VW Touran 2.0 TDi s motor CFHC z r. 2013 s najetými 200tkm. Jezdí pocitově dobře, udržované auto, výfuk není čistý, ale ne zasazený a černý. Při výměně bylo víc oleje, pochybuji, že byl "přelitý". Jezdil v D v režimu "maminka, děti, škola, nákupy" a u
nás v tom pokračuje

S čím bych potřeboval poradit, je proč se rozsvěcuje kontrolka DPF před 40g a s tlaky.
Proč je po regeneraci víc než před ní?
IDE00021 Otáčky motoru 1503 /min
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 90.6 °C
IDE00196 Teplota motorového oleje 93.9 °C
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.14 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 9.99 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí -3.49 g
IDE01408 Mez naplnění pro servisní regeneraci 22.41 g
IDE01409 Mez naplnění pro servisní regeneraci 40.00 g
IDE01410 Mez naplnění - přeplnění 46.50 g
IDE02234 Snímač teploty výfukových plynů 638.7 °C
IDE00427 Filtr částic: diferenční tlak 25 hPa
IDE00428 Filtr částic: ofset diferenční tlak 3 hPa
Co mi ale moc nesedí je tlak po 23 min trvající regeneraci

V průběhu se diferenční tlak zvedl na 72 hPa, ofset diferenční tlak byl pořád 3 hPa.
IDE00021 Otáčky motoru 778 /min
IDE00025 Teplota chladicí kapaliny 87 °C
IDE00196 Teplota motorového oleje 90.9 °C
IDE00433 Filtr částic: objem olejového popílku 0.14 l
IDE00434 Filtr částic: vypočtená hmotnost sazí 1.26 g
IDE00435 Filtr částic: měřená hmotnost sazí 2.31 g
IDE01408 Mez naplnění pro servisní regeneraci 22.41 g
IDE01409 Mez naplnění pro servisní regeneraci 40.00 g
IDE01410 Mez naplnění - přeplnění 46.50 g
IDE02234 Snímač teploty výfukových plynů 189.7 °C
IDE00427 Filtr částic: diferenční tlak 29 hPa
IDE00428 Filtr částic: ofset diferenční tlak 3 hPa
Co je špatně? popř. co dělám špatně? měřím relevantní data?