Stránka 1 z 2

regulace plnícího tlaku

Napsal: 18 pro 2007, 22:38
od pter
nevíte někdo kde bych sehnal néjaký regulačni ventil na turbo,potřeboval bych odpustit tlak ze sacího potrubí,mám turbo 96 kw a nemůžu ho regulovat,protože mam řj sdi

Napsal: 18 pro 2007, 22:41
od BH motor
prerob rj na iny soft. A ak mas len turbo na sdi tak ani nic nerob, lebo motor klakne skor ako to urobis :?

Napsal: 18 pro 2007, 22:49
od pter
mám to na motoru sdi,vstřiky 2.5tdi,ic sharan a octavia tdi,daval jsem to tam v roce 2001 když to mělo 1500km ted to ma 140000 a zatim drzi,jen to turbo už mam třeti praská mi hřídelka je tam moc tlaku

Napsal: 18 pro 2007, 22:53
od Fantik
Tak nech předělat plechovku na přetlak. :D

Napsal: 18 pro 2007, 22:57
od pter
to fantik můžeš nějak detailně?

Napsal: 18 pro 2007, 23:02
od pter
myslel jsem,že nejjednodušší by bylo dát na tu tlakovou část saciho potrubí ventil kde bych nastavil 1.4baru a měl bych klid

Napsal: 18 pro 2007, 23:02
od Fantik
Pokud by sis ji nechal předělat na přetlak (orig. je na podtlak) tak s rostoucím tlakem ti přivírá lopatky a drží nastavený tlak, jezděj na tom všechny MTDI

Napsal: 18 pro 2007, 23:08
od pter
a víš jak to udělat nebo kdo to dělá?a jak se nastavuje ten tlak který chceš? dík

Napsal: 18 pro 2007, 23:22
od Fantik
pter píše:a víš jak to udělat nebo kdo to dělá?a jak se nastavuje ten tlak který chceš? dík
Tlak se nastavuje předpětím tyčky, mě to dělal Holz TDI, dělá to i Andre a možná i někdo jinej tady z fora, je tu spousta šikovnejch lidí. :D

Napsal: 18 pro 2007, 23:28
od pter
moc dík za radu a kontakt na Holze víš?

Napsal: 18 pro 2007, 23:32
od Fantik
pter píše:moc dík za radu a kontakt na Holze víš?
Vim ale bez jeho svolení nedám.

Napsal: 18 pro 2007, 23:58
od Slavkov
pter píše:moc dík za radu a kontakt na Holze víš?
pošli mu SZ (noteeth)

Napsal: 19 pro 2007, 00:28
od pter
a já se zeptám ještě jednou myslíte,že s tím r.v. je to blbost?zkoušel to někdo?

Napsal: 19 pro 2007, 07:47
od go.vojta
hele a jak to jede?? vždyt ta jednotka sdi nepřídá naftu když to začne plnit a to musí dost omezit výkon.. jinak to předělaj na tu tlakovou regulaci jak ti tady radí..

Napsal: 19 pro 2007, 08:28
od reesha
V polu (fotky) jsme použili také SDI řídící jednotku.

Palivo dává řídící jednotka podle tlaku turba ;) a řídí též regulaci turba. To je nejvhodnější způsob.

A nebo druhá možnost, jak již naznačil Fantík.