Test tesnosti sani 2,0TDCI 103kw UWFA

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
111patas111
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 črc 2023, 09:36
Odpovědi: 0

Test tesnosti sani 2,0TDCI 103kw UWFA

Příspěvek od 111patas111 »

Cau kluci, potrebuju radu a vasi zkusenost. udelal jsem test tesnosti sani vyvijecem koure BOSCH. Zaslepil jsem vstup do filtrboxu a vstup do motoru pred skrtici klapkou. Hadicí pro odvetrani skrine ktera usti do sani jsem vhanel kour a cele sani natlakoval.Otvor po odpojeni te hadice odvetrani jsem take zaslepil. Problem je v tom ze pristroj ukazoval netesnost ne velkou ale ukazoval. Co me ale prekvapilo ze kour se mi zacal linout ze skrtici klapky smerem od motoru.
Mate nekdo tuseni jak je to mozne???? Vzdyt by se do motoru nic nemelo dostat kdyz je sani odpojený.
Uvitam kazdou vasi zkusenost a poznatek protoze jsem v koncích . DIKY MOC
Uživatelský avatar
ROMEK
Aktivista
Příspěvky: 5767
Registrován: 03 dub 2006, 19:53
Odpovědi: 1
Bydliště: SK Záhorie

Re: OFFTOPIC: Test tesnosti sani 2,0TDCI 103kw UWFA

Příspěvek od ROMEK »

Sice neviem o ake auto ide ale TDCI to bude nejaký ford . Neni otvorený EGR ventil alebo fordy maju nejake obtoky vzduchu?
Honda CR-V, Peugeot Partner,VW Caddy, Škoda 1000MB DELUXE
111patas111
Nováček
Příspěvky: 15
Registrován: 23 črc 2023, 09:36
Odpovědi: 0

Re: OFFTOPIC: Test tesnosti sani 2,0TDCI 103kw UWFA

Příspěvek od 111patas111 »

ano je to Galaxy. Ten EGR mne napadl taky ..jenze ten prece pousti spaliny do sani...tzn ze sani smerem od filtrboxu pres turbo a intercooler u ktereho je hadice vstupu do motoru zaslepena se prece nemuze vzduch do motoru dostat? Nebo se pletu? Kudy? Jedine ze by se to natlacilo nejak pres turbo. Ja fakt nevim... :? :? :? Jsem z toho jelen a nedava mi to smysl. takze jestli me to nekdo dokaze vysvetlit budu moc rad.
Jinak cely pribeh je ten ze se potykam s nesmyslnymi a castymi regeneracemi. Byl jsem na dignstice u cloveka ktery tomu fakt rozumí. A dle neho a mereni je pry nekde netesnost a turbo tlaci pri 3500ot 1,85 coz je prý malo a prave ta netesnost by mohla byt i prícinou. Proto zkouska tesnosti. A ohledne EGRu... mel by byt bez napeti zavreny.Ale samozrejmme by bordel delat mohl bo tyhle motoryy jsou na to vyhlaseny treba je tam karbon a znemoznuje mu uplne dovřít???? Ok Mohlo by byt...Ale to me furt nevysvetluje kde se bere vzduch z plnení ve spalinovych cestachpokud to jde tim teoreticky nedovrenym egrem
Odpovědět

Zpět na „Ford“