První start 1.9TDI 74kw ATD
Moderátoři: šulda, Moderátoři
První start 1.9TDI 74kw ATD
Zdravim chlapy mám tady takovej nešvar, posledních cca 10 dnů mi moje TDIčko zase dělá nervy. Problém je vždycky v prvním startu dne někdy chytne na drc ale někdy se jí nechce chytit, zní to jako by se chytit chtěla ale nechytne a musim startovat třeba na 2x, vstřiky cca 3 měsíce zpátky měněný kabely taky, podavačka vyčištěná a funkční, bavil jsem se s mechanikem a ten řikal buď čidlo teploty chladící kapaliny nebo tandem. Je možný že by to mohl dělat i startér? Jakmile chytne ten první start a chcípnu jí tak chytne na drc jakoby nic, motor neškube a jede normálně jen je hlasitější a vibruje, předem dík za rady 

Naposledy upravil(a) šulda dne 22 kvě 2025, 01:04, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Úprava názvu.
Důvod: Úprava názvu.
- martinsidlo
- Aktivista
Odpovědi: 0
Re: Problém se startování 1.9TDI 74kw ATD
Jak psano jinde,pada nafta. U PD asi hlava a gumicky se sachtama.
Simson Enduro S 51(70 ccm) ex
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
Lada 1200 S(1500 ccm) 74 ex
Seat Cordoba Sdi AEY 98 ex
OI Combi TDi ASV 1xxPs,2xxNm,790tis.km brzdy 312 x 280 chlazené
přetěsnění vstřiků by mohlo pomoc + nové těsnění na tandem.......
superb 3 140kw tdi - aktuální
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
leon ARL.....serie EX.
toledo ASV......197ps/426NM EX.
leon ARL.....212/440 EX.
leon cupra R310 CDLA - 350ps/480NM EX.
Těsnění vstřiků je komplet nové cca 10k km,nové těsnění na tandem tam je stejně dlouho jako těsnění na vstřikách, nevíte někdo jestli bude dělat na ATD brikule tandem z AVF? Mám doma jeden funkční, uchycení je stejný v podstatě všechno je stejný jen tam je asi vyšší tlak ale tlak si stejnak řídí jednotka tak by to mělo být v pohodě ne?