Amarok slaby vykon
Napsal: 24 kvě 2025, 05:32
Ahojte
Kupil som VW Amarok s vadnym motorom 2.0 BiTDi, auto islo na 3 valce ale startovalo ako hodinky. Vyberanie motora a zhananie noveho sa trosku preslzilo a auto stalo cca 2 mes. Motor som dal repasovat (dali na to 6 mes zaruku),kupil som repasovane turba a trisky som dal z povodneh motoru a dal som vymenit aj rozvody. Po poskladani auta prve starty trvali nezvicajne dlho 30-40s. Ked uz auto bolo nastartovane a vypol som motor, a po par sekundach som znovu startoval, tak auto startovalo hned.
Opravar nevedel co s tym, tak poslal vysokotlakove cerpadlo na kontrolu. Cerpadlo bolo ok, ale ked uz raz bolo rozobrate, tak niektore gumicky vymenili. Nepomohlo to.
Znovu prekontroloval rozvody, pre istotu ich znovu demontoval a znovu namontoval. O malinko auto startovalo lepsie ale nebolo to ono.
Povedal mi, ze pravdepodobne trisky sa pokazili dosledku dlheho statia, dal ich prekontrolovat, boli ozaj vadne, tak som kupil 4 originalne trisky.
Po vimene trisiek auto startuje do 5-10s, co osobne povazujem za vela, ale vacsi problem je, ze pri rychlom stlaceni plynoveho pedalu motor zachrapci a ked dosiahne 2500o/m (max otacky na volnobeh) tak sa stisi. Auto ma velmi slaby vykon.
Chyba na aute nie je, trisky su nakodovane spravne (predpokladam, ze prvy valec je standardne pri rozvode)
Viete mi poradit co by som mal pozriet, alebo kde moze byt problem?
Za kazdy napad vopred dakujem
Kupil som VW Amarok s vadnym motorom 2.0 BiTDi, auto islo na 3 valce ale startovalo ako hodinky. Vyberanie motora a zhananie noveho sa trosku preslzilo a auto stalo cca 2 mes. Motor som dal repasovat (dali na to 6 mes zaruku),kupil som repasovane turba a trisky som dal z povodneh motoru a dal som vymenit aj rozvody. Po poskladani auta prve starty trvali nezvicajne dlho 30-40s. Ked uz auto bolo nastartovane a vypol som motor, a po par sekundach som znovu startoval, tak auto startovalo hned.
Opravar nevedel co s tym, tak poslal vysokotlakove cerpadlo na kontrolu. Cerpadlo bolo ok, ale ked uz raz bolo rozobrate, tak niektore gumicky vymenili. Nepomohlo to.
Znovu prekontroloval rozvody, pre istotu ich znovu demontoval a znovu namontoval. O malinko auto startovalo lepsie ale nebolo to ono.
Povedal mi, ze pravdepodobne trisky sa pokazili dosledku dlheho statia, dal ich prekontrolovat, boli ozaj vadne, tak som kupil 4 originalne trisky.
Po vimene trisiek auto startuje do 5-10s, co osobne povazujem za vela, ale vacsi problem je, ze pri rychlom stlaceni plynoveho pedalu motor zachrapci a ked dosiahne 2500o/m (max otacky na volnobeh) tak sa stisi. Auto ma velmi slaby vykon.
Chyba na aute nie je, trisky su nakodovane spravne (predpokladam, ze prvy valec je standardne pri rozvode)
Viete mi poradit co by som mal pozriet, alebo kde moze byt problem?
Za kazdy napad vopred dakujem