BMW 525tds
Moderátoři: šulda, Moderátoři
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
BMW 525tds
Zdravim.Prosím Vás neporadil by mi někdo na co konkrétně aplikovat tajný vypínač.Mám na mysli jestli vypínat hlavní relé DDE nebo ventil zhasínaní motoru,nebo nějaký jiný systém.Nerad bych tomu nějak ublížil,je to už takový dědeček.Děkuji za případnou odpověd.
Můžeš také přerušit snímač otáček, je to v levo u setrváku pod startérem, tím tomu určitě neublížíš. Startér bude točit motorem ale nechytne to. Přerušovat stop ventil na čerpadle je moc známé a dá se to jednoduše obejít propojením drátem na +, přerušit proud do cívky startéru je také okoukané, to jednoduše propojíš třeba šroubovákem. V každém případě tyhle tajné vypínače bývají pro zloděje daleko větší překážkou než různé tovární imobilizéry, zvláště když si necháš po montáži nalepit na sklo samolepku s logem.
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
BMW 525tds
A určitě to funguje s tím čidlem otáček na 100%.Já jsem slyšel,že prý tento signál v nouzovém režimu nahrazuje řídící vstřik na regulaci předvstřiku.
-
- Aktivista
- Příspěvky: 1871
- Registrován: 02 dub 2006, 11:19
- Bydliště: třebíč
- Kontaktovat uživatele:
Odpovědi: 0
no to je pravda, ale jak to chcípneš tak už to nenastartuješ.. bud ten snímač, anebo hlavní napájecí relé.. akorát když budeš přerušovat snímač otáček bude se ti zapisovat do paměti závad.. když budeš přerušovat hlavní relé tak se nic nezapisuje. je to podle mě lepší..
Passat B5 tdi, passat B4 tdi
BMW R1150GS
BMW R1150GS
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 327
- Registrován: 15 pro 2007, 19:15
- Bydliště: Benešov u Prahy
Odpovědi: 0
BMW525tds
Ja nemyslel přerušovat kabel od řídícího vstřiku.Mně šlo o to,že i když přerušim kabel od snímače otáček,může motor třeba běžet v nouzovém režimu,nebotˇjeho signál nahradí či supluje řídící vstřik sloužící pro regulaci předvstřiku.Ale nevím to přesně a nechci příliš experimentovat.
Přerušení snímače otáček se Ti sice bude zapisovat jako sporadická chyba, to ale ničemu nevadí. Tady ta řídící jednotka je poměrně hloupá, dá se z ní málo vyčíst. U dokonalejších řídících jednotek se jako sporadická chyba zapíše např i špatné domáčknutí ovladače blinkrů a pod. Ke všemu se Ti to zapíše pouze tehdy když to budeš startovat přerušený, tzn. když na to zapomeneš a nachytáš sám sebe. Oranžová kontrolka vstřiku signalizuje závadu ve střikování.
Já bych na svojem autě rozhodně žádnej snímač nepřerušoval.To bych radši vymyslel těch chujovin víc.Třeba napájení do jednotky,ovládání startéru.Jestli se nepletu tak má tohle auto podávací čerpadlo,což je taky další varianta.Jestli se pletu,tak se omlouvám.Těch možností je docela dost.Nebo vrazit na přívod paliva ventil.Moc daleko by to nedojelo,a odstavenýho auta u silnice si kde kdo všimne.Hlavně státní orgáni.Snad