Stránka 1 z 1

2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 08 čer 2025, 23:55
od Matyasekk262
Zdravím, včera jsem měnil turbo na Audi A3 2.0tdi 103kw PD (BMM) a auto táhne až od 2500ot/min....
Byly měněny všechny těsnění, všechno je dosaženo jak má, všechny hadice nacvakane, zkoušelo se měnit spoustu komponentů a beze změny... Měnilo se MAF, MAP, N75 a nic. Diag nic nepíše za chybu. Požadovaného tlaku docílím až při 2500ot/min tj. 2500mbar podle AutoComu.
Při 1500ot/min má auto 1100mbar a požadovaný je 1700mbar na rovince, v kopci 1900mbar. Všechno se tváří být v pořádku, ale při jízdě tomu tak není. Hlavně jakoby ta prodleva, dá se plný, nic se neděje a až auto docílí 2500ot/min tak je brutální zátah... Repas je od Motosport Janoušek doloženy papíry o testu se sériovým číslem který sedí.

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 05:45
od venca.6
Je to serizenim turba - regulace. Mel jsem s nimi taky tu cest a dopadlo to stejne. Jedno turbo praskle svody, druhe spatne serizene. Za me uz Janousek nikdy. https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... t=Janousek

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 06:16
od roman1648
S těmi repasemi je to nevděčný, za mě 50/50 , někdy v pohodě, poslední co jsem dělal Ecoboost se mi taky zdá že to prostě tahá později než má ale nehrabal jsem do toho..

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 07:46
od Matyasekk262
Ještě mě napadlo zkusit udělat regeneraci DPF, ale otázka zda bych to turbo které má najeto max 5km nezabil

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 09:35
od roman1648
Nezabiješ ale nic ti to nepřinese, to táhlo je prostě špatně nastavený, už jsem to po repasářích párkrát nastavoval sám protože to netahalo jak mělo, naposled T5 2.5TDi , povolil jsem tu kontramatičku, vždycky třeba 2-3 otáčky a jel projet, postupně se to zlepšovalo až byl výsledek uspokojivý, nevím jaký je na to u BMM přístup ale hádám že nic moc...

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 11:13
od Matyasekk262
U toho BMM je přístup v pohodě, turbo je otočené směrem nahoru a hned za ventilovým víkem jde krásně vidět. Je mi jasné, že kdybych povolit tu matičku a začal ho stělovat, tak turbo ztratí záruku... Ale nechce se mi s tím znovu sra*, kupovat znovu všechny těsnění... A povoloval jsi aby se naklápění oddálilo nebo dotahoval aby se přiblížilo, bavím se teď o té pacce co ovládá naklápění.

Re: 2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min

Napsal: 09 čer 2025, 11:24
od roman1648
Jo takto, no nejprve se domluv s tím od koho je ten repas že to prostě netahá jak má a co s tím, znovu to vyndávat by se mi taky nechtělo... :doh: