Stránka 1 z 1

Kolísanie napätia Fabia 1.9 TDI PD

Napsal: 25 led 2008, 08:37
od Rabaka
Poraďte mi prosím možnú príčinu kolísania napätia Škoda Fabia 1.9 TDI. Alternátor je v poriadku (bol na stolici), čidlo natočenia volantu je nové.

Skúste poradiť. Dík.

Napsal: 25 led 2008, 11:38
od tomikaaa
skus presnejsie napisat, ako sa to prejavuje ? preblikava Ti dobijanie ? ci si meral na baterke pri nastartovanom motore ? ci pristrojovka Ti blika ?

Napsal: 25 led 2008, 12:00
od Rabaka
Dobíjanie nepreblikáva, len celá elektrika požmurkáva svetlá, prístrojovka, atď. Vyskytol sa ešte jeden problém. Pri jemnom brzdení bez šmyku mi začne ABS kopať do pedála a o chvíľu sa na palubke rozsvieti ABS a ASR. Neviem či to náhodou nemá súvis súvis s tým kolísajúcim napätím. Raz som skúšal napátie na kontaktoch akumulátora pri naštartovanom motore a dávalo to 18 V to sa mi zdá dosť veľa.

Napsal: 25 led 2008, 12:11
od chiptuning
jestli ti to davalo 18v tak alternator byl tak leda na velke stolici/musi byt vadny regulator/ (noteeth)

Napsal: 25 led 2008, 12:14
od tomikaaa
mas dobre podotahovane kable na baterke ? pripadne kostru ? to vyzera ako keby si niekde mal studenak. pozri poistky, ak mas aj na baterke ci nie su zaoxidovane

to je ozaj velmi vela, malo by to byt do 15V

Napsal: 25 led 2008, 12:19
od kaad
Rabaka píše:Dobíjanie nepreblikáva, len celá elektrika požmurkáva svetlá, prístrojovka, atď. Vyskytol sa ešte jeden problém. Pri jemnom brzdení bez šmyku mi začne ABS kopať do pedála a o chvíľu sa na palubke rozsvieti ABS a ASR. Neviem či to náhodou nemá súvis súvis s tým kolísajúcim napätím. Raz som skúšal napátie na kontaktoch akumulátora pri naštartovanom motore a dávalo to 18 V to sa mi zdá dosť veľa.
Myslím si, že je to jen další případ typické závady fábky a to problém s probitým hlavním svazkem el. instalace přední větve. Zkus se podívat na levé straně v motorovém prostoru prochází el. svazek kapsou v které se drží voda. Ten svazek je nutno rozmotat, řádně vysušit a zaizolovat voděvzdornou izolační páskou. Ale mám dojem, že už jsme to tu řešili. Je to výrobní vada. Ono se to projevuje u každého vozu idividuálně podle toho které vodiče mezi sebou probíjí, ale jedná se pořád o tusamou závadu.

Napsal: 25 led 2008, 19:30
od 12skvarka
prohnile kabely jsou sice častý problem ale ty by neudělaly z 14V 18V.......prostě špatnej alternátor plu možná prohnilé kabely

Napsal: 26 led 2008, 07:46
od rusty
Mám tu doma taky takový problém.Zatím jsem to jen proměřoval,ale připadá mi ,že to dělá elektrika servořízení v čerpadle.
Asi dneska to rozdělám jestli tam není voda a mrknu na konektory.
Taky to prý dělá jen když je mokro.

Napsal: 26 led 2008, 16:24
od Rabaka
rusty píše:Mám tu doma taky takový problém.Zatím jsem to jen proměřoval,ale připadá mi ,že to dělá elektrika servořízení v čerpadle.
Asi dneska to rozdělám jestli tam není voda a mrknu na konektory.
Taky to prý dělá jen když je mokro.
Elektronika v servoriadení je vymenená. Tiež mi to poradil jeden známy, tak som to vymenil, ale pokles napätia neustal.. Len je divné, že niekedy robí a niekedy nie.. :?

Napsal: 26 led 2008, 16:40
od rusty
tak jsem to rozebral a servo je OK. Taky jsem prohlédl svazek ve vodním kanale a je nedotčený.Tak jsem to tam alespon vyčistil.Snad už jen altík....

Napsal: 26 led 2008, 16:48
od Rabaka
No fasa ak je to alternátor..

Napsal: 26 led 2008, 17:40
od slovacek.milos
Rabaka píše:No fasa ak je to alternátor..
ten altík byl tak na pravidelné ranní stolici jak píše chiptuining 18 V mic jiného na autě nevytvoří miloš

Napsal: 26 led 2008, 19:41
od rusty
Já tam nemám 18V . Jen nepravidelně klesá asi o dva volty.Ale jen za vlhka takže asi to altík nebude.Ale budu měřit a rozebírat a snad na to nakonec přijdu :P

Napsal: 27 led 2008, 13:35
od ROMEK
vymeň regulátor v alternátore