Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
Kluci Audi s motorem BPW, ale typ to asi není důležitý,je to všechno stejný/podobný,prostě PD, tekl olej pod víkem,nejhorší že už to asi někdo zkoušel řešit a ne jednou,teď to bylo zapaplaný červeným tmelem,no krása, s novým těsněním Elring to je ještě horší, to víko je asi KO,křivý, auto na tachecu 300tis.v reálu bůhví kolik. Má to mladej kluk kámoše syn kterýmu když řeknu že nový origo víko stojí 6tis. půjde do kolen ( já vím opice banány - měl si koupit Fabii HTP... ) ale má cenu dávat víko nějakou druhovýrobu ? Vím že tam pak kraví odvětrání atd ale kdyby nějaká druhoška fungovala tak bych to zkusil
Re: Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
Dával jsem několikrát febi, teda na CR motory, ne na PD. Normálně to funguje.
OIII 1.4 TSI 240 000km
FI HTP LPG 340 000km
FI HTP LPG 340 000km
Re: Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
OK díky, Febi je za míň jak půlku to už y se celkem dalo
-
- Aktivista
- Příspěvky: 4287
- Registrován: 13 lis 2010, 18:11
- Bydliště: Netolice, největší prdel v republice
Re: Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
černej silikon a srát na to....
Navara 2.5dci 126kw
Passat AVF 96kw
Passat AVF 96kw
Re: Netěsnost pod ventilovým víkem 2.0TDI BPW
Tady už to bylo několikrát tmelený a stejně to teče, víko je v té drážce na několika místech naprasklé a to už tmel nezachrání