pafka píše: jinak miloši, ještě jsem snad neviděl převodovku bez výpustné zátky
Pokud se nebudeme bavit o koncernu, tak treba Opel nema vypustny zatky na prevodovce.
Moderátoři: šulda, Moderátoři
JimBoo píše:a ten olej co jsem koupil-bude pasovat nekomu? nenechám to doma válet ze...
Ja mam presne tento problem,za studena mi ide 2stupen horsie...pred zimou som dal v servise olej menit,radenie ide lepsie,ale na tu dvojku to nejaky vpliv nemalo.Skusim Castrol TAF-X..dufam ze to pomoze,ako pišešHuml píše: pokud už jde např. za studena hůř řadit, hlavně to bývá u dvojky, tak tento olej nepomůže, měl jsem podobnej problém, po výměně oleje za Castrol TAF-X, kterej normu VW splňuje, mi přišlo, že se řazení ještě zhoršilo, nakonec jsem zkusil olej co je určen pro 6° převodovky, je určen i pro 5°přev. pro 4x4, a bylo to poznat, tak jen aby ses nedivil, že to bude třeba horší
když se koukám do etky konkrténě na passata,tak 5 a 6kvalt maj stejný olej G 052 911 a náhrada je 75W-90...stejěn jako do zadního diferáku,v případě 4x4Huml píše:jen viskozita k určení potřebných kvalit oleje k použití nestačí, VW oleje by měly být plně syntetické, kdežto většina olejů náhradních výrobců jsou jen se syntetickými přísadami, tomu taky odpovídá rozdíl v ceně, rozhodně tady neprosazuju, aby se nutně kupovali oleje ve VW, každej ať si tam nalije co považuje za vhodný, ale jak jsem psal např. do 6°převodovek konkrétně žádná náhrada za origo olej neexistuje a osobně si myslím, že i když ten olej je o dost dražší, jsou ho tam 2-2,5l, a když pominu, že je to celoživotní náplň (8 let) tak kolikrát ho za život vyměníš, tak nějaká kačka navíc, myslím nikoho nezrujnuje, navíc když je to origo, nepředpokládají se nějaký možný problémy s výměnou související, např. horší řazení rychlostí a podobně, takže to udělám jednou a dost a ne nějaký sraní a vyměňování oleje pořád dokola, protože to není ono, navíc se pak může stát, že se vložené finance vyrovnají (origo vs. neorigo)