čerpadlo ? VW 2.5 TDI--rada
Moderátoři: šulda, Moderátoři
čerpadlo ? VW 2.5 TDI--rada
Ahoj.
Prosím o radu.Mám T4-ku motor 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,automat.
Při raních startech mám zvuk motoru jak traktor.Po cca 10km se to ustálí a už je to celkem v pohodě.
Mám podezření na odcházející čerpadlo,ale raději se ještě chci poradit zda to nemůže být něco jinýho.
Ráno mi připadá,že musim točit motor do vyšších otáček a že je to (mimo ten zvuk traktoru) i jako s "volnoběhem"(tedy že se to vytáčí s přisávaným vzduchem).
Vým,že to popisuju dost neodborně,ale takové jsou moje postřehy.
Ještě uvedu,že auto má cca 2měsíce nové rozvody (rozvoďák,kladky,řemenici,řemen čerpadla,kladky,nová váha vzduchu,paliv.filtr).Vše po seřízení a nastavení (vag atd...),ale stejně se mi zdá,že od toho okamžiku to nejede v tak silným tahu jako dřív (že je tah motoru jako s prokluzující spojkou).
Jěště uvedu typ čerpadla : 130 115 B B00
Dík moc za jakoukoliv radu,neboť bych to rád vyřešil,
než mi to klekne někde na cestě.
D.
Prosím o radu.Mám T4-ku motor 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,automat.
Při raních startech mám zvuk motoru jak traktor.Po cca 10km se to ustálí a už je to celkem v pohodě.
Mám podezření na odcházející čerpadlo,ale raději se ještě chci poradit zda to nemůže být něco jinýho.
Ráno mi připadá,že musim točit motor do vyšších otáček a že je to (mimo ten zvuk traktoru) i jako s "volnoběhem"(tedy že se to vytáčí s přisávaným vzduchem).
Vým,že to popisuju dost neodborně,ale takové jsou moje postřehy.
Ještě uvedu,že auto má cca 2měsíce nové rozvody (rozvoďák,kladky,řemenici,řemen čerpadla,kladky,nová váha vzduchu,paliv.filtr).Vše po seřízení a nastavení (vag atd...),ale stejně se mi zdá,že od toho okamžiku to nejede v tak silným tahu jako dřív (že je tah motoru jako s prokluzující spojkou).
Jěště uvedu typ čerpadla : 130 115 B B00
Dík moc za jakoukoliv radu,neboť bych to rád vyřešil,
než mi to klekne někde na cestě.
D.
Re: čerpadlo ? VW 2.5 TDI--rada
nemylsim si ze by odchazelo cerpadlo. Presne sem nepochopil tvuj problemdoliik píše:Ahoj.
Prosím o radu.Mám T4-ku motor 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,automat.
Při raních startech mám zvuk motoru jak traktor.Po cca 10km se to ustálí a už je to celkem v pohodě.
Mám podezření na odcházející čerpadlo,ale raději se ještě chci poradit zda to nemůže být něco jinýho.
Ráno mi připadá,že musim točit motor do vyšších otáček a že je to (mimo ten zvuk traktoru) i jako s "volnoběhem"(tedy že se to vytáčí s přisávaným vzduchem).
Vým,že to popisuju dost neodborně,ale takové jsou moje postřehy.
Ještě uvedu,že auto má cca 2měsíce nové rozvody (rozvoďák,kladky,řemenici,řemen čerpadla,kladky,nová váha vzduchu,paliv.filtr).Vše po seřízení a nastavení (vag atd...),ale stejně se mi zdá,že od toho okamžiku to nejede v tak silným tahu jako dřív (že je tah motoru jako s prokluzující spojkou).
Jěště uvedu typ čerpadla : 130 115 B B00
Dík moc za jakoukoliv radu,neboť bych to rád vyřešil,
než mi to klekne někde na cestě.
D.
motor po nastartovani je hlucnej jako traktor a jako traktor to bylo hlucne i pred rozvodama ??? nebo to zacalo po rozvodech ?
myslim ze pokdu to blyo po rozvodech tak jetam spatnej predvstrik nebo je to cele posunute o zub.
Re: čerpadlo ? VW 2.5 TDI--rada
A neni to je tou zimou? Každej diesel když nastartuje v zimě je hlučnější a po pár minutách se to uklidní... jen nápad protože já to mam ted když mrzne to samý, prostě než se motor po ranním startu zkultivuje tak to trvá půl minuty...doliik píše:Ahoj.
Prosím o radu.Mám T4-ku motor 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,automat.
Při raních startech mám zvuk motoru jak traktor.Po cca 10km se to ustálí a už je to celkem v pohodě.
Mám podezření na odcházející čerpadlo,ale raději se ještě chci poradit zda to nemůže být něco jinýho.
Ráno mi připadá,že musim točit motor do vyšších otáček a že je to (mimo ten zvuk traktoru) i jako s "volnoběhem"(tedy že se to vytáčí s přisávaným vzduchem).
Vým,že to popisuju dost neodborně,ale takové jsou moje postřehy.
Ještě uvedu,že auto má cca 2měsíce nové rozvody (rozvoďák,kladky,řemenici,řemen čerpadla,kladky,nová váha vzduchu,paliv.filtr).Vše po seřízení a nastavení (vag atd...),ale stejně se mi zdá,že od toho okamžiku to nejede v tak silným tahu jako dřív (že je tah motoru jako s prokluzující spojkou).
Jěště uvedu typ čerpadla : 130 115 B B00
Dík moc za jakoukoliv radu,neboť bych to rád vyřešil,
než mi to klekne někde na cestě.
D.
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Co se týká zátahu, než se ohřeje olej v automatu tak to víc točí a později řadí. Taková je moje zkušenost se stejným autem. Jinak tenhle motor
chytá ráno snad na půl otáčky startéru a těch 10km než je tišší taky sedí.
Jestli máš dobře nastavený rozvody a předvstřik (myslím že 55) tak je
to normální.
chytá ráno snad na půl otáčky startéru a těch 10km než je tišší taky sedí.
Jestli máš dobře nastavený rozvody a předvstřik (myslím že 55) tak je
to normální.
Sharan ASZ
Octavia AGR
Octavia AGR
Ahoj.
Dík za Vaše postřehy a rady.
Rozvody dělali v servisu (dle doporučení od kámoše) a vypadali,že tomu rozumí.Takže si myslím že seřízení by mělo být O.K.
Jde mi o to,že i když přidávám plyn i při vyřazenym kvaltu tak cejtim (slyším) jakoby "chroustalo" čerpadlo "na železo".
A to samí se pak projeví i při jízdě.
Tah motoru je jako když prokluzuje spojka a musím točit motor do vyšších otáček než bych předpokládal.
Fakt se to špatně popisuje (sorry).
Ale T4-ku mám vymazlenou jen tohle mě na tom štve.
Automat řadí jak má,jen ten tah od motoru je fakt divnej.
a k tomu ještě ten zvuk.
Dík za další rady.
D.
Dík za Vaše postřehy a rady.
Rozvody dělali v servisu (dle doporučení od kámoše) a vypadali,že tomu rozumí.Takže si myslím že seřízení by mělo být O.K.
Jde mi o to,že i když přidávám plyn i při vyřazenym kvaltu tak cejtim (slyším) jakoby "chroustalo" čerpadlo "na železo".
A to samí se pak projeví i při jízdě.
Tah motoru je jako když prokluzuje spojka a musím točit motor do vyšších otáček než bych předpokládal.
Fakt se to špatně popisuje (sorry).
Ale T4-ku mám vymazlenou jen tohle mě na tom štve.
Automat řadí jak má,jen ten tah od motoru je fakt divnej.
a k tomu ještě ten zvuk.
Dík za další rady.
D.
- daniel.987
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 560
- Registrován: 22 úno 2006, 23:41
- Bydliště: Krkonoše
Dělalo to i před tím.Rozvody jsem nechal udělat ve chvíly,kdy rupla řemenice.Ale já měl už tehdy podezření i na čerpadlo ( nebo něco jiného co způsobuje nepravidelný tah motoru a hluk "jakoby od čerpadla).
Tuhle T4-ku mám 2 roky a vím,že když jsem jí přitáhl z DE tak to jelo úplně úžasně.S tím co to dělá teď se to nedá srovnat.
Po rozvodech to ztratilo 2/3 tahu,tak mi mechanik řekl že musím vyměnit i váhu vzduchu.Ale i po výměně to jede tak na 80% a k tomu pořád ten zvuk jako kdybych fakt točil volnoběh (při zařazenym kvaltu) a auto nešlo do tahu.
Dík moc za další rady.
Já už fakt nevim.
D.
Tuhle T4-ku mám 2 roky a vím,že když jsem jí přitáhl z DE tak to jelo úplně úžasně.S tím co to dělá teď se to nedá srovnat.
Po rozvodech to ztratilo 2/3 tahu,tak mi mechanik řekl že musím vyměnit i váhu vzduchu.Ale i po výměně to jede tak na 80% a k tomu pořád ten zvuk jako kdybych fakt točil volnoběh (při zařazenym kvaltu) a auto nešlo do tahu.
Dík moc za další rady.
Já už fakt nevim.
D.
no , s tím čerpadlem je to docela možný, může být opotřebené futro na hřídeli a blbě to saje naftu, nemluvě o tom že to může už i chřoupat, řemen dolů a kontrola vůle hřídelky, a která řemenice rupla?na druhou stranu píšeš, že to dělá po výměně rozvodů, jak už tady psali jiní, může to být špatný předvstřik, ještě to může dělat přidřený přesuvník , nebo ovládací ventil přesuvníku v čerpadle, pak ani předvstřik nikdo pořádně nenastaví
Dík za další postřehy a rady.
Asi mě tedy nemine repas (nebo koupě) čerpadla.
Nevíte o někom kdo se v tom vyzná (a za normální peníz) ?
Motor : 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,aut.přev.DXS
čerpadlo : 074 130 115 B B00
Ještě jen uvedu poslední "poslech" z dnešního rána:
při přidávání plynu na volnoběh:
- do 1/3 plynu jemně rachtavý zvuk ("železně-plechový otěr koleček")
- nad 1/3 plynu přeskočení do tupých volnoběžných otáček -jako s přisátým vduchem (tady jen uvedu,že nafta nepadá,nemá bublinky atd...)
- v tomto stavu jde plyn až na doraz - jen u konce se mění už do klasicky dravýho-vytočenýho
Tak to je můj neodborný popis - děkuju za další doporučení,
popř odkaz na někoho kdo se v tom pohybuje (nejlépe i někoho kdo rozumí automatům) a odhalí v čem je problém.
Dík moc.
D.
Asi mě tedy nemine repas (nebo koupě) čerpadla.
Nevíte o někom kdo se v tom vyzná (a za normální peníz) ?
Motor : 2.5TDI,75kw,102PS,ACV,aut.přev.DXS
čerpadlo : 074 130 115 B B00
Ještě jen uvedu poslední "poslech" z dnešního rána:
při přidávání plynu na volnoběh:
- do 1/3 plynu jemně rachtavý zvuk ("železně-plechový otěr koleček")
- nad 1/3 plynu přeskočení do tupých volnoběžných otáček -jako s přisátým vduchem (tady jen uvedu,že nafta nepadá,nemá bublinky atd...)
- v tomto stavu jde plyn až na doraz - jen u konce se mění už do klasicky dravýho-vytočenýho
Tak to je můj neodborný popis - děkuju za další doporučení,
popř odkaz na někoho kdo se v tom pohybuje (nejlépe i někoho kdo rozumí automatům) a odhalí v čem je problém.
Dík moc.
D.