PD AMF vstřik, špatný izolační odpor?

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
Trught
Nováček
Příspěvky: 2
Registrován: 29 kvě 2025, 08:55
Odpovědi: 0

PD AMF vstřik, špatný izolační odpor?

Příspěvek od Trught »

Dobrý den, prosím o radu.
Motor AMF, najeto 315 000 km.
Projevuje se nepravidelný chod a motor se na volnoběh klepe. Korekce vstřiků jsou v pořádku.
Po studeném startu cca 5s bílý kouř.

Vstřikovače: 045 130 073 T (Bosch 0414720035)
-Odpor cívek: cca 0,6–0,8 Ω
-U dvou vstřikovačů je odpor mezi cívkou a tělem cca 7–8 MΩ
-U jednoho vstřikovače je odpor mezi cívkou a tělem jen cca 0,8 MΩ

Setkal se někdo s podobnou závadou? Znamená to, že je vstřik mrtvý?
Nikde jsem nenašel, jaká je přípustná hodnota izolačního odporu.
Lze na vstřikovači vyměnit jen samotnou cívku?

Jeden nový vstřikovač už mám objednaný.
Plánuji také všechny vstřiky vyčistit v ultrazvuku a přetěsnit.
Je něco, na co bych si měl při výměně nebo čištění dát pozor?
Fabia I 1.4TDI PD AMF, Tiguan Sport & Style 4MOTION BM Techn. 2,0 l TDI SCR
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“