Startování
Moderátoři: šulda, Moderátoři
Startování
nazdar, sem tady novej a potřeboval bych poradit, koupil sem Golf III variant 1.9 D 47 Kw, r.v 95 a mám následující problém, při startu po zhasnutí kontrolky žhavení po pootočení klíčku, jako by se na cca.sekundu odpojila baterie, vynuluje se mi displej s hodinama, pak to nak cvakne a začne startovat...má nalítáno asi 200 tis. jsem po výměně rozvodového a všech ostatních řemenů, rozvodové kladky, oleje, filtrů, vstřiků, žhavičů, a naposled jsem nechal zrepasovat starter,(prej špatná volnoběžka) myslel jsem, že by to mohla být třeba pojistka žhavení, je to možné?? můzete mi poradit?? moc díky za každý názor..
Naposledy upravil(a) tomis.hb dne 18 led 2008, 10:40, celkem upraveno 3 x.
Re: Startování
a aj to nastartuje ? to vyzera ako slaba baterka ...tomis.hb píše:nazdar, sem tady novej a potřeboval bych poradit, koupil sem Golf III variant 1.9 D 47 Kw, r.v 95 a mám následující problém, při startu po zhasnutí kontrolky žhavení po pootočení klíčku, jako by se na cca.sekundu odpojila baterie, vynuluje se mi displej s hodinama, pak to nak cvakne a začne startovat...má nalítáno asi 200 tis. jsem po výměně rozvodového a všech ostatních řemenů, rozvodové kladky, oleje, filtrů, vstřiků, žhavičů, a naposled jsem nechal zrepasovat starter,(prej špatná volnoběžka) myslel jsem, že by to mohla být třeba pojistka žhavení, je to možné?? můzete mi poradit?? moc díky za každý názor..
Octavia Combi 90 -> 125k ALH, 2004
To opravdu vypada na spatnou baterku.Jestli je baterka nova tak se muze stat ze jeden clanek v baterce je ''skratovanej'' pozna se to tak kdyz meris kapacitu baterky tak jeden clanek bude mit nula procent kapacitu a ostatni 100.Jeste taka malisckost dobiji ti altik baterku???? Jinak jestli je opravdu dobra a altik dobiji tak tak musi byt nekde velky pokles napeti(velky prechodak) ze ti pohasnou kontrolky a ... Pak zkontroluj svorku na baterce a ocko na starteru.
Co nejde silou jde jeste vetsi silou




Jednoznačně něco špatného v elektrice
Zkus si půjčit od kámoše baterku a uvidíš, zda to je / není baterkou. Ten přechodový odpor je také možný (i na kostře). Mohl by být i problém na cívce startéru, ale to okolo baterky je pravděpodobnější (je určité procento vadných nových baterií)



GIV Variant TDi ???kW
Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:
Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000
Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000
Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:
Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000
Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše:Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:
Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000
Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
Tak potom mozes skusit zapnut elektriku (potom co si stal tie 2-3 dni), nechat to tak asi minutu, potom skusit nastartovat. Mohlo by to pomoct, a ak to lepsie nastartuje tak je to zrejme nafta.jogofogo píše:ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše:Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?jogofogo píše:Sorry ze sem leziem, no ja mam trochu iny problem so startovanim:
Auto Fabia - ATD 1,9 TDI PD rv. 2000
Pri prvom startovani po dlhosom case 2-3 dni mi auto naskoci akoby na 3 valce potom sa chyti aj stvrty. Auto je vo vykurovanej garazi (+15 st.). zhavice menene (preventivne) Po prvom starte uz je to OK az dovtedy kym dlhsie nestojim (cca 2 dni). Cim to moze byt? Zeby padala nafta?
To s tymi 3 valcami - akoze po nastartovani to nejaku dobu (aku?) ma zvuk ako na 3 valce a potom sa to znormalizuje?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998
Jak myslis "na elektriku" ?
doba asi tak 5 sek.
doba asi tak 5 sek.
wakko píše:Tak potom mozes skusit zapnut elektriku (potom co si stal tie 2-3 dni), nechat to tak asi minutu, potom skusit nastartovat. Mohlo by to pomoct, a ak to lepsie nastartuje tak je to zrejme nafta.jogofogo píše:ee ziadna priehladna hadica.
wakko píše: Podla toho co pises to vyzera na naftu. Ten motor nema nejaku priehladnu hadicku od filtra k cerpadlu, kde sa da pozriet ci je tam nafta?
To s tymi 3 valcami - akoze po nastartovani to nejaku dobu (aku?) ma zvuk ako na 3 valce a potom sa to znormalizuje?
No tak aby ozili budiky, a o.i. sa nastartovalo palivove cerpadlo.jogofogo píše:Jak myslis "na elektriku" ?
doba asi tak 5 sek.
Ale moze to byt aj nieco ine, to by chcelo aby sa vyjadril prof. Huml alebo niekto iny kto sa vyzna... Nemoze ten zvuk byt len nenaplnene hydrostely? Tie niekedy robia dost dobry rachot, ktory do 10s zmizne. Ked je auto dlho odstavene, olej stecie, stuhne, potom to cerpadlu chvilku trva kym ho pretlaci cez sustavu a vsetko poriadne naplni.
A ako je to s dymenim? Robi to extra smrad ked je to dlho odstavene, alebo normalny?
OOOO A6 2.5TDI, 110 kW, 1998