Nepravidelne otacky motoru na volnobeh PD 96KW - snad reseni

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
milan_v
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Nepravidelne otacky motoru na volnobeh PD 96KW - snad reseni

Příspěvek od milan_v »

Ahoj vespolek,

porteboval bych znat Vase nazor na moje patalie.

Mam VW Passat 03, motor 96kw, typ AVF. Najeto cca 120t km (dovoz, nebral bych jako zaruku).

Rok jsem s nim jezdil naprosto bez problemu, najel cca 15t km bez jedine zavady.

Jenze odesel mi hydrostel, proste se prodrel a bohuzel odrel i vacku. Tak jsem nechal vymenit vacku a celou sadu zdvihatek. Nasledne zase cca 3t ok.

Jak prislo trochu chladnejc, tak zacaly horsi starty - motor tocil na prazdno cca 3 vteriny nez chynul. Pomohlo nazhavit 2x. Zhavitka ale OK. Pretesneni tandemovyho cerpadla nepomohlo, to samy. Motor zacal taky vic zrat a nemel takovej vykon.

Tak jsem nechal premerit vstriky a jeden byl spatnej. Mam vsechny zrepasovany, ted jsem najel cca 200km a mam nasledujici problemy:

Startovani se nevyresilo. Kdyz jsem to vcera vyzvedl ze servisu,takto chytlo OK, ale dneska rano to zase tocilo cca 3 vteriny. Kdyz tuknu do plynu, tak to naskoci.

Motor zacal na volnobeh bezet nepravidelnejma otackama. Kdyz je studenej, je to OK, jamkmile se zahreje, tak kolisa. Sice mirne, ale je to znat a trese to autem. Pouze volnobeh, jakmile preskoci otacky cca 1000, je to OK. Prej to chvilku trva,nez si vstriky sednou, je to mozny?

A treti subjektivni - motor myslim nema takovej vykon jako mival a ma rekl bych plechovejsi zvuk.

Na vagu samozrejme nic - dle servisu vsechny hodnoty jsou OK.

Vim, ze je to asi hodne tezky, ale kde muze bejt zakopanej pes? ;o))

Diky, Milan
Naposledy upravil(a) milan_v dne 18 pro 2007, 18:40, celkem upraveno 1 x.
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

tak ještě nejdřív zkontroluj čidlo teploty, je združené pro budíky a ř. jednotku motoru, může dávat pro motor blbé hodnoty, a další věc , je to špatně nastavené po výměně vačky a zdvihátek
milan_v
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od milan_v »

Cidlo teploty je menene, to byla jedina chyba, ktera se na vagu ukazala..
rami
Aktivista
Příspěvky: 1678
Registrován: 28 zář 2006, 16:17
Odpovědi: 0
Bydliště: karvinsko

Příspěvek od rami »

ja bych take prvne zkontroloval nasteveni casovani.
Okta combi Tdi 66Kw Elegance, MR 02, ALH, 297 614 km
milan_v
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od milan_v »

Predpokladam, ze to nastavene bude spravne, ale pro kontrolu,
doporucite mi nekoho v okoli Loun?

Diky, M
Olda 28
Přispěvovatel
Příspěvky: 222
Registrován: 27 úno 2007, 21:16
Odpovědi: 0
Bydliště: Lovosice

Příspěvek od Olda 28 »

Jak jsi psal že to třese na volnoběh,dělal jsem to už na čtyřech PD a byly to zásuvky ke vstřikum.Špatný kontakt.Jak jsou vtom horkym oleji tak se roztáhnou zásuvky!
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

milan_v píše:Predpokladam, ze to nastavene bude spravne, ale pro kontrolu,
doporucite mi nekoho v okoli Loun?

Diky, M
. Mohu se zeptat kde jsi měl vstřikovací jednotky na přeměření, repasi a kolik to stálo?
juris1
Přispěvovatel
Příspěvky: 67
Registrován: 23 led 2006, 23:17
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od juris1 »

Co zkusit odpojit EGR a pokud nepomůže zvednout start. dodávku paliva. Kdyby byli rozvody rozhozeny tak to nenastartuješ vubec. Jednotka si to hlídá.
milan_v
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od milan_v »

Tak to po vsem vypada na vadnou ridici jednotku.
Zkusila se tam jina a najednou si motor jen prede. Ale dle VAG zadna chyba nikde. Je toholt alchymie :o)
Uživatelský avatar
Rybízek
Aktivista
Příspěvky: 1600
Registrován: 24 led 2006, 09:35
Odpovědi: 0
Bydliště: Teplice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Rybízek »

Bugs.Bunny píše:
milan_v píše:Predpokladam, ze to nastavene bude spravne, ale pro kontrolu,
doporucite mi nekoho v okoli Loun?

Diky, M
. Mohu se zeptat kde jsi měl vstřikovací jednotky na přeměření, repasi a kolik to stálo?
mám stejnou otázku !!!!
Seat Leon TOP SPORT(development 200PS)
Golf II TDi
Uživatelský avatar
Bugs.Bunny
Aktivista
Příspěvky: 5346
Registrován: 17 dub 2007, 21:50
Odpovědi: 0
Bydliště: Most

Příspěvek od Bugs.Bunny »

Rybízek píše:
Bugs.Bunny píše:
milan_v píše:Predpokladam, ze to nastavene bude spravne, ale pro kontrolu,
doporucite mi nekoho v okoli Loun?

Diky, M
. Mohu se zeptat kde jsi měl vstřikovací jednotky na přeměření, repasi a kolik to stálo?
mám stejnou otázku !!!!
..........u Husaka v Praze,...... ..........cca 14 000,-..
milan_v
Nováček
Příspěvky: 5
Registrován: 09 pro 2007, 18:34
Odpovědi: 0
Bydliště: Louny

Příspěvek od milan_v »

Tak tu mam zrejme pricinu a absolutne nejsem stastnej..

Vstriky po repasi jsou znovu provereny a OK, ridici jednotka zkontrolovana a taky OK.

Problem je v hlave motoru - je kolem vstriku vytlacena a vstriky netesni a propousteji naftu :-(

Takze poradte co s tim?

Nova hlava pry stoji cca 30 000,-, Da se koupit nejaka starsi, pripadne cca za jakou cenu?

Nebo proste jinej motor? Zase me zajima cena s jakou muzu cca pocitat?

Diky za kazdou radu ;-)
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

... hoď si inzerát do sekce bazar, tam Ti ji někdo určitě rychle nabídne :)
GIV Variant TDi ???kW
pafka
Aktivista
Příspěvky: 3359
Registrován: 15 úno 2006, 22:40
Odpovědi: 0

Příspěvek od pafka »

dvě tam mám, ale nebyl bych takový optimista, ty vytlačený díry jsou na všech ,jen jde o to, jak moc, je to tím uchycením jen z jedné strany,vstřikovač dostává pěkně zabrat
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“