VW Golf 2017 2.0 TDi 110kw DPF
Napsal: 27 dub 2025, 11:07
Zdravím
potřeboval bych poradit s DPF filtrem. Koupil jsem si ojetý VW Golf 7 2.0 TDi 110kw , motor DCY , najeto 193tkm. Nevím jak to jezdilo a regenerovalo doteď , ale pravděpodobně jezdilo dálnice vzhledem ke stavu kapoty a čelního skla. Byť jezdím krátké trasy , tak mi auto regeneruje co 40km. Což i tak je za mě hodně málo. Ano diesel s DPF na krátké trasy nepatří. Jeden kolega jezdí 12km trasy a 7roku bez problému , regeneraci vubec neřeší a když dojede tak prostě vypne,najeto 250tkm. Druhý kolega ty samé trasy a regeneruje mu to co 2měsíce,najeto 195tkm. Oba mají 3kove RS oktavky.
Po koupi mi to regenerovalo co 60km , na dálniční jízdě cca po 120km. Mám teď půl nádrže najeto s aditivem od BG na čištění a začlo to regenerovat co těch cca 40km. Nafta bez biosložky z EuroOilu.
Mám ještě v plánu udělat příští týden výměnu oleje s proplachem. Oil ash mám 44g (56%). Při automatické regeneraci mi sjede popílek vypočtený na 2-5g a naměřený vždy cca 6g (méně ne). Při regeneraci přes diagnostiku mi sjel vypočtený popílek na 0,05g ale změřený byl stále 7g a regenerace na místě trvala 50min a pak se vypla z důvodu vypršení časového limitu.
Měřil jsem přes diagnostiku diferenční tlaky takto při popel vypočtený 5,11g , popel naměřený 17,3g
Volnoběh 11 hpa
1500otáček 32hpa
2500 otáček 68hpa
Po provedené servisní regeneraci takto při popel vypočtený 0,05g , popel naměřený 7,22g
Volnoběh 10 hpa
1500otáček 26 hpa
2500 otáček 58 hpa
Ten soot measured prostě nesjede na nulu . Včera jsem jel a soot calc mi najednou z 1g skočilo na 23g a začalo regenerovat , Soot meas v té době těch 23g. Během regenerace se mi dvakrát stalo že ten soot meas šel o trošku nahoru.
Může být vadné čidlo tlaku nebo spíše už ucpaný DPF?
potřeboval bych poradit s DPF filtrem. Koupil jsem si ojetý VW Golf 7 2.0 TDi 110kw , motor DCY , najeto 193tkm. Nevím jak to jezdilo a regenerovalo doteď , ale pravděpodobně jezdilo dálnice vzhledem ke stavu kapoty a čelního skla. Byť jezdím krátké trasy , tak mi auto regeneruje co 40km. Což i tak je za mě hodně málo. Ano diesel s DPF na krátké trasy nepatří. Jeden kolega jezdí 12km trasy a 7roku bez problému , regeneraci vubec neřeší a když dojede tak prostě vypne,najeto 250tkm. Druhý kolega ty samé trasy a regeneruje mu to co 2měsíce,najeto 195tkm. Oba mají 3kove RS oktavky.
Po koupi mi to regenerovalo co 60km , na dálniční jízdě cca po 120km. Mám teď půl nádrže najeto s aditivem od BG na čištění a začlo to regenerovat co těch cca 40km. Nafta bez biosložky z EuroOilu.
Mám ještě v plánu udělat příští týden výměnu oleje s proplachem. Oil ash mám 44g (56%). Při automatické regeneraci mi sjede popílek vypočtený na 2-5g a naměřený vždy cca 6g (méně ne). Při regeneraci přes diagnostiku mi sjel vypočtený popílek na 0,05g ale změřený byl stále 7g a regenerace na místě trvala 50min a pak se vypla z důvodu vypršení časového limitu.
Měřil jsem přes diagnostiku diferenční tlaky takto při popel vypočtený 5,11g , popel naměřený 17,3g
Volnoběh 11 hpa
1500otáček 32hpa
2500 otáček 68hpa
Po provedené servisní regeneraci takto při popel vypočtený 0,05g , popel naměřený 7,22g
Volnoběh 10 hpa
1500otáček 26 hpa
2500 otáček 58 hpa
Ten soot measured prostě nesjede na nulu . Včera jsem jel a soot calc mi najednou z 1g skočilo na 23g a začalo regenerovat , Soot meas v té době těch 23g. Během regenerace se mi dvakrát stalo že ten soot meas šel o trošku nahoru.
Může být vadné čidlo tlaku nebo spíše už ucpaný DPF?