wasteveg oil alebo ako filtrovat

..jak jezdit na Slunečnicový, Řepkový, Olivový a podobné oleje ... a nebo, jestli někdo ještě jezdí na naftu, tak o naftě :-) či bionaftě

Moderátoři: šulda, radluk, Moderátoři

Odpovědět
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03
Odpovědi: 0

wasteveg oil alebo ako filtrovat

Příspěvek od delawega »

:-) toz hosi tesim sa z najazdenych niekolko 10 tisic kilakov na rastlinke.
chcem sa poradit ako najefektivnejsie filtrovat pouzitu rastlinku..
ide mi oto ze mam prisun takejto "suroviny" no najist sposob ako to dobre prefiltrovat nieje mne zatial jednoduchy...
zatial som pouzival 3 filtre zapojene do serie no konecny efekt bol ten ze je olej stale zakaleny.
celkom lepsie som natom ak olej prefiltrujem cez platno a filtracne tkanivo urcene pre akvaria....no zakapem na tom ak sa prefiltruje urcite mnostvo, nieje ho vela a tak sa zanesie ze uz dalej olej neprechazda...
uspokojive je to ze ked prefilrtujem cez filtre olej ktory ostal po filtracii z platna neobsahuje uz absolutne ziaden kal.
otazka znie ako najlpsie odkalit olej aby sa tym clovek necrcal po dclitroch?...cez platno...?..
moze pomoct zohriat olej na niejaku teplotu aby mal lepsiu viskozitu?
alebo poznate iny sposob ako oddelit pevne castice, respktivne tuk a podobny sajrajt od rastlinky?..
dik :? :D
kartmen
Přispěvovatel
Příspěvky: 189
Registrován: 24 led 2006, 06:45
Odpovědi: 0
Bydliště: sever Čech

Příspěvek od kartmen »

nemám žádné auto na naftu
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od delawega »

to kartmen :
ja som to prebehol cele este predtym ako som nahodil temu...
no nic podstatne som sa nedozvedel...
a ten patent s fotkami je urcite zaujimavy no filtruje cez to motorovy olej a ten ma kapanek iny sajrajt ktory treba odfiltrovat... ked ze sa jedna o karbon tak tie filtre mu budu urcite stacit respektivne budu ovela lepsie priepustne. no chcel by som vidiet ako sa tie filtre vysporiadaju s tukom a roznou emulziou rozpusteneho tuku a oleja..hmm.
ked si zoberiem co mi to spravilo s filtrami asi by som moc nepochodil stym co vytvoril Dvorky1.
Uživatelský avatar
dvorky1
Přispěvovatel
Příspěvky: 473
Registrován: 24 led 2006, 21:23
Odpovědi: 0

Příspěvek od dvorky1 »

ty filtry jsou rovnou jako odkalovačka, vložka do toho stojí 40 kč. ale když filtruju dýl tak se tím tlakem celý nafouknou ( ty vložky. Záleží jak to je zapojený, buď se celý vcucnou, nebo nafouknou podle toho jakým směrem tam pouštím ten olej pod tlakem. Na ten kal by byla asi nejlepčí nějaká odstředivka. Zkusit nějakou starou ždímačku na poukus co to udělá a jestli to pomůže a nebo to nechat usadit. Naředit třeba naftou a nechat usadit jenža aby jsi zase nečekal 2 měsíce - pač když člověk jezdí zadara, tak jezdí a dost a to je pak spotřeba že?? :-))) (noteeth) pokud by ten pokus se ždímačkou byl účinej tak by se dalo udělat něco ve větším, třeba na dva 10 l kanystry, nebo na 4 aby to bylo vyvážený.
Escort 1,6 D, Escort Combi 1,8 TD 66 Kw, BMW 525 TDS 104 KW,v současnosti Ford Galaxy 1,9 TDi 81 Kw, Galaxy 1,9 PD 85 Kw
delawega
Přispěvovatel
Příspěvky: 57
Registrován: 24 led 2006, 17:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od delawega »

urcite nieco na sposob odstredivky by polo zaujimave pretoze som videl pri vyrobe za stude lisovanej repky, kde po lisovani sa olej zhromazduje do kade miesa sa a zohreje na urcitu teplotu aby olej presiel cez filtre a to sa deje uz cele pod tlakom....heeeeeeeh takze zohnat staru tatramatku a sup ho tam zo zasranym olejom:-)
jasneee fakt je ten ze ked sa jazdi "satarmo" spotreba je niekde inde a cakat na "olejove presso" je dost neprijemne (rofl)
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

kluci potreboval bych nejak jendoduse vymyslet jak ucine prefiltrovat vyfrit.
radili jste mi filtry z avie a liazky no dobre dejme tomu tento filtr
http://www.vapol.cz/cz/produkt/filtr-olejavia/
ja kdyz to polozim do nadoby a tim otvorem budu lit olej tak to potece pres ten filtr po plose obvodu ano? jak to vymyslet abych ten olej vsechen posbiral to by chtelo jakoby nejak vlozit do vysoke nadoby a nejak zavesit, ale nevim vubec jak. nebo poradte neco jineho. dneksa sem odfiltroval hranolky a nechal to cely den stat, ale ten bordel si neseda dolu
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:kluci potreboval bych nejak jendoduse vymyslet jak ucine prefiltrovat vyfrit.
radili jste mi filtry z avie a liazky no dobre dejme tomu tento filtr
http://www.vapol.cz/cz/produkt/filtr-olejavia/
ja kdyz to polozim do nadoby a tim otvorem budu lit olej tak to potece pres ten filtr po plose obvodu ano? jak to vymyslet abych ten olej vsechen posbiral to by chtelo jakoby nejak vlozit do vysoke nadoby a nejak zavesit, ale nevim vubec jak. nebo poradte neco jineho. dneksa sem odfiltroval hranolky a nechal to cely den stat, ale ten bordel si neseda dolu
třeba takhle:Obrázek
Obrázek
Obrázek
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

takto sem myslel polozit,ale to jako tece do toho sudu jo? tak to nesestrojim
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Uživatelský avatar
oldaf
Aktivista
Příspěvky: 1257
Registrován: 01 čer 2007, 22:14
Odpovědi: 0

Příspěvek od oldaf »

sikin1987 píše:takto sem myslel polozit,ale to jako tece do toho sudu jo? tak to nesestrojim
Pod tím filtrem je dírka a tou to teče do sudu, ale můžeš si tam dát třeba hadičku a poteče ti to třeba do kanystru. Výroba ti zabere pár minut, nic na tom není. Filtr je z liazky za 80kč.
PRODÁM NOVOU 12mm HLAVU NA TDS,
VW T3 mTDI ASV , GT2052, 11mm hlava,
BMW E39 525mTDS touring,12mm hlava, IC, diff 2,35, GT3271-tlak 3,1b, jednohmota DURAL 240mm,
djpeto
Přispěvovatel
Příspěvky: 252
Registrován: 21 říj 2010, 18:38
Odpovědi: 0

Příspěvek od djpeto »

sikin1987 píše:takto sem myslel polozit,ale to jako tece do toho sudu jo? tak to nesestrojim
doporucujem ti pred filtrovanim par dni nechat odstat doneseny olej, aby sa na spodu usadilo sadlo a bordel, inac sa ti po chvili zanese filter. potom filtruj po usadeniny ;)
EKOCar B100
#1:Octavia Combi '99 Black magic, AHF, EGRoff, TT-puky, 13000lm light.
#2:Octavia '97, modra metaliza, AGR,EGRoff,MAFoff
sikin1987
Aktivista
Příspěvky: 2686
Registrován: 14 kvě 2009, 16:35
Odpovědi: 0

Příspěvek od sikin1987 »

vpohode me to bude stat min tyden. a nez zacnu filtrovat 40 l musim prefiltrovat 10 l co mam po flaskach.
ex fiat punto 1,4 GT turbo 96 kw
ex fiat tipo 1,7 D 42 kw
ex fiat brava 1,6 - 76kw
ex fiat bravo JTD 105 95 kw
chip 285 Nm +
ex fabia 1,9 TDI PD jen malicka uprava odhad 85-90 kw max,ale jede pekne
lancia lybra 2,4 JTD 132 kw 420 Nm
Odpovědět

Zpět na „Jak se jezdí na rostlinu, nebo i na naftu“