Stránka 1 z 1
Multivan t5 2.0 132 kw motor nejede pokud se dá více plynu
Napsal: 24 bře 2025, 22:25
od Adame
Zdravím, na multivanu t5 2.0 132 kw se měnil palivový filtr, vstřiky za repasované s protokolem a palivové trubky od railu ke vstřikům. Nakodovano s vcds, ale auto se chová tak že nastartuje krásně motor jede jak hodinky, ale kdyz se přidá více než třeba půl plynu vteřinu možná dvě to jede a pak jak kdyby došla nafta. Začne se dusit a rezonuje s celým autem a je vidět že i otáčky kolísají. Je to v automatu. Kdyz se jede na tempomat 90 auto jede bez problému. Motor je bez chyb. Zitra půjdu vyčíst skutečné hodnoty jestli neuvidím něco špatně, ale zkouším jestli někdo neví na co se zaměřit. Díky
Re: Motor nejede pokud se dá více plynu
Napsal: 25 bře 2025, 08:56
od roman1648
No jestli nezačne lítat tlak v railu nahoru dolu jak přidáš plyn na to hlavně koukej
Proč se ty vstřiky měnily, co jim bylo ? Co dělalo auto předtím ?
Re: Multivan t5 2.0 132 kw motor nejede pokud se dá více plynu
Napsal: 25 bře 2025, 12:22
od Adame
Teklo to na přepadech a pak se zjistilo ze nějaký šikula ohnul 3/4 přepadu na vstřiku a ještě omlácené dosedací plochy na trubkach, takže nafta všude
Re: Multivan t5 2.0 132 kw motor nejede pokud se dá více plynu
Napsal: 25 bře 2025, 13:21
od Adame
Tak tlak na railu se rovná skoro přesně požadovanému, ale odpojuje mi turbo a když podržím plyn při té “závadě” vyskočí my chyba 5171 . Požadovaný tlak turba není dosazen. Nějaký nápad proč mi to vypíná turbo ? Před tim auto nemělo žedne problémy.