Výměna oleje v převodovce ano/ne?
Moderátoři: šulda, Moderátoři
moj nazor : specifikacia vyrobcu je jediny primarny parameter. Vyrobca hadam najlepsie vie (a ma otestovane milionmi kilometrov pred zahajenim seriovej vyroby) co do prevodovky patri a co jej robi dobre.
Moj nazor cislo 2 : hypoidne prevodovky mozu vyzadovat a vacsinou vyzaduju ine oleje ako klasicke "priamozubove".
Moj nazor cislo 2 : hypoidne prevodovky mozu vyzadovat a vacsinou vyzaduju ine oleje ako klasicke "priamozubove".
Je to ono? Na klube som pisal jednemu clenovi a zohna to za 40€/liter, podľa mňa je to presne to isté tu, on tvrdí, že to nieje originál...
Buď u autorizovaného prodejce nebo i v nějakém prověřeném obchodě na netu, třeba tady http://www.cc-autodily.cz/olej-prevodov ... 052+171+A2
- jirka cordoba GT TDi
- Přispěvovatel
- Příspěvky: 617
- Registrován: 16 úno 2006, 01:06
- Bydliště: Roky
Jasné ja myslím ten drahší, lenže pán, ktorému som písal sa vyhradil, že len on má originál (u VW). Ale zdalo sa mi to ako jasná blbosť.Witec píše:V tom odkazu máš na výběr ze dvou možností, dražší originál za 28,65e a za polovinu Febi, v případě 6ti kvaltu bych dal jedině ten dražší originál. Hodně lidí už experimentovalo a nedopadlo to dobře.
http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g ... 13762.htmlJelito píše:Chtěl bych se zeptat. Ten originální kupujete přímo u autorizovaného prodejce koncernu a nebo někde jinde?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
záleží jakej olej potřebuješGolf-GT píše:http://www.skoda-dily.cz/nahradni-dil/g ... 13762.htmlJelito píše:Chtěl bych se zeptat. Ten originální kupujete přímo u autorizovaného prodejce koncernu a nebo někde jinde?
GIII AHF VA, S764, chip, kat+egr off, jednohmota + HDS57, 280mm brembo max, zadek zatím bubny, podvozek Koni, 1Z 66KW?
zdravim chlapi, vie mi niekto poradit aky je presny postup vymeny prevodoveho oleja ? niektory tvrdia vypustit stary naliat novy az kym nebude vytekat zaskrutkovat a hotovo a iny zas vypustit naliat novy po vrch hrdla. zaskrutkovat nastartovat motor zaradit a nechat chvilku bezat vypnut motor odskrutkovat kontrolny srob a znova doliat povrch. ktory postup je spravny ? Dakujem