OII 1.9 TDI , BXE 2006 za studena nestartuje
Napsal: 06 bře 2025, 10:52
Ahoj,
prošel jsem hodně témat zde na fóru s podobným problémem, ale buď jsou bez řešení nebo jsem řešení vyzkoušel, ale nepomohlo.
Mám Octavii 2 , 1.9TDI 77KW kód motoru BXE. Cca před rokem auto přestalo startovat, pouze točilo. Jediný start byl na start sprej. Diagnostika nepsala nic. Palivové čerpadlo je slyšet při startu. Vyměnil se palivový filtr, preventivně i čidlo kliky. Jeden vstřik by mimo toleranci (2.00mg/str), vstřik se přegumičkoval a všechny vstřiky se seřídily. Poté auto fungovalo cca rok. Nyní auto stálo ze šikma (levý strana níž) v nádrží bylo dle diagu 15l nafty. Auto nechtělo opět startovat. Pouze na start sprej. Auto jsem přeparkoval na rovinu a po cca 3 dnech vyzkoušel - nastartovalo. Zahřál jsem auto na provozní teplotu a napíchl na diag.
Rozvody jsou nastaveny -2.9°, rozvody byly měněny v autorizáku, když se dávala nová hlava kvůli vymačkaným sedlům na vstřikách. Vstřiky +- v toleranci.
Aktuálně diagnostika píše chybu EGR ventilu. Sundal jsem hadici, jestli není EGR zanesený a klapka zavřená, ale nebyla.
Přidávám screenshot z diagnostiky.
Díky
prošel jsem hodně témat zde na fóru s podobným problémem, ale buď jsou bez řešení nebo jsem řešení vyzkoušel, ale nepomohlo.
Mám Octavii 2 , 1.9TDI 77KW kód motoru BXE. Cca před rokem auto přestalo startovat, pouze točilo. Jediný start byl na start sprej. Diagnostika nepsala nic. Palivové čerpadlo je slyšet při startu. Vyměnil se palivový filtr, preventivně i čidlo kliky. Jeden vstřik by mimo toleranci (2.00mg/str), vstřik se přegumičkoval a všechny vstřiky se seřídily. Poté auto fungovalo cca rok. Nyní auto stálo ze šikma (levý strana níž) v nádrží bylo dle diagu 15l nafty. Auto nechtělo opět startovat. Pouze na start sprej. Auto jsem přeparkoval na rovinu a po cca 3 dnech vyzkoušel - nastartovalo. Zahřál jsem auto na provozní teplotu a napíchl na diag.
Rozvody jsou nastaveny -2.9°, rozvody byly měněny v autorizáku, když se dávala nová hlava kvůli vymačkaným sedlům na vstřikách. Vstřiky +- v toleranci.
Aktuálně diagnostika píše chybu EGR ventilu. Sundal jsem hadici, jestli není EGR zanesený a klapka zavřená, ale nebyla.
Přidávám screenshot z diagnostiky.
Díky