Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Octavia 1.9TDI P.D. 74kW škubání po zahřátí
Čau,
objevil se mi takovej menší problém. Při delší jízdě mi začne motor cca od 2500ot/min až do max. otáček škubat. Při popojíždění po městě jsem si toho nevšimnul, jde to znát třeba při jizdě po dálnici atd. Možná to dělá i studené, ale já to tolik netočím. Začínám to pociťovat od třetího převodového stupně. Paměť závad je prázdná. Na jaře to přestalo a se zimou to zase přišlo. Nevíte někdo co s tím?
Koukal jsem podle DP do bloku hodnot a jediné na co jsem přišel bylo to, že v zobrazované skupině 000, čtvrtá hodnota zprava byla mimo normu. Má tam být 36 až 87 což je 75 až 110 stupňů celsia. A já tam měl 96 a na teploměru cca 77 stupňů. Nemohlo by být špatné čidlo teploty chladící kapaliny?
Jo a taky to ukazuje rozdílnou teplotu na budíku než co přečtu z VAGa. Budík cca 90 a VAG max. 81.6 Při plné záteži a po ubrání to padá na 78 a budík 90.
objevil se mi takovej menší problém. Při delší jízdě mi začne motor cca od 2500ot/min až do max. otáček škubat. Při popojíždění po městě jsem si toho nevšimnul, jde to znát třeba při jizdě po dálnici atd. Možná to dělá i studené, ale já to tolik netočím. Začínám to pociťovat od třetího převodového stupně. Paměť závad je prázdná. Na jaře to přestalo a se zimou to zase přišlo. Nevíte někdo co s tím?
Koukal jsem podle DP do bloku hodnot a jediné na co jsem přišel bylo to, že v zobrazované skupině 000, čtvrtá hodnota zprava byla mimo normu. Má tam být 36 až 87 což je 75 až 110 stupňů celsia. A já tam měl 96 a na teploměru cca 77 stupňů. Nemohlo by být špatné čidlo teploty chladící kapaliny?
Jo a taky to ukazuje rozdílnou teplotu na budíku než co přečtu z VAGa. Budík cca 90 a VAG max. 81.6 Při plné záteži a po ubrání to padá na 78 a budík 90.
co naftový filtr? měnils? ta teplota je OK, za ten rozdíl může software v budíkách, ukazuje 90 při teplotě motoru v rozmezí cca 75-105 C (nevim přesně)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
mě tohle přesně dělal palivovej filtr. čím víc přidáš, tím víc škube. po rovince stálou rychlostí to nedělá. Na log jsem nekoukal.
Kolik na tom filtru máš najeto??
Kolik na tom filtru máš najeto??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
paliváčem nic nepokazíš, ale zkus ho odkalit, jestli tam není voda
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
teplota je vpořádku, teď v zimě. Pokud se drží kolem 80, tak je to OK. Je normální, že z kopce klidně klesne i pod 70, když topíš a klesáš dlouho bez plynu, tak se motor ochladí
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm, OIII 2,0TDI 150PS - 182 PS a 417Nm vše od Dieselpoweru. KTM SMT 990 115PS www.zvsagro.cz E-Golf 100kW zatím série
-
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 928
- Registrován: 14 úno 2006, 21:01
- Bydliště: Jičín CITY