Váleček ve vodní hadici 2.0Tdi DFGA

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
veksll
Přispěvovatel
Příspěvky: 145
Registrován: 25 črc 2013, 21:15
Odpovědi: 0

Váleček ve vodní hadici 2.0Tdi DFGA

Příspěvek od veksll »

Zdravím dělám tu motor z popisku a teď pri skládání jsem si všiml ze ve vodní hadic viz obrazky je ( omezujici) plastový váleček. Je to hadice od chladiče oleje, vysokotlakeho egru a myslím že ještě škrtíci klapky do plastoveho vedeni termostatu před vodní pumpu. Má tam být? Trochu mne to zarazilo. Připlavat ne mohl na obou stranách je menší průměr.
Za radu
IMG_8239.jpeg
IMG_8239.jpeg (3.49 MiB) Zobrazeno 505 x
IMG_8238.jpeg
IMG_8238.jpeg (4.21 MiB) Zobrazeno 505 x
IMG_8237.jpeg
IMG_8237.jpeg (3.9 MiB) Zobrazeno 505 x
IMG_8236.jpeg
IMG_8236.jpeg (5.21 MiB) Zobrazeno 505 x
moc díky
Octavia 2 fl 2.0tdi cfhc 103kw+chip ( pracant)
Vw Tiguan allspace 2.0tdi DFGA 110kw (rodina)
nakadah
Nováček
Příspěvky: 6
Registrován: 14 úno 2025, 08:13
Odpovědi: 0
Bydliště: Ostrava

Re: Váleček ve vodní hadici 2.0Tdi DFGA

Příspěvek od nakadah »

Omezovač proudění kapaliny. Může tam být pro snížení průtoku kapaliny ať už z důvodu tepelné optimalizace chlazení v části okruhu nebo z důvodu potřeby vyššího tlaku v té části a nebo kvůli omezení kavitace či turbulencí. Těch důvodů proč se to používá je víc. Někdy se to dá přesně dohledat v SSP dokumentech od VW. Pokud tam byl od výroby, tak ho tam nechej.

EDIT. v SSP jsem se dočetl, že ty omezovače průtoku (restrictors) jsou tam pro plnění a ovzdušnění. Víc info tam k tomu není, je takové krátké a stručné.
Obrázek
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“