Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí

Příspěvek od miras82 »

Čau,

objevil se mi takovej menší problém. Při delší jízdě mi začne motor cca od 2500ot/min až do max. otáček škubat. Při popojíždění po městě jsem si toho nevšimnul, jde to znát třeba při jizdě po dálnici atd. Možná to dělá i studené, ale já to tolik netočím. :) Začínám to pociťovat od třetího převodového stupně. Paměť závad je prázdná. Na jaře to přestalo a se zimou to zase přišlo. Nevíte někdo co s tím?

Koukal jsem podle DP do bloku hodnot a jediné na co jsem přišel bylo to, že v zobrazované skupině 000, čtvrtá hodnota zprava byla mimo normu. Má tam být 36 až 87 což je 75 až 110 stupňů celsia. A já tam měl 96 a na teploměru cca 77 stupňů. Nemohlo by být špatné čidlo teploty chladící kapaliny?
Jo a taky to ukazuje rozdílnou teplotu na budíku než co přečtu z VAGa. Budík cca 90 a VAG max. 81.6 Při plné záteži a po ubrání to padá na 78 a budík 90.
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

co naftový filtr? měnils? ta teplota je OK, za ten rozdíl může software v budíkách, ukazuje 90 při teplotě motoru v rozmezí cca 75-105 C (nevim přesně)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

MirekX píše:co naftový filtr? měnils? ta teplota je OK, za ten rozdíl může software v budíkách, ukazuje 90 při teplotě motoru v rozmezí cca 75-105 C (nevim přesně)
Měnil, tak před třema rokama :) Myslíš, že by to mohl dělat on? To by dělalo pořád ne?
Koukal jsi na log?
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Jo a taky nedostanu teplotu přes 81.7 a to tomu šlapu. Když mu povolím, jde to dolů tak na 78.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

mě tohle přesně dělal palivovej filtr. čím víc přidáš, tím víc škube. po rovince stálou rychlostí to nedělá. Na log jsem nekoukal.
Kolik na tom filtru máš najeto??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

cca 25tis.km.
dělá to po delší jízdě cca 20 až 30 km od cca 2800ot./min. A připadá mi, že to s jarem zkončilo a se zimou začalo.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

paliváčem nic nepokazíš, ale zkus ho odkalit, jestli tam není voda :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

O.K.
Chtěl jsem měnit čidlo teploty nebo termostat. Nikdo nic jiného neporadil, tak vyměním ten paliváč.
Díky.
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4710
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

teplota je vpořádku, teď v zimě. Pokud se drží kolem 80, tak je to OK. Je normální, že z kopce klidně klesne i pod 70, když topíš a klesáš dlouho bez plynu, tak se motor ochladí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série (noteeth)
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Naftový filtr vyměněn a škubnutí se stále objevuje. (wallbash)
Pro upřesnění:
- škubnutí se projeví po ujetí 15 až 25km při akceleraci v 3000ot./min. a třeba až u čtvrté akceleraci zasebou.
Jirka Kužel
Přispěvovatel
Příspěvky: 928
Registrován: 14 úno 2006, 21:01
Bydliště: Jičín CITY

Příspěvek od Jirka Kužel »

může zlobit načlé špatne el. vedení ke vstřikům v hlave... dost to taky zlobí
VW SHARAN
Fabie 1.4 TDI mvolesko soft
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Jirka Kužel píše:může zlobit načlé špatne el. vedení ke vstřikům v hlave... dost to taky zlobí
To jo, ale to by bylo v paměti závad, ne?
Uživatelský avatar
Fantik
Aktivista
Příspěvky: 5948
Registrován: 23 led 2006, 12:03
Bydliště: Liberecko

Příspěvek od Fantik »

Podle logu vypadá že ti vázne regulace na turbu, zkoušel si zaslepit EGR jestli to nepomůže?
miras82
Přispěvovatel
Příspěvky: 357
Registrován: 30 led 2007, 10:12

Příspěvek od miras82 »

Fantik píše:Podle logu vypadá že ti vázne regulace na turbu, zkoušel si zaslepit EGR jestli to nepomůže?
Myslíš odpojit a zaslepit podtlakovou hadičku?
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“