Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.
alfik píše:Zdar chlapi.Mam Golfa 1.9 TDi 81kw.Ked je rano studeny tak dost dymi na sedo,ked sa zohreje tak nic.Mate niekto podobnu skusenost? Diagnostika OK,cerpadlo po repasse,preinstalovany software.
Podľa mňa žhaviče alebo doba ich zopnutia je krátka. Odpoj čidlo teploty chlad. kvapaliny pri studenom motore a skús naštartovať.
Kde je to cidlo?A nevyhodi to potom nejaku chýbu v RJ?A ta doba zhavenia sa da nejako nastavit?
Naposledy upravil(a) alfik dne 07 led 2008, 16:39, celkem upraveno 1 x.
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU
cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?
AGR píše:cidlo teploty motoru je za 3 zhavkama do vody. Konektor vytahnes ve smeru osy vozidla smerem ke kabine. RJ pak bere nahradni teplotu a bude zhavit jako by to bylo studený v tvem pripade bych se, ale spise zameril na vstrikovace a pripadne zkontroloval stav zhavicek. Voda se ti neztrácí?
Voda sa nestraca.Pozrem zhavice a potom sa ozvem.Daju sa tie zhavice nejako promerit?
Alfa 156 2.4 JTD 100kw + Sarkan Chip+EGR Off+Katik na majzel - EX
Passat Variant 1.8T APU