Sedy dym za studena

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Odpovědět
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Sedy dym za studena

Příspěvek od alfik »

Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
tafna
Přispěvovatel
Příspěvky: 50
Registrován: 08 úno 2006, 22:18
Odpovědi: 0

Příspěvek od tafna »

A co stav trysek a tlaky válců
alino2
Přispěvovatel
Příspěvky: 64
Registrován: 19 lis 2007, 18:10
Odpovědi: 0
Bydliště: M.Kameň SR

Re: Sedy dym za studena

Příspěvek od alino2 »

alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Re: Sedy dym za studena

Příspěvek od alfik »

alino2 píše:
alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? (wallbash) (wallbash) Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.
Kde je to cidlo?A nevyhodi to potom nejaku chýbu v RJ?A ta doba zhavenia sa da nejako nastavit? :?
Naposledy upravil(a) alfik dne 07 led 2008, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od AGR »

cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

jinak chybu Ti to samozřejmě hodí, nicméně se po deseti startech (tuším) s připojeným čidlem sama vymaže :)
GIV Variant TDi ???kW
alfik
Aktivista
Příspěvky: 1842
Registrován: 05 led 2008, 14:08
Odpovědi: 0
Bydliště: Vsetin-Cz

Příspěvek od alfik »

AGR píše:cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?
Voda sa nestraca.Pozrem zhavice a potom sa ozvem.Daju sa tie zhavice nejako promerit?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
Slavkov
Aktivista
Příspěvky: 4580
Registrován: 09 lis 2007, 15:48
Odpovědi: 0
Bydliště: Slavkov u Brna

Příspěvek od Slavkov »

Ampérmetrem, každý by měl brát cca 16-20A, jinak nejlépe ven a přímo na baterku.
GIV Variant TDi ???kW
AGR
Sběrač informací
Příspěvky: 25
Registrován: 11 led 2007, 11:22
Odpovědi: 0

Příspěvek od AGR »

Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“