Stránka 1 z 1

vymena turba

Napsal: 17 pro 2007, 12:59
od Axwell
co si mislete o vymene turba na aute Alfa 156 1,9jtd vymenit z Alfy 156 2,4jtd ma to niekto s tym skusenosti???

Napsal: 17 pro 2007, 13:14
od wr8
podivej se co tam ams za turbo a jakou znacku a co nejvic ze stitku precti,neco malo sem slysel o tom ze 2,4jtd turba jsou trosku poruchovy

Napsal: 17 pro 2007, 20:38
od pajda
A čeho tím chceš docílit?Když zvedneš plnící tlak,tak to jednotka nepobere.A to je špatně (rofl)

Napsal: 17 pro 2007, 20:56
od Axwell
no len na tom este len rozmislam ze dobre by bolo vymenit seriove turbo za nejake vačšie.myslim tim nejaky narast vykonu.Co my poradite vymenit na aute pre viacej konikov okrem chipu lebo to uz mam.

Napsal: 17 pro 2007, 23:41
od pajda
Tubodmychadlo,který tenhle motor má,je dobrý pro jeho správnou funkci.Když ho vyměníš za větší,tak bude konstruovaný na větší objem plynů.Tím dosáhneš toho,že motor bude mít delší odezvu na sešlápnutí pedálu akcelerace(tzv. turboefekt nebo turbodíra).Takže krouťák nebude mít nástup už v 1800ot./min ale třeba o 1000ot./min výš.A to je špatný,protože u diesla je výhodný podchytit nejvšší výkon a točivej moment v co nejnižších otáčkách.Používaji se taky tzv.hybridní turba,který maji poháněcí rotor menší(třeba jako originál) a komresor je větší,takže je schopnej vytvořit větší tlak při vyšším průtoku.Nejlepší bude nechat tam to původní,a upravit to softem k větší dokonalosti.Většina ůpravců ti stejně přehraje soft na univerzální verzi,protože kdybys měl ladit soft přímo na konkrétní kus,tak to nejspíš nezaplatíš.Tahle kára má starší systém,kterej neni tak složitej takže by s tim neměli bejt takový potíže.Myslím že když kontaktuješ třeba Bit Power(nechci dělat reklamu,jen mě tak napadl)tak by ti mohli vyhovět.Vyděl jsem jejich práci v několika verzích na motoru 2,4JTD.Je to spíš o zvýšení točivýho momentu než výkonu.Auto je pak schponý hrabat třeba na 3st.Ale všechno musíš zaplatit. (noteeth)

Napsal: 17 pro 2007, 23:46
od pajda
Jen pro upřesnění - nechci tím říct že originál software řídící jednotky je na nic.Je to kompromis životnosti x výkonu x emisí x spotřeby ... .Je odzkoušený a funguje nejlépe.Záleží jen na tom,jak ho kdo umí doku...t. (noteeth)

Napsal: 21 pro 2007, 22:56
od TDI tech
Kamarat len co prekrocis max. plniaci tlak, tak okamzite prepne riadiaca jednotka motor do nudzoveho rezimu.
Radsej do motora nesprtaj. A ak, tak uz poriadne, vacsie turbo, intercooler, vstreky, software, spojku, brzdy nech to ma vyznam.