Nepravidelne otacky motoru na volnobeh PD 96KW - snad reseni
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Nepravidelne otacky motoru na volnobeh PD 96KW - snad reseni
Ahoj vespolek,
porteboval bych znat Vase nazor na moje patalie.
Mam VW Passat 03, motor 96kw, typ AVF. Najeto cca 120t km (dovoz, nebral bych jako zaruku).
Rok jsem s nim jezdil naprosto bez problemu, najel cca 15t km bez jedine zavady.
Jenze odesel mi hydrostel, proste se prodrel a bohuzel odrel i vacku. Tak jsem nechal vymenit vacku a celou sadu zdvihatek. Nasledne zase cca 3t ok.
Jak prislo trochu chladnejc, tak zacaly horsi starty - motor tocil na prazdno cca 3 vteriny nez chynul. Pomohlo nazhavit 2x. Zhavitka ale OK. Pretesneni tandemovyho cerpadla nepomohlo, to samy. Motor zacal taky vic zrat a nemel takovej vykon.
Tak jsem nechal premerit vstriky a jeden byl spatnej. Mam vsechny zrepasovany, ted jsem najel cca 200km a mam nasledujici problemy:
Startovani se nevyresilo. Kdyz jsem to vcera vyzvedl ze servisu,takto chytlo OK, ale dneska rano to zase tocilo cca 3 vteriny. Kdyz tuknu do plynu, tak to naskoci.
Motor zacal na volnobeh bezet nepravidelnejma otackama. Kdyz je studenej, je to OK, jamkmile se zahreje, tak kolisa. Sice mirne, ale je to znat a trese to autem. Pouze volnobeh, jakmile preskoci otacky cca 1000, je to OK. Prej to chvilku trva,nez si vstriky sednou, je to mozny?
A treti subjektivni - motor myslim nema takovej vykon jako mival a ma rekl bych plechovejsi zvuk.
Na vagu samozrejme nic - dle servisu vsechny hodnoty jsou OK.
Vim, ze je to asi hodne tezky, ale kde muze bejt zakopanej pes? ;o))
Diky, Milan
porteboval bych znat Vase nazor na moje patalie.
Mam VW Passat 03, motor 96kw, typ AVF. Najeto cca 120t km (dovoz, nebral bych jako zaruku).
Rok jsem s nim jezdil naprosto bez problemu, najel cca 15t km bez jedine zavady.
Jenze odesel mi hydrostel, proste se prodrel a bohuzel odrel i vacku. Tak jsem nechal vymenit vacku a celou sadu zdvihatek. Nasledne zase cca 3t ok.
Jak prislo trochu chladnejc, tak zacaly horsi starty - motor tocil na prazdno cca 3 vteriny nez chynul. Pomohlo nazhavit 2x. Zhavitka ale OK. Pretesneni tandemovyho cerpadla nepomohlo, to samy. Motor zacal taky vic zrat a nemel takovej vykon.
Tak jsem nechal premerit vstriky a jeden byl spatnej. Mam vsechny zrepasovany, ted jsem najel cca 200km a mam nasledujici problemy:
Startovani se nevyresilo. Kdyz jsem to vcera vyzvedl ze servisu,takto chytlo OK, ale dneska rano to zase tocilo cca 3 vteriny. Kdyz tuknu do plynu, tak to naskoci.
Motor zacal na volnobeh bezet nepravidelnejma otackama. Kdyz je studenej, je to OK, jamkmile se zahreje, tak kolisa. Sice mirne, ale je to znat a trese to autem. Pouze volnobeh, jakmile preskoci otacky cca 1000, je to OK. Prej to chvilku trva,nez si vstriky sednou, je to mozny?
A treti subjektivni - motor myslim nema takovej vykon jako mival a ma rekl bych plechovejsi zvuk.
Na vagu samozrejme nic - dle servisu vsechny hodnoty jsou OK.
Vim, ze je to asi hodne tezky, ale kde muze bejt zakopanej pes? ;o))
Diky, Milan
Naposledy upravil(a) milan_v dne 18 pro 2007, 18:40, celkem upraveno 1 x.
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
- Bugs.Bunny
- Aktivista
- Příspěvky: 5346
- Registrován: 17 dub 2007, 21:50
- Bydliště: Most
..........u Husaka v Praze,...... ..........cca 14 000,-..Rybízek píše:mám stejnou otázku !!!!Bugs.Bunny píše:. Mohu se zeptat kde jsi měl vstřikovací jednotky na přeměření, repasi a kolik to stálo?milan_v píše:Predpokladam, ze to nastavene bude spravne, ale pro kontrolu,
doporucite mi nekoho v okoli Loun?
Diky, M
Tak tu mam zrejme pricinu a absolutne nejsem stastnej..
Vstriky po repasi jsou znovu provereny a OK, ridici jednotka zkontrolovana a taky OK.
Problem je v hlave motoru - je kolem vstriku vytlacena a vstriky netesni a propousteji naftu
Takze poradte co s tim?
Nova hlava pry stoji cca 30 000,-, Da se koupit nejaka starsi, pripadne cca za jakou cenu?
Nebo proste jinej motor? Zase me zajima cena s jakou muzu cca pocitat?
Diky za kazdou radu
Vstriky po repasi jsou znovu provereny a OK, ridici jednotka zkontrolovana a taky OK.
Problem je v hlave motoru - je kolem vstriku vytlacena a vstriky netesni a propousteji naftu

Takze poradte co s tim?
Nova hlava pry stoji cca 30 000,-, Da se koupit nejaka starsi, pripadne cca za jakou cenu?
Nebo proste jinej motor? Zase me zajima cena s jakou muzu cca pocitat?
Diky za kazdou radu
