Stránka 1 z 7

Octavia TDi 66kW Zdechla a nejde nahodit

Napsal: 22 pro 2007, 12:56
od Speeder
Zdravím, prosil bych o radu. Dojížděl jsem na křižovatku, vyřadil jsem, motor zhasnul a už jsem ho nenatočil. Točí, ale nanatočí. Klíč používám stejnej jako vždy. Nemá s tím někdo zkušenost? Nějaké tipy, co by to mohlo být. Ještě můžu zkusit odpojit a zapojit AKU, ale víc mě nenapadá. Pak budu bez počítače v koncích. Díky za každou radu.

Napsal: 22 pro 2007, 13:09
od Slavkov
Máš naftu?... nezamrzla?
Jde alespoň nějaký dým z výfuku?

Napsal: 22 pro 2007, 13:14
od Speeder
Nafta tam je, nemohla zamrznout. To bych to nenahodil ani když jsem k tomu přišel. Z vejfuku nevim co jde. Prostě to točí a nenahodí. kontrolka imobilizéru normálně zhasla. Nevím čim by to mohlo bejt.

Napsal: 22 pro 2007, 13:24
od váha
a vag?

Napsal: 22 pro 2007, 13:27
od Speeder
Kde bych vzal VAG? Stojí mi to ve městě, stalo se mi to před chvilkou.

Napsal: 22 pro 2007, 13:37
od Slavkov
Nooo já jsem například také nastartoval, "vytáhnul" filtr a čerpadlo a skončil (wallbash) zamrznul "bordel" v nádrži - "sádlo" ... jak dlouho to jelo?... mrkni na tu průhlednou hadičku k čerpadlu... třeba je to opravdu taková "suchá triviálka", než hledat zakopanýho psa...

Napsal: 22 pro 2007, 14:59
od Speeder
V hadičce jde normální nafta, ale zjistil jsem, že tam jdou bublinky. Mám podezření, že si to někde přisává vzduch. Ale zase je mi divný, že to ani neslíbilo. Ujel jsem asi kilometr po nastartování. Ale jak říkám, zamrzlý to neni. To člověka nasere když si koupí v bazaru auto, ujede s nim 10km a ono přestane ject. A eště teď před svátkama.

EDIT: Závada v ŘJ to asi nebude, žádná kontrolka na přístrojovce nesvítí. Prostě to vypadá na to přisávání. Když startuju, jdou hadičkou bublinky, když přestanu, bublinky jdou zase zpátky.

Napsal: 22 pro 2007, 15:44
od passat4*4
na 99%zamrzla nafta,hod tam trochu benzinu a zimni nafty a bude to ok

Napsal: 22 pro 2007, 16:07
od Speeder
Nezamrzla. Je vidět, že v hadičce normálně běží nafta, akorát s bublinkama. Přece nezamrzne nafta při -5°C když je tam tankovaná od stojanu, takže je zimní na 100%. Spíš bych jí zkusil odpojit od filtru a tu sací hadičku bych potopil do flašky s naftou. Aspoň bych zjistil, kde si to ten vzduch přisává.

Napsal: 22 pro 2007, 19:37
od autokutil
Zkusil si vyměnit relé 109.

Napsal: 22 pro 2007, 19:49
od Speeder
Nezkusil. Kde ho najdu a k čemu slouží?

EDIT: Není to relé ovládající uzavírací ventil přívodu paliva N109?

EDIT: Co jsem vyčetl tak snad tento ventil není ovládán relátkem.

Napsal: 22 pro 2007, 20:02
od smrcke
Mrkni jestli nemaš zavřenou klapku,jestli nezustala vyset!

Napsal: 22 pro 2007, 20:06
od autokutil
Relé je na nosiči za spínačem světel. Je to relé pro řj motoru.

Napsal: 22 pro 2007, 23:39
od oktáf
něco podobnýho mi udělalo taky relé 109. Stačí ho pořádně proletovat a hotovo.

Napsal: 23 pro 2007, 08:26
od váha
pokud by mu nešlo relé 109 tka by se nerosvítila kontrolka žhavení ne? (hm)
Jak jednoduché vzit VAg dojed na místo a juknou jestli neřekne kde je chyba