2.0TDI 103kw BMM - zátah při 2500 ot/min
Napsal: 08 čer 2025, 23:55
Zdravím, včera jsem měnil turbo na Audi A3 2.0tdi 103kw PD (BMM) a auto táhne až od 2500ot/min....
Byly měněny všechny těsnění, všechno je dosaženo jak má, všechny hadice nacvakane, zkoušelo se měnit spoustu komponentů a beze změny... Měnilo se MAF, MAP, N75 a nic. Diag nic nepíše za chybu. Požadovaného tlaku docílím až při 2500ot/min tj. 2500mbar podle AutoComu.
Při 1500ot/min má auto 1100mbar a požadovaný je 1700mbar na rovince, v kopci 1900mbar. Všechno se tváří být v pořádku, ale při jízdě tomu tak není. Hlavně jakoby ta prodleva, dá se plný, nic se neděje a až auto docílí 2500ot/min tak je brutální zátah... Repas je od Motosport Janoušek doloženy papíry o testu se sériovým číslem který sedí.
Byly měněny všechny těsnění, všechno je dosaženo jak má, všechny hadice nacvakane, zkoušelo se měnit spoustu komponentů a beze změny... Měnilo se MAF, MAP, N75 a nic. Diag nic nepíše za chybu. Požadovaného tlaku docílím až při 2500ot/min tj. 2500mbar podle AutoComu.
Při 1500ot/min má auto 1100mbar a požadovaný je 1700mbar na rovince, v kopci 1900mbar. Všechno se tváří být v pořádku, ale při jízdě tomu tak není. Hlavně jakoby ta prodleva, dá se plný, nic se neděje a až auto docílí 2500ot/min tak je brutální zátah... Repas je od Motosport Janoušek doloženy papíry o testu se sériovým číslem který sedí.