neda sa mi spojit s riadiacou jednotkou FABIA 1,4 MPI

VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

neda sa mi spojit s riadiacou jednotkou FABIA 1,4 MPI

Příspěvek od travel242fx »

TAk mam tu problem na kamosovej fabii nemozem sa nalogovat pomocou VAGU do ziadnej riadiacej jednotky jedna sa o FABIU 1,4MPi r.v.2002
mal to burane ale v servise sa mu normalne do toho pocitacom nalogovali. neviete kde moze byt problem uz sme aj baterku odpajali a nic :( mohlo by to byt v zapojeni? lebo nic ma nenepada pripadne nema niekto schemu ako maju byt zapojene tie piny na diagnostickej zasuvke
diky
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
mira
Přispěvovatel
Příspěvky: 220
Registrován: 24 led 2006, 06:34
Odpovědi: 0

Příspěvek od mira »

jakej mas kabel?
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

mira píše:jakej mas kabel?
neviem co je to za kabel iba ten zakladny na VAG ...ale vsetko ostatne na ten kabel ide VW ,skusal som aj skodu fabia r.v.2004 1,2HTP a v pohode to islo takze neviem kde je problem :(
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
travel242fx
Přispěvovatel
Příspěvky: 771
Registrován: 23 led 2006, 16:28
Odpovědi: 0
Bydliště: Bratislava

Příspěvek od travel242fx »

nemate niekto schemu zapojenia tej diagnotickej zasuvky,ktore piny maju byt pripojeny na ktorych cislach pripadne aj farebne oznacenie .diky
Renault KANGOO 1,5dci, 78kW , r.v.2010: najeto 388000km - OFF
Skoda octavia combi 1,6 Tdi 85kW , r.v.2017 najeto 170000km - ON
Uživatelský avatar
Karl
Aktivista
Příspěvky: 1228
Registrován: 23 led 2006, 16:56
Odpovědi: 0
Bydliště: Trenčín

Příspěvek od Karl »

Skúšal si meniť Baud na 9600?
Ešte, že existujú benzíny ináč by boli mechanici bez roboty :) preto mám 911 Turbo :) :DD
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

niekdey to robi aj autoradio ake je tam namontovane ?
Uživatelský avatar
chiptuning
Aktivista
Příspěvky: 2519
Registrován: 23 led 2006, 19:59
Odpovědi: 0
Bydliště: plzen
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od chiptuning »

me se jednou stalo , ze to delala primo jednotka -dala se jina uz to slo
q
Sběrač informací
Příspěvky: 49
Registrován: 22 úno 2006, 08:45
Odpovědi: 0

Příspěvek od q »

chiptuning píše:me se jednou stalo , ze to delala primo jednotka -dala se jina uz to slo
hej, su jednotky bez komunikacie, nevie to niekto vyliecit ?
Uživatelský avatar
HanZ
Aktivista
Příspěvky: 1861
Registrován: 23 led 2006, 14:32
Odpovědi: 0

Příspěvek od HanZ »

Jo, léčit se to dá. Už jsem jich tu pár měl. Některé jdou opravit, některé ne. Závada je bohužel vždy někde jinde (DPS). Pokud by měl někdo zájem, můžem se domluvit...
tacho
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 18 kvě 2006, 23:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tacho »

A nemuze byt problem v tom, ze je nekde prerusena komunikacni linka vedouci do konektoru? Kdyz to nefunguje s zadnou jednotkou? Nebo poskozeny konektor?
tacho
Přispěvovatel
Příspěvky: 91
Registrován: 18 kvě 2006, 23:59
Odpovědi: 0

Příspěvek od tacho »

Jo, jeste ten pinout konektoru:

Zapojení:
2 J1850 PWM Bus + nebo J1850 VPW Bus
4 kostra vozidla
5 komunikační kostra
6 CAN-Bus High (J2284)
7 komunikační linka K-line (ISO 9141-2)
10 J1850 PWM Bus -
14 CAN-Bus Low (J2284)
15 inicializační linka L-line nebo 2. K-line (ISO 9141-2)
16 palubní napětí +12V

U VW koncernu jsou zapojený jenom zem, napajeni, K a L linky, popr. CAN, kdyz ho to auto umi. Ostatni piny se pouzivaji v jinych OBD standardech (treba US auta apod.)

stáhnul jsem to z www.motordiag.cz, maj tam nejaky povidani o zakladech diagnostiky a obrazky. Dalsi schema maj treba kluci z www.ID2.cz.
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

kevino píše:niekdey to robi aj autoradio ake je tam namontovane ?
Resim ted podobny problem u svyho auta... Staci to radio odpojit nebo se musi zasahnout do ISO konektoru? Mam problem, ze kdyz diagnostikuju motor, tak OK, dokud nenahodim motor :?
Uživatelský avatar
origoš
Aktivista
Příspěvky: 4149
Registrován: 23 led 2006, 14:21
Odpovědi: 0
Bydliště: Kladno
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od origoš »

Stačí odpojit rádio.
Benzín patří do letlampy a taky do resistinu

www.mosaznevyrobky.cz
kevino
Aktivista
Příspěvky: 4674
Registrován: 23 led 2006, 21:03
Odpovědi: 0

Příspěvek od kevino »

ak je tam priprava na origo radio alebo tam bolo origo radio je tam vyvedeny k line a aj signal rychlosti. niektore radio (Philips, Blaupunkt) pustaju na k line nesmysli a potom blbne komunikacia, preto ked nieco take zisitim odpajam z ISo konektora auta sivo-biely kablik. dokonca sa mi stalo ze mi s autom nechcel komunikovat ani origo VAG 1552 (LOL)
a ten nie je az taky nachylny na komunikaciu ako nase kable poniektore teda. ale samozrejme to nemusi byt tvoj problem

adios
thomasino
Přispěvovatel
Příspěvky: 80
Registrován: 06 úno 2006, 21:57
Odpovědi: 0

Příspěvek od thomasino »

Zkusil jsem ho odpojit a porad nic :( Aaaach joooo. Tak to vypada na nejakej problem s ECU-nou :(
Odpovědět

Zpět na „Diagnostika - software/hardware VW group (vag-com, supervag, ...)“