SDI studené cuká

Jakékoliv dotazy týkající se problémů, údržby vozů koncernu VW. Týká se jen VW/Audi/Škoda/Seat

Moderátoři: šulda, Moderátoři

Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

SDI studené cuká

Příspěvek od MirekX »

Ahoj
Prosím o radu. kamarád koupil Fabii 1,9 SDI rok 2002, motor ASY. Najeto podle tch 13O tis?? (asi víc)
Má následující problém. Studený to krásně chytne na otočení, ale po rozjezdu to začne dost cukat, jak by to šlo na 1-2 válce. To vše jen do cca 1100 ot. Jak se ty otáčky překonají, tak už to jede úplně normálně a jak se to ohřeje (teď tak 5km) tak už je to taky dobrý. Prostě cuká (ale hrozně) jen studený a jen do 1100 ot. (ale volnoběh OK) Žádnej kouř není vidět, VAG nic, jen tam byla chyba nevěrohodný signál altiku DF, tak smazáno. Co vy na to? Díky :)
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

jsem si myslel, že studený cukají jenom benzíny. A ono i SDIčko :o
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
Uživatelský avatar
Huml
Aktivista
Příspěvky: 11068
Registrován: 23 led 2006, 20:01
Odpovědi: 0
Bydliště: Brno

Příspěvek od Huml »

člověče tak to seš asi třetí kdo má tento problém během dvou dnů( i ty otáčky, na chlup stejně všichni uvádí 1100ot.), jestli to nebude nějaká vlastnost těch SDI, říkal jsem si měřící vstřik, ale hned 3 najednou asi ne, spíš jestli neblbne klapka, EGR to pravděpodobně nebude, jeden říkal, že ho tam vůbec nemá(odpojenej)
Uživatelský avatar
MirekX
Aktivista
Příspěvky: 4716
Registrován: 24 led 2006, 18:27
Odpovědi: 0
Bydliště: Týniště nad Orlicí

Příspěvek od MirekX »

a dá se ta klapka nějak vyzkoušet? třeba by mohla být jen zasekaná (ale EGR je z druhé strany , tuším) ale při zapnutí klíčku z tý klapky jde bzučení, to jsme si všimli.... Co kdyby se odpojila??
Sharan 1,9 PD 115PS AUY- 225 PS a 500Nm turbo GTD1752VRL vodou chlazené ,Sharan 2,0 CFFB 140PS turbo GTD1752VRK-REA, - 226PS a 465Nm vše od Dieselpoweru. :) KTM SMT 990, KTM SMT 890 www.zvsagro.cz E-Golf 100kW, Enyaq RS (noteeth)
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 13 dub 2011, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pfujara »

Už to někdo vyřešil? Mám najeto 160.tis. a stejný problém. Zkoušel jsem test teploty paliva a nejsem z toho moudrej podle mě je test neuspěšný. Mrkněte na přílohu. Díky za radu. Obrázek
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Uživatelský avatar
Tomas.cz
Aktivista
Příspěvky: 14471
Registrován: 06 dub 2006, 13:37
Odpovědi: 0
Bydliště: Praha

Příspěvek od Tomas.cz »

Když vytáhneš ten konektor z klapky tak pokud není nějak mechanicky zaseklá tak se otevře na maximum a do paměti závad se uloží chyba.
Motor má o něco "hrubší" zvuk potom.

Tady vlastně když zaslepíš egr tak jednotka to nijak nepozná, třeba u SDi PD je už v sání za klapkou snímač tlaku a teploty tak to jednotka zjistí hned.
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Filtrem úpaliva to asi nebude,že?Co tak ráno nastartovat a hned sledovat teplotu vody Vagem.Jedno se mi stalo,bylo ráno okolo 5 stupňů,měřil jsem čidlo.Po nastartování ukazovalo ok,jak se postupně zahřívalo tak při cca 15 stupńích najednou hodilo nesmyslnou hodnotu a po chvíli zas ok-okolo 25 stupňů a pak už šlo dobře.
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 13 dub 2011, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pfujara »

Palivový filtr a aditiva bylo první co jsem udělal. Dělá to ihned po nastartování dokud se motor neohřeje. Jedno jestli na volnoběh nebo za jízdy. Nad 2tis. otáček jde OK. Zkoušel jsem akční členy a vše se zdá OK jenom je předvtřik pod čárama a kontrola čidla teploty paliva v čerpadlu je jak vidíte v předchozím příspěvku. Dle Visu v základním nastavení skupina 7 ale tam mě to hodí chybu! Nerad bych zbytečně měnil čidlo. Kde ještě tuto teplotu mohu zjistit? Díky za radu.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

nastav si predvstrek,na studeno to má málo nafty..nedymí to na bielo keď tomu stupíš plný?
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
roman11ééé
Sběrač informací
Příspěvky: 46
Registrován: 06 lis 2011, 18:31
Odpovědi: 0
Bydliště: Opava

Příspěvek od roman11ééé »

mi to taky dělalo,ale vyměnil jsem vzduchovy filtr za oreginal a přestalo to předtim tam byl nějaky ten činsky vika nebo kika nevim jak se tomu nadava....
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 13 dub 2011, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pfujara »

Motor se začal hádat postupně, nejdřív tak jednou za týden a teď už to dělá furt jako by u benzínu blbla svíčka. Chytá bez problému, po zahřátí běží jak víno tak mám podezření na to čidlo teploty paliva, jde nějak zkontrolovat abych věděl že ukazuje tak jak má? Chyby v řídící jednotce žádné nebyli. Nastavím předvstřik ale moc tomu nedávám, filtr zkusím vyměnit. Díky za zkušenosti.
Naposledy upravil(a) pfujara dne 26 zář 2012, 18:34, celkem upraveno 1 x.
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
cosby
Aktivista
Příspěvky: 3882
Registrován: 23 led 2006, 16:01
Odpovědi: 0

Příspěvek od cosby »

Musíš ty čidla měřit od studeného startu po zahřátí a nesmí během zahřívání vyhodit nějaký nesmysl.
pfujara
Sběrač informací
Příspěvky: 45
Registrován: 13 dub 2011, 22:26
Odpovědi: 0

Příspěvek od pfujara »

Chápu ale mě to dle Visu hodí chybu hned a je potřeba kontrolovat čerpadlo. Potřeboval bych vědět kde najdu tuto teplotu paliva v bloku měřených.

Zjistil jsem že kontrola snímače šoupátka a nastavače množství paliva mě též hodí chybu viz. obrázek:
Obrázek

Studený motor:

Obrázek

Teplý motor:

Obrázek[/img]
Ford S-max 1.8 TDCi 92kw, r.v 2008, Ford Transit 2.2 r.v 2012
Uživatelský avatar
sedan
Přispěvovatel
Příspěvky: 155
Registrován: 06 pro 2011, 18:24
Odpovědi: 0

Příspěvek od sedan »

Tak já jsem další s tímto problémem (noteeth) , zkoušel jsem plno věcí které my byli doporučeny (egr zaslepený, klapka odpojená, předvstřik seřízen) , ale pořád stejný. Někde jsem vyčetl že někdo "čistil vstřiky" tím způsobem že do nádrže (při rezervě) nalil 1L VIFu ujel cca 20km a auto odstavil přes noc. Poté jel auto projet a měl kladný výsledek (nevim jaký měl problém a čeho se to týkalo). Tak jsem zkusil to samý 8) , no a výsledek byl takový že se to po dvou ranních startech neprojevilo. Ale po donatankování a přidání VIFu a ujetí cca 300km se to zase začíná projevovat. Možná to byl jen pouhý PLACEBO EFEKT (LOL) ale zkušenost je taková. Spíš mě zajímá čím to teda může být :D ????
F1 1.9Sdi r.v.02 405000km, spolehlivý pracant
UchoTD
Aktivista
Příspěvky: 3364
Registrován: 25 črc 2011, 23:22
Odpovědi: 0
Bydliště: B.Bystrica
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od UchoTD »

skús vyčistit vstreky tak ako to radia ľudom s PD-čkami VIFOM z fľašky.
Mitsubishi Lancer EVO VIII 366kw 670NM
Mitsubishi Lancer EVO IV 242kw
Mitsubishi Outlander 2.2DID
Mitsubishi SpaceStar 1.3MPI
VW T5 lift T6 140kw
Škoda Superb 2.0TDI 4x4
Odpovědět

Zpět na „Údržba/problémy VW group (DIESEL)“