Kluci auto 260tis.km, ženská,ucouraný...
Psalo to zaplnění DPF, udělal jsem nucenou regeneraci,auto pak jelo normálně, asi po 5km znovu nouzák
Píše to tři chyby:
8806-snímač vnitřního tlaku válce 3 P13D6 neplatný signál
pak 19225 a 25710 regulace plnícího tlaku P0299 regulačního rozsahu nedosaženo
Co na těchto potvorách odchází?
Díky za zkušenosti
Nouzák OIII CUNA
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Re: Nouzák OIII CUNA
Tá prvá chyba nenaznačuje na chybný žhavič na treťom valci ? Ten ma jediny snímač tlaku.
A tie ďalšie dve tak to bude problém turba. Otázka je ako je zapchaté DPFko ak moc tak určite aj to môže dopomôcť turbu, že už nevie dosiahnúť požadovaný tlak.
A tie ďalšie dve tak to bude problém turba. Otázka je ako je zapchaté DPFko ak moc tak určite aj to môže dopomôcť turbu, že už nevie dosiahnúť požadovaný tlak.
Re: Nouzák OIII CUNA
Ta žhavička je asi jasná, problém je že nejde ven, ani se nehne,myslím si že zaberu a prdne...
Myslím si právě že to DPF je beton, mrknu ještě na parametry během regenerace no
Myslím si právě že to DPF je beton, mrknu ještě na parametry během regenerace no
Re: Nouzák OIII CUNA
Stačí pozrieť protitlak na voľnobehu. Mne keď na Leone s CUNA motorom regenerovalo každých 70km tak som mal protitlak okolo 35mBar. Ale auto nehádzalo do núdzaku. Akurát to od 160kmh bolo také lenivé a 220 to ledva dalo.
Re: Nouzák OIII CUNA
Žhavka se nakonec povedla,tuto závadu už to nepíše
Na ten protitlak mrknu
Díky
Na ten protitlak mrknu
Díky
Re: Nouzák OIII CUNA
Tak konečně dávám update, protitlak to mělo jako prase takže DPF vyndat, u té CUNA 4x4 jako práce za trest, zanesení dle dpfko.cz 122% to ani jet nemohlo, včera to dovezli vyčištěné tak uvidíme jak se to složí zpátky, opět případ kdy si někdo na courání kolem komína koupí tohle...