Citroen C5 diagnostická zásuvka
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Citroen C5 diagnostická zásuvka
Včera mi dovezli Citroen C5 1,6HDi r.v. 2009 s tím, že při zahřátém motoru vypíná turbo. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování opšt jede ovšem zase jen chvíli a pak vypne. Dnes jsem chtěl napíchnout fanoška na Lexii ovšem už delší dobu pátám po diagnostické zásuvce. Měla by být pod tou vyklápěcí schránkou u levých dveří, ale bohužel tam není. Možná bylo auto vyrobeno pro agenta 007 a ona zásuvka je tajná. Možná ji žabožrouti umístili někde na podvozek nebo jiné nesmyslné místo. U nich už jsem si zvyknul na všechno. Takže kdo ví kde se ta zásuvka nachází ušetří mi dost času. Díky.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
v loketnej opierke pod tou gumou nieje?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
Ono bude záležet na verzi.
Jestli neni v palubce, tak bude asi tady
https://www.youtube.com/watch?v=Uby0-FSNMQU
Jestli neni v palubce, tak bude asi tady
https://www.youtube.com/watch?v=Uby0-FSNMQU
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
Jo, díky kluci mrknu na to. tam bych ji teda opravdu nehledal.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
Tak byla tam. Napojil jsem Lexii a projel jsem to. Při zahřátí na provozní teplotu najednou klesnul plnící tlak a auto výrazně přibrzdilo. Na dvojku jsem měl co dělat, abych vyjel menší kopec. Po vypnutí klíčku a znovu nastartování kontrolka motoru sice nezhasla, ale auto jelo normálně. Diagnostika ovšem nevypisuje žádné čidlo jen ten pokles tlaku.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
no ked máš pokles tlaku tak musíš mať niekde dieru v hadiciach alebo nejaku netesnost
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
To by byl ten pokles tlaku od začátku. Ale on klesne až při zahřátém motoru a to tam markantně, že auto nechce vůbec jet. A pak ta netěsnost při tomto množství vzduchu by byla slyšet (syšení, pískání...) Spíše bych to tipoval na nějaký senzor, protože po znovu nastartování to zase jede, ale jen chvíli.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
No, tak to jsem zas jednou vyfasoval kousek. Kdybych věděl v jakém stavu bude elektrika v tomto krámu, tak jsem to nevzal. Bohužel se na to příjde až když to víc rozeberete. Zákazník mi vyjmenoval tyto závady. Vypínání toho turba při zahřátém motoru, když zamkne dálkou auto a neodemkne ho do pěti minut, tak pak už ho dálkou neodemkne. Musí normálně klíčkem přes zámek. Dále nesvítí mu zpátečka a nejdou zadní parkovací senzory. Přední jdou. Auto koupil cca před 14 dny na jízdu do zaměstnání. Myslím, že ten co mu to prodal se někde válí smíchy. Ikdyž auto má nedávno vyměněnou spojku (nevím v jakém rozsahu), přesto při podrobnějším ohledání musím konstatovat, že je to opravdový křáp. Elektrika nepřipevněná, dráty jsou oholené a vzduchové hadice místo hadicových spon ztažené vazacím drátem. Nevím kde mu tu spojku teda měnili jestli vůbec, ale ten sesvisman musel být pod práškama. Řekl jsem si začnu tím jednodušším a pustil jsem se do zpátečkových světel. Žárovky OK, pojistky OK čidlo zpátečky je sice Ok, ale protože k němu nevede žádný drát těžko bude fachčit. Už jsem rozpletl půl metru svazku, ale po vedení k čidlu zátečky ani památky. Podle mě mu proto nejdou ani zadní parkovací senzory. No zkusím vyřešit alespoň to turbo a staršně rychle se toho zbavím.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
Tak ked nepočuješ žiadne syčanie tak potom po tých snímačoch. V lexii musiš pozriet LIVE data a uvidíš či pri zahriatom motore niektorý snímač nekecá
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
neporadím ti ale je to šedej citroen C5??? ten tu u mě byl před cca dvěmi lety a vypadal dost podobně a jen přijel hned odjel vůbec jsem neměl odvahu na něm něco zkoušet
přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
- hansdob
- Aktivista
- Příspěvky: 9195
- Registrován: 17 zář 2009, 18:21
- Bydliště: Vysočina-Dobronín
Odpovědi: 1
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
tak to on není ale asi měli stejného mechanika




přesnou historii nepamatuji.....třebaaaa zetor 25K
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
Tak zpátečku a parkovacího asistenta jsem už vyřešil. Nakonec jsem objevil ustřižené kábliky k čidlu zpátečky, které jsem obnovil a parkovací senzory vzadu byly všechny KO, takže jsem je vyměnil. Mimochodem origo stojí jeden senzor 3164 Kč. Frantíci se asi spletli o desetinou čárku nebo se zbláznili. Použil jsem samozřejmě náhradu od ERY za 298 Kč. Tuhle zlodějnu automobilek nikdy nepochopím. Jako když jsem nedávno potřeboval šrouby ke vstřikovačům na Fabii 1,9TDi 74kW. Ve Škodovce po mně chtěli 238 kaček za jeden. Nakonec jsem je koupil v obchodě kde nakupuji i ložiska. Byly to úplně stejné i pevnostní třída a jeden kousek stál 34 Kč. No to jen tak mimo, ale teď k věci. Zbývá mi vyřešit ten motor. Diagnostikou jsem zjistil, že nevypíná turbo, ale za jízdy klesne z ničeho nic tlak paliva. A to tak, že auto prostě jde sotva na volnoběh a není schopno se utáhnout. Musí se vypnout zapalování a znovu nastartovat. Ono se to zresetuje a zase to jede. Ale jen chvíli a pak opět problém. Udělá to až při zahřátém motoru na provozní teplotu. Žádné čidlo mi diagnostika nevypisuje jen tu chybu P0087 - regulace vysok. tlaku paliva. Jo a také P0113 - signál teploty nasávaného vzduchu a P0104 - signál průtokoměru nasávaného vzduchu. Takže váhu vzduchu vyměním, protože vyčistění nepomohlo. Ale zůstává ta regulace tlaku paliva.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW
Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
co zkusit filtr paliva a pak to pojezdit s odpojenou váhou. Po takovejch umělcích tam může bejt lecos a při čtení popisu těch oprav sem se docela pousmál 

Re: Citroen C5 diagnostická zásuvka
OK na odpoledne si objednám ten filtr a vyzkouším. Chtěl jsem ještě zkontrolovat fyzicky manometrem tlak paliva, ale připojit tam někde manometr tak to je opravdu cca na půl dne.
Fiat Ulysse 2,0JTD a AUDI A3 S-line 125kW