vydírala kompozice, O1 74 kW se zadřela, jumpr se zadřel stím problematickým blokem, nebo mulina diferák dle manuálu a půl roku ko, přišel borecc sližil nastavil vůle žes čekal půl dne než diferák zabral (LOL) a ok ;)

jeté motory kupuju ostrava olomouc vše ok, potkany hlavy si dělám převážně sám, zákaznící spokojení ;)
za mě dvě možnosti druhý motor nebo doklad o zániku vozidla, ;)
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“