Vysoky tlak na prepade Golf 7 cxxb pri regeneracii DPF
Napsal: 07 kvě 2025, 09:35
AHojte,
ma niekto z vas prosim skusenost s podobnym chovanim vstrekovacov na G7 cxxb (230 000 km) motore? (Doteraz som jazdil OFcu 1 66kW a zlate auto to bolo)
po vymene veka ventilov ( tieklo) a vycisteni a vymene podloziek a gumiciek na vstrekoch ( Delphi) zacala tiect prepadova hadicka ( aj ta bola nova) Najprv som to pripisoval tomu ze gumicky netesnia dobre ( po opatovnom prezreti sme zistili ze je trosku vacsia), tak sme ich vymenili za lepsie, a po zacvaknuti koncoviek novej hadicky vyzeralo vsetko suche.
Po dlhsej jazde sa mi zacalo dymyt od motora ( myslel som ze horim ale bol to len signal vinetuovi ze tecie nafta niekde) a ked som mrkol na VAG DPF monitor tak som videl ze prebieha regeneracia. okolo vstrekov som nasiel po vychladnuti male jazierka nafty, ktore som odsal, vymenil som prepadove hadicky za nove a skontroloval docvaknutie.
Opat jazda bez regeneracie bola v pohode, no ked som spustil na dialnici regeneraciu, tak som po cca 9 minutach jazdy spozoroval ze dymym jak Hoghwarts express z Harryho Potera....
Auto som odstavil mimo cesty a po otvoreni kapoty som videl spust co sa stala - vsetko plavalo v nafte... odsal som co som vedel a skusil som to nastartovat opat (z prepadu striekala nafta jak Fontana pre Zuzanu.... a zadrbala opatk omplet motor)
Otazka je ci tieto problemy mozu indikovat nejaky problem s DPF / vstrekovacmi alebo je to vinou menej kvalitnej hadicky ( nebola original od vyrobcu) ?
v car scannery som nevidel ziadny problem ktory by sa tykal vstrekovania alebo dpf...
Vopred vdaka za tipy ak nejake mate..
Palo
ma niekto z vas prosim skusenost s podobnym chovanim vstrekovacov na G7 cxxb (230 000 km) motore? (Doteraz som jazdil OFcu 1 66kW a zlate auto to bolo)
po vymene veka ventilov ( tieklo) a vycisteni a vymene podloziek a gumiciek na vstrekoch ( Delphi) zacala tiect prepadova hadicka ( aj ta bola nova) Najprv som to pripisoval tomu ze gumicky netesnia dobre ( po opatovnom prezreti sme zistili ze je trosku vacsia), tak sme ich vymenili za lepsie, a po zacvaknuti koncoviek novej hadicky vyzeralo vsetko suche.
Po dlhsej jazde sa mi zacalo dymyt od motora ( myslel som ze horim ale bol to len signal vinetuovi ze tecie nafta niekde) a ked som mrkol na VAG DPF monitor tak som videl ze prebieha regeneracia. okolo vstrekov som nasiel po vychladnuti male jazierka nafty, ktore som odsal, vymenil som prepadove hadicky za nove a skontroloval docvaknutie.
Opat jazda bez regeneracie bola v pohode, no ked som spustil na dialnici regeneraciu, tak som po cca 9 minutach jazdy spozoroval ze dymym jak Hoghwarts express z Harryho Potera....
Auto som odstavil mimo cesty a po otvoreni kapoty som videl spust co sa stala - vsetko plavalo v nafte... odsal som co som vedel a skusil som to nastartovat opat (z prepadu striekala nafta jak Fontana pre Zuzanu.... a zadrbala opatk omplet motor)
Otazka je ci tieto problemy mozu indikovat nejaky problem s DPF / vstrekovacmi alebo je to vinou menej kvalitnej hadicky ( nebola original od vyrobcu) ?
v car scannery som nevidel ziadny problem ktory by sa tykal vstrekovania alebo dpf...
Vopred vdaka za tipy ak nejake mate..
Palo